19.11.17

WHITE CABLE



Witajcie Kochani

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją napawającą mnie optymizmem być może przez dominujący w niej biały kolor. Osobiście uważam, że białe swetry potrafią stworzyć naprawdę piękny look. Jednak moją uwagę przyciągnął ciekawy splot swetra przypominający warkocz, bardzo popularny w modzie pojawiający się również na czapkach, sukienkach, bądź rękawiczkach. Co ciekawe swetry z warkoczem swój początek datują na XV w. i pochodzą z normandzkiej wyspy Guernsey. Jako, że większą część wyspiarzy stanowili rybacy to potrzebowali oni ciepłych ubrań chroniących ich przed zimnem, a także wilgocią. I tu z pomocą przyszły dziergane swetry, których gruba warstwa zabezpieczała przed wiatrem. Najbardziej charakterystyczne to te dziergane z niemytej wełny o kremowej kolorystyce. Z czasem jednak swetry, które miały mieć funkcję praktyczną ubierane były coraz rzadziej. Bogactwo splotów i dekoracji sugerowało ogrom pracy, dlatego też ubierano je na specjalne okazję. Jak łatwo się domyślić inspiracją do takich splotów były liny żeglarskie. Z czasem jednak dotarły do większej części świata. XX w. spopularyzował ten rodzaj swetrów w świecie sportu np. tenisie i w ten oto sposób zostały one zauważone przez wielki świat mody. Aktualnie swetry te noszone sa zarówno przez dzieci, mężczyzn jak i kobiety. Ja także znalazłam się w gronie osób, które podziwiają takie sploty dlatego postawiłam na casulowy look ze sportowym akcentem. Jeansy z białym swetrem ze sklepu Zaful bardzo dobrze się komponują, do tego wybrałam camelowe botki ze sznurowaniem na płaskiej podeszwie. Istotnym dodatkiem jest tutaj ciepła czapka oraz różowe usta. Ważnym elementem jest również naszyjnik podbijający linię dekoltu.

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA

A czy Wy lubicie takie dziergane swetry?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Sweter - Zaful
Jeansy - Reserved
Botki - Carrefour
Czapka - Calvin Klein
Naszyjnik - Pandora

62 komentarze:

  1. You are so beautiful.
    I like your outfit ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie sweterki ;)
    Bardzo ładna stylizacja ;))

    Buziaczki ;*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Uwielbiam swetry, Twój jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) Nie wyobrażam sobie zimy bez ciepłych sweterków ;)

      Usuń
  4. Piękny biały sweter. Super czapka. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prosty sweterek :)
    Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie swetry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! ;) proste, a jednak potrafią stworzyć fciekawy look ;)

      Usuń
  8. Włosy to masz wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ostatnio rosną jak szalone haha

      Usuń
  9. sweterek jest fantastyczny, chce taki sam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go ;) jest ciepły i wygodny ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny sweterek... kiedy jest tak zimno za oknem, uwielbiam je!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) taki sweterek potrafi umilić dzień ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ale Ci zazdroszczę włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) zimą mam z nimi trochę roboty ;p

      Usuń
  12. Love this :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, sweterek piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, piękny sweterek.
    Masz piękne włosy
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz! Uwielbiam białe sweterki :*
    Masz piękne włosy <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! nadają świeżości każdej stylizacji ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  17. Jaki śliczny ten sweterek!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne włosy <3
    wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam swetry o takim splocie - w ogóle kocham wszystkie swetry <3
    świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) takie sploty wyglądają nietuzinkowo ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Jaki wspaniały sweterek!
    Właśnie na taki mam ochotę.
    Super! Muszę koniecznie wypróbować go i ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Kolor, splot i tkanina są świetne ;) W skrócie jest świetny ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Mega stylizacja i extra zdjęcia ! :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) światło dopisało ;)

      Usuń
  22. Ładne zdjęcia! JA w domu zupełnie nie jestem w stanie pstryknąć zdjęc ;(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też nie ale w tym pomieszczeniu było naprawdę dobre światło ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. świetny sweter :) uwielbiam takie :) cały zestaw na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Wyglądasz cudownie <3 Bardzo ładny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam przede wszystkim białe swetry. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam szczerze zawsze podziwiałam je na innych aż w końcu sama się skusiłam na biały sweterek i się w nim totalnie zakochałam ;)

      Usuń
  26. lubię botki z Carrefoura - dobrze, że ktoś oprócz mnie kupuje tam rzeczy :D :D
    sweter jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;D ja kupuję ubrania w przeróżnych sklepach, a Carrefour ma naprawdę ciekawy asortyment ;) Fajnie że i Ty lubisz tam kupować ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  27. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger