28.5.17

Baby blue


Witajcie Kochane!

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować niebiański komplecik z firmy Sammydress. Kolor, który mam na sobie to tak zwany baby blue, hit ostatnich kilku sezonów. Jak sama nazwa wskazuje był to kolor niegdyś najczęściej stosowany w wyprawkach dziecięcych, jednakże w dzisiejszych czasach kolor ten przenika do kobiecych szaf. Barwa ta jest na pewno dziewczęca, urocza  i elegancka. Jestem pewna, że tworząc total look w takim kolorze nie przejdziecie nie zauważone ;). Dla osób, które nie lubią jednolitych stylizacji kolorystycznych świetnym wyborem będzie błękitny akcent jednej części garderoby. Osobiście uważam, że ten odcień niebieskiego jest naprawdę twarzowy,  pasuje on zarówno do słowiańskiej urody jak i do tych bardziej wyrazistszych. Kolor ten co prawda pojawia się w wiosennych kolekcjach, jednak ja jestem zwolenniczką noszenia go przez cały rok. Bardzo lubię łączenie go z neutralnymi barwami takimi jak biel, szarość, czerń lub beż. Moja dzisiejsza stylizacja przedstawia komplet w postaci spodni culotte i bluzki z paskiem wiązanym w talii. Aby optycznie podwyższyć moją sylwetkę postawiłam na szpilki w kolorze cielistym z modnym ostatnimi czasy wiązaniem. Jednak, aby nie było za mdło dodałam nieco charakteru pomarańczowymi ustami. Tego typu komplecik sprawdzi się zarówno na uroczyste okazje jak i ciepły wiosenny spacer.

Chętnych zapraszam do sklepu SAMMYDRESS oraz na INSTAGRAMA FACEBOOKA

A czy Wy macie w swoich szafach kolor baby blue?
Piszcie Koniecznie ! ;)
Buziaczki :*











Komplet - Sammydress
Sandałki - Stradivarius

     SAMMYDRESS


INSTAGRAM


FACEBOOK


PS. Proszę Was o klikanie w linki ;)

95 komentarzy:

  1. Ale świetny zestaw! Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ale świetny zestaw! Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ten kolor jest świetny bo nie przyciąga słońca a w dodatku wygląda efektownie ;)

      Usuń
  5. Niejednokrotnie stawiałam w swoich stylizacjach na baby blue (baa, latem takie ubrania bardzo często noszę).
    Pięknie wyglądasz.
    Rewelacja :) Do twarzy Ci w takim kolorze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem jest to najlepszy wybór! ;) super że u Cb także się sprawdza.
      Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Wspaniale wyglądasz, piękny zestaw <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten komplet :) Bardzo spodobał mi się jego kolor :*
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Kolorek jest faktycznie świetny ;)

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Błękit podkreśla moje oczy dlatego chętnie go zakładam ;D

      Usuń
  10. Piękny komplet, bardzo mi się podoba :) Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiście nie lubię tego typu setów, ale kolor wybrałaś prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego typu kompletów trzeba się przekonać ;) Super że kolorek przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  12. super stylizacja :)
    obserwuję i liczę na utrzciwy rewanż :)
    https://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny kolor :) Komplecik genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Kolorek świetnie sprawdza się wiosną ;)

      Usuń
  14. baby blue to jeden z moich ulubionych odcieni niebieskiego ;) ciekawy zestaw, bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że lubisz ten odcień niebieskiego. Pasuje wielu typom urody ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  15. jejku cudny komplet, bardzo mi się podoba.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w tym kolorze, a zestaw genialny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;) Tak naprawdę ten kolorek rzadko występuje w mojej szafie a bardzo go lubię ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Beautiful clothes and photos.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. Super komplecik ;)
    Obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ten komplecik :) wygląda na ekskluzywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) Jak tylko zobaczyłam go na zdjęciach to także o tym pomyślałam ;)

      Usuń
  20. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem zdumiona długością Twoich włosów :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób szokuje ta długość i mówią żebym je ścięła ;p

      Usuń
  22. Świetny komplet! Bardzo podoba mi się połączenie go z beżowymi szpilkami :)

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutralne obuwia sprawia że wygląda się na nieco wyższą ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  23. Świetne buty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne buty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama raczej nie zakładam odcienia baby blue, ale Tobie bardzo w nim do twarzy. :) Świetne buty! izikova.blogspot.com
    PS. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować ;) Kolorek jest bardzo twarzowy ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  26. Ja nie jestem fanką tego typu kompletów, ale kolor jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny komplet ale ja bym sie nie odważyła założyć :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że ten komplet aż taki szalony nie jest ;D

      Usuń
  28. Wooow :) Jaki piękny ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny zestaw, mega kobiecy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ;) W połączeniu ze szpilkami czułam się w nim bardzo kobieco ;)

      Usuń
  30. Oj nie mój to kolorek, ale z Twoją urodą współgra zjawiskowo :)

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) i zachęcam do zaglądania na mojego bloga ;)

      Usuń
  31. Podobają mi się takie komplety :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw! Sama jestem jakoś sceptycznie nastawiona do rozszerzonych nogawek Ale na Tobie super to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także kiedyś byłam dosyć scepytycznie nastawiona ale z czasem się to u mnie zmieniło ;)

      Usuń
  33. jestem chętna na wspólną obserwuję :)
    masz przecudowne włosy *.*

    pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja niczym z lat 70-tych :D Zdecydowanie twój kolor ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) Lata 70-te uwielbiam ;)
      Dzięki ;)

      Usuń
  35. You look Amazing! Have a lovely Day! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day too ;)

      Usuń
  36. Przepięknie Ci w tym kolorze!
    Nie dziwię się, że kolor gości teraz w kobiecych szafach, a nie tylko dziecięcych. Jest niesamowity!
    Super zdjęcia:) Wspaniale Ci w tej stylizacji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) jest to kolor bardzo twarzowy i cieszę się że nosi go coraz więcej kobiet ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  37. Całkowicie zgadzam się z twoimi słowami odnośnie koloru baby blue! Również go uwielbiam, zestaw świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i Ty jesteś jego fanką ;)

      Usuń
  38. Świetny styl! uwielbiam na takie patrzeć :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;)
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  39. Nie mam ani jednej rzeczy w tm kolorze, ale chyba czas się w niego zaopatrzyć bo jest cudowny ! :)

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! jest to kolor który jest w modzie na okrągło ;)

      Usuń
  40. Inspiracyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Shawner1130.5.17

    Very pretty outfit!! Great color!! You look gorgeous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz rewelacyjnie! Komplet - świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja nie w moim stylu ale ładnie się prezentujesz :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem ;) ale dziękuje :*

      Usuń
  44. Piękny komplet ;) Jak najbardziej na lato, wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) w taką pogodę sprawdza się w sam raz ;)

      Usuń
  45. Świetny kolorek, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger