31.5.17

ROCK PRINCESS


Witajcie Kochane!

Moja dzisiejsza stylizacja kojarzy mi się z rockową księżniczką, a to za sprawą tiulowej spódnicy marki Sammydress. Początki tak zwanej tutu sięgają XVIII w. kiedy to nosiły ją baletnice podczas swoich występów. Można było rozróżnić dwie długości klasyczną, krótszą i bardziej romantyczną dłuższą. Spódniczki w takim stylu kojarzone są także ze ślubami, balami lub po prostu z księżniczkami. Bo która z Nas nie chciała w dzieciństwie wyglądać niczym z bajki Disneya. Romantyczne, urocze, dziewczęce, a w połączeniu ze szpilkami nadają kobiecego charakteru. Jedną z najsłynniejszych tiulowych spódniczek, która przeszła do historii jest ta z serialu ,,Seks w wielkim mieście'', w której to główna bohaterka Carrie Bradshaw wychodzi na ulice Nowego Yorku. Osobiście uważam, że wybierając taką spódnice trzeba zachować pewien balans. Zazwyczaj spódniczki tutu są mocno rozkloszowane, a co za tym idzie poszerzają dolne partie, dlatego aby nieco wyszczuplić sylwetkę zalecam wybrać obcisła górę np, t-shirt, golf, bądź gorset. Ostatnio bardzo lubię miksowanie stylów i właśnie w tym przypadku do takiej spódnicy ciekawie sprawdzają się ciężkie buty lub motocyklowa kurtka. Taki oto zabieg zastosowałam w  mojej dzisiejszej stylizacji łącząc romantyczną tiulową spódniczkę o długości midi, ze skórzaną kurtką. Do tego szary t-shirt i buty na słupku. Mocnym akcentem są ciemne usta i cętkowane okulary. Dodatkowo aby nadać baletowego charakteru postanowiłam spiąć włosy w koczek.

Chętnych zapraszam do sklepu SAMMYDRESS oraz na INSTAGRAMA FACEBOOKA

A czy Wy macie w swojej szafie tiulową spódniczkę?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











T-shirt- Reserved
Kurtka - Reserved
Spódniczka - Sammydress
Buty - Pull&bear
Okulary - Carry

      SAMMYDRESS


INSTAGRAM


FACEBOOK


PS. Proszę Was o klikanie w linki ;)

99 komentarzy:

  1. Wow! Ta spódnica zrobiła na mnie pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisze się ;) ja także byłam miło zaskoczona jak do mnie przyszła w paczce ;) na zdjęciach w sklepie internetowym nie byłam do końca przekonana ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w związanych włoskach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) chyba zacznę częściej tak chodzić ;)

      Usuń
  3. pięknie Ci w takiej fryzurze i makijażu :) kolor szminki niesamowicie mi się podoba ;) ciekawa stylizacja, również lubię takie połączenia różnych stylów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;) Ta szminka to numer 340 z Astora ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Super zdjęcia i śliczny kolorem szminki :)
    Obserwuję i zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) Astor nr 340 ;) Polecam kolorek utrzymuje się naprawdę długo ;)

      Usuń
  5. Pierwsze co przyszło mi do głowy jak zobaczyłam spódnice to syrena ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! jak teraz się przyglądam to masz rację ;)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja , uwielbiam tiulowe spódnice , aczkolwiek w mojej kolekcji widnieją tylko krótkie fasony. Może kiedyś skuszę sie na spódniczkę maxi :)

    Zaczęłam OBSERWOWAĆ , pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to w mojej krótkich brak także może i na taka sie skuszę :-)
      Pozdrawiam i dziękuję:-*

      Usuń
  7. Przepięknie wyglądasz :)
    Obserwuje :*
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek szminki wymiata, wyglądasz w nim świetnie! :) nie mam tiulowej spódnicy w szafie i chyba się nie przekonam do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ten kolorek to moja nowość ;) a co do spódnicy to fakt nie każdy jest fanem tiulowych ;)

      Usuń
  9. Śliczna spódnica, oryginalna! Ładnie skomponowana stylizacja :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzo ładnie! :) Ja nie posiadam takiej spódniczki w swojej szafie, gdyż to nie mój styl - chociaż prezentuje się naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) do tiulowych spódnic trzeba się przekonać ;)

      Usuń
  11. Nie przepadam za tiulówkami... Ale ta Twoja, jest bardzo ciekawa. Nie jestem pewna, czy sama bym się na nią zdecydowała, ale w tym zestawieniu wygląda intrygująco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) Ten krój jest rzadko spotykany ;) Mam nadzieję że może kiedyś się do nich przekonasz ;)

      Usuń
  12. Aaaa! Miałam kiedyś taką spódnicę i bardzo ją uwielbiałam :) Mają świetny materiał i super się je nosi! Świetna stylizacja♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) materiał jest genialny i komfort noszenia także ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  13. Spódniczka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow. Jak pięknie wyglądasz, stylowo i charakterem. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) ja sama czułam się bardzo dobrze w tej stylizacji ;)

      Usuń
  15. Chcę taką spódnicę! Tak, tak, tak! :)
    Już od dawna chciałam coś podobnego zakupić, ale jakoś tak schodziło.
    Pięknie wyglądasz. Wiosennie, zwiewnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nic tylko kupować ;)
      Dziękuje kochana :*

      Usuń
  16. Extra wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja fajna ale orócz tej spódnicy która nie jest w moim typie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tiulem trzeba się polubić ;) ale dzięki

      Usuń
  18. Spódnica zupełnie nie w moim stylu. Ale ważne, że Ty się w niej dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś wspaniałego. Genialny zestaw! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Very fun outfit! You do look like a Princess!! Very pretty!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;) In that moment i felt like a princess ;)
      xoxo

      Usuń
  21. definetly one of your best Looks,
    I adore the combination of different Trends and my Highlight is definetly your skirt.
    Totally love it. And gosh, how pretty is your hair? :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ! ;) I really like mixed diferents styles ;) Usually i don't like bun but this time it looks good ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  22. Podoba mi się i to bardzo ! Szczególnie podoba mi się fryzura ale spódnica też wygląda tutaj super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Rzadko się tak czeszę ale chyba powinnam to zmienić ;)

      Usuń
  23. Uwielbiam takie połączenia. Sama mam zamiar zaopatrzyć się w spódnicę w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że i Ty lubisz spódniczki tego typu ;)

      Usuń
  24. przepiękna stylizacja!! Cudowne buty i szminka, uwielbiam takie kolory!! <3
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz! Rzeczywiście jak taka rockowa księżniczka! Jestem ZAUROCZONA ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) super że na pierwszy rzut oka widać o co chodziło mi w tej stylizacji ;)

      Usuń
  26. Tiulowej spódniczki nie mam, ale twoja stylizacja jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że wkrótce znajdzie się w Twojej szafie ;)
      Bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  27. your post very good and very nice.Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Sure i visit your website ;)

      Usuń
  28. W tej stylizacji wyglądasz przepięknie :* Byłam przeciwniczka dłuższych spódnic a teraz sama się do nich przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także kiedyś uważałam że dłuższe spódniczki nie są dla mnie ale tak jak Ty zmieniłam zdanie ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  29. Spódnica rewelacyjna ! Świetnie wyglądasz :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na swoich poprawinach mialam tiulową spodnicę :)

    Bardzo podoba mi się jak zestawiłaaś swoją, bo dzięki mocniejszym dodatkom, wyszlo tak fajnie charakterrrrrnie :D
    i piękny kolor pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo proszę ;) świetny wybór ;) Cieszę się że Ci się podoba ;) nie chciałam uzyskać zbyt cukierkowego outfitu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. ojej jaka cudowna spódniczka! pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódniczka jest piękna i pasuje Ci ta długośc, ja niestety w takiej żle wyglądam :/ Obserwuje i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie byłam przekonana do tej długości ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  33. Ale wspaniale wyglądasz, spódniczka rewelacyjna <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. genialnie wyglądasz :)
    piękna ta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;) ta spódniczka stałą się moim ulubieńcem ;)

      Usuń
  35. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Chłopak się spisał ;)
      Pewnie ;)

      Usuń
  36. świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódnice o długości midi są super, tylko przy wzroście 156 cm nie wyglądam w nich dobrze, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety niskie dziewczyny mają trochę gorzej ale ja mam 162 wzrostu także wcale nie lepiej ;) noszę je tylko do obcasów ;)

      Usuń
  38. Sukienka boska bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna rockowa stylizacja, ale z nutką dziewczęcości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna spódnica ! :) fajnie wygląda z tą kurtką. Bardzo cenna rada, żeby łączyć rozkloszowane tiulowe spódnice z obcisłą górą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super look, bardzo fajne zdjęcia.
    Pozdrowienia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  42. lubię szarość, super spódnica.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger