1.10.21

HOLIDAY TRIP


Witajcie Kochani!

Miesiąc wrzesień był dla mnie niezwykle przyjemny, a to za sprawą moich wakacji. W tym roku wybrałam się na Maderę, niezwykle urokliwą wyspę należącą do Portugalii. Jako, że nie jestem typem osoby, która to na wakacjach tylko leży i się opala, to miałam zaplanowany cały wyjazd. Wraz z chłopakiem wypożyczyliśmy auto i zwiedzaliśmy wyspę na własną rękę, co według mnie jest najlepszą opcją. W tym dniu wybraliśmy się na punkt widokowy Balcoes przez, który to prowadziła Lewada ( wyżłobiony kanał w którym płynie woda deszczowa z północy na południe wyspy). Przyznam, że widok był nieziemski, otaczająca Nas zieleń była przecudna. W dalszej częsci dnia wybraliśmy się również do miasteczka Camara de lobos, w którym to przebywał Winston Churchil. Spokojne miejsce w sam raz na zatrzymanie się na jakąś kawkę i ciacho. Jako, że sporo było chodzenia to zdecydowałam się na wygodną stylizację. Szary, postarzany t-shirt, czarne kolarki i buty sportowe są najlepszym połączeniem. Dopełnieniem stroju był mini plecak, który dzięki tworzywu, z którego jest wykonany pasuje zarówno do stylizacji sportowych jak i eleganckich. Jestem bardzo ciekawa jak Wy spędziliście wakacje i czy były one udane tak bardzo jak moje.

Co sądzicie o mojej wakacyjno-wycieczkowej propozycji?
Piszcie konieczie!:)
Buziaczki:*










Tshirt - Mustang

Kolarki - Reserved

Buty - Calvin Klein

Plecak - Nobo
 

60 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Ja jestem typem, który chociaż połowę wyjazdu musi pozwiedzać. Wydaje mi się, że wypożyczenie samochodu to najlepszy sposób.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana! o tak pół na pół to najlepsza opcja :)

      Usuń
  2. What a nice post:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. that looks like a relaxing and beautiful place to visit and explore :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsca!!! Cudowne wakacje... kiedyś w końcu i ja dotrę na Maderę 🤗!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Mam nadzieję że Ci się uda :)

      Usuń
  5. No to porządnie naładowałaś baterie na tych wakacjach. POZDRAWIAM CIEPLUTKO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madera jest na mojej liście marzeń :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wakacje i przepiękne zdjęcia! <3
    I Twoje włosy - śliczne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Może i my w końcu tam dotrzemy. Kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Madera jest na mojej liście marzeń i wierzę, że kiedyś uda mi się ją odwiedzić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tam pięknie i stylówka super!:)
    Marzy mi się zwiedzenie Madery.

    OdpowiedzUsuń
  11. It sounds like you had a wonderful vacation. The pictures are amazing, especially the ones from the viewpoint.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że wakacje udane :) Ja chciałabym kiedyś wybrać się na MAderę, widziałam kiedyś odcinek w Top Gear z Madery i jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8.10.21

    Cieszę się, że Twoje wakacje były udane :D Super fotorelacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, idealna na taki aktywny wypoczynek :)
    Ale masz piękne włosy :)
    Widoki górskie, zapierają dech w piersiach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh so good tips darling

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię aktywnie spędzać wakacje! Plażowanie to nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chcę zobaczyć Maderę! Mam nadzieję, że wkrótce mi się to uda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wolę zwiedzać, niż się opalać, aktywnie spędzić czas. :D Zwiedzanie wyspy z pewnością musiało być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, cudowne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tam pięknie :) Madera jest w moich podróżniczych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super! na maksa bym gdzieś pojechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz piękny uśmiech! Piękne miejsce, cudowne widoki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie ♡
    Uwielbiam takie tripy :) Chciałabym więcej zwiedzać, ale nie zawsze mam taką możliwość. Cudownie jest oglądać takie fotorelacje :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę o czytam ze to był super wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny wyjazd :) ślicznie wyglądasz. Niszczarka Kobra HDD pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ze zdjęć mogę wywnioskować, że czerpałaś przyjemność z podziwiania piękna natury! <3

    Aktywne wakacje? Pewnie postąpiłabym tak samo, im więcej miałabym okazję zobaczyć tym lepiej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne widoki zazdroszcze wycieczki❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. awesome...
    lovely place to visit

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne miejsce. Aż się ciepło zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam na Maderze ale słyszałam o niej wiele dobrego.
    "Widok był nieziemski" domyślam się, że na żywo robi o wiele większe wrażenie :D Fajnie, że wyjazd Ci się udał.
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja idealna na wycieczki. Wakacje na Maderze to z pewnością świetne przezycie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy kto wejdzie na ten blog to bardzo dobrze zrobi. Ten blog jest mega ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Such A Wonderful Post - Very Adventurous - Excellent Photos And Thanx For Sharing The Journey With All Of Us - Stay Rowdy

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybrałaś naprawdę śliczne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh very cute style darling

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chciałabym zobaczyć Maderę! Jest na mojej podróżniczej liście ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. karol13.2.22

    Podjąłem decyzje, że na pewno bardzo szybko skorzystam z 514 455 736 .To po prostu jest bardzo dobra oferta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Your so beautiful and the style suits you perfectly. Simple yet comfy. Love it<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj już nie moge się doczekać się wiosny i lata.

    OdpowiedzUsuń
  40. O co chodzi w ostatnim komentarzu. Może ktoś mi to napisze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia, przepiękne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super widoki, piękne zdjęcia. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  43. Super look. Idealny na takie wyprawy

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiola6.10.22

    Nie obraź się, ale ukradnę Twoją stylizację na wyjazd mój, który już za 3 dni :) Super inspiracja. Wybieram się do Włoch, a moim konkretnym celem jest Bolonia. Chcę zwiedzić ile się da, a taka stylizacja wygląda na komfortową :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie masz piękne włosy ❤️ Bardzo ładne miejsce na wyjazd wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cóż za piękna, biżuteria damska w stylizacji! Super dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne widoki! :) Świetna, sportowa stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super blog. Pewnie na tym blogu zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger