18.2.19

ETNO LOOK


Witajcie Kochani!

Piękna pogoda przybyła do Nas parę dni temu, a ja już chcę żeby została na dłużej. Wreszcie poszły w odstawkę czapki, szaliki i rękawiczki. W miniony weekend mogłam pozwolić sobie na założenie czegoś lżejszego. Długi kardigan o szarym odcieniu wzbogacają kolorowe wzory i frędzle tworząc tym samym styl etno. Styl ten można spotkać m.in w Meksyku. Jaki inny kraj może łączyć ze sobą tyle kolorów i wzorów nie tworząc przy tym kiczowatego efektu. Wyraziste i energetyczne barwy mają w sobie ogrom pozytywnej energii. Meksykańskie wzornictwo bazuje na indiańskim, co można bardzo łatwo dostrzec zarówno w modzie jak i we wnętrzarstwie. Ważne jest także to, że ubrania te są luźne i nie krępują ruchów. Zapewne osobom o artystycznej duszy przypadnie do gustu meksykańskie szaleństwo. Wielu znanych projektantów inspiruje się właśnie tą kulturą, m.in słynna włoska projektantka mody Alberta Ferretti, która to w 2014 roku stworzyła cudowną kolekcję bazującą na wzorzystych, multikolorwych ubraniach i wiszących kolczykach. Niewątpliwie inspiracją była również słynna meksykańska malarka Frida Kahlo. Z racji tego, iż mój sweter gra w dzisiejszym outficie pierwsze skrzypce to reszta zestawu jest spokojna. Proste jeansy, neutralny podkoszulek i białe trampki tworzą tło. Jako dodatki wybrałam okulary pilotki i małą elegancką torebkę na łańcuszku.

A co Wy myślicie o tej stylizacji?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*
















Sweter - Medicine
Koszulka - Promod
Jeansy - Stradivarius
Trampki - Lacoste
Torebka - Mango
Kolczyki - Medicine

45 komentarzy:

  1. Propozycja wprost idealna na takie ciepłe dni, jak te które towarzyszą nam ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj sweterek jest cudny! Torebka i cała stylizacja bardzo ładna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sweterek jest boski ^^ niestety to jeszcze nie wiosna, ponoć przymrozki mają jeszcze wrócić, więc nie chować czapek i szalików zbyt głęboko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tego co mi wiadomo mrozy wracają ;( ale miło było chociaż na chwilę założyć coś lżejszego ;)

      Usuń
  6. Bardzo efektowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten sweterek, taki pozytywny :)
    Masz piekne włosy.


    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) wiosenny ;)
      Pozdrawiam i dziekuje ;)

      Usuń
  8. Zachwycił mnie ten sweter! Boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) mam tylko nadzieję że taka pogoda zostanie z Nami na dłużej ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kupiony w zeszłym roku ;) może gdzieś uda Ci się go dorwać ;)

      Usuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz takie piękne włosy! *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;) na zdjęciach są nieco skrócone ;)

      Usuń
  12. No fajne fajne
    Lubię takie swetry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) Kardigany są zawsze w modzie ;)

      Usuń
  13. Ten kardigan jest super ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zaakcentowałaś w swojej stylizacji róż/fuksję- na ustach i na kardiganie robi świetną robotę:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło ;) drobny akcent kolorystyczny w makijażu dodaje spójności całej stylizacji ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładne miejsce na fotki,ty również wyglądasz przepieknie 😍
    Uwielbiam takie stylizacje,podkręcone przez jeden element❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) miejsce wybrane zupełnie spontanicznie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Ale Ty masz piękne włosy! Dziewczyno, zazdroszczę :)) a co do kardiganu, to bardzo ciekawy z tymi fredzlami, cos innego niz wszedzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) akurat na zdjęciach byłam po fryzjerze ;P. A jeżeli chodzi o sweterek to właśnie tą swoją oryginalnością mnie zaciekawił ;)

      Usuń
  17. Już tęsknię za tym przebłyskiem wiosny! Mam nadzieję, że wkrótce do nas wróci :)) Co do stylu etno - niekoniecznie moje klimaty, ale muszę coś napisać - uwielbiam Twoje usta! Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja również! ;) Dziękuje za komplement ;)
      buziaki :*

      Usuń
  18. Jaki fajny kardigan! Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyjemny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) w sam raz na takie słoneczne dni ;)

      Usuń
  20. Niesamowity sweter

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweter, jeszcze w żadnym sieciówkowym sklepie takiego nie widziałam. Lubię taki styl - klasyczna stylizacja z jakimś szalonym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger