19.8.18

IT BAG


Witajcie Kochani!

W dniu dzisiejszym pragnę Wam zaprezentować minimalistyczny strój, który świetnie wpisuje się w wakacyjne klimaty, spędzane zarówno na wsi jak i nad morzem. Szczególnie chciałam zwrócić uwagę na wiklinową torebkę ze sklepu Dresslily o okrągłym kształcie, niezwykle pożądanym w tym sezonie. Sam kształt zapoczątkowała marka Chloe na jednym z pokazów na sezon jesień-zima 2017 prezentując model Pixie z metalowymi rączkami. Jednak ciekawą nowością jest interpretacja tej torebki latem. Wiklinowe kosze, a także walizki tworzono już na początku XX w. dla kobiet z niższych warstw społecznych ze względu na niewygórowaną cenę. Spory sukces zawdzięczamy brytyjskiej aktorce i piosenkarce Jane Birkin, która to w latach 60/70-tych rozpropagowała kosze z wiklinowego tworzywa, chodząc w nich naprawdę często. Jednakże tak naprawdę to rok 2018 spopularyzował na tyle plecione kosze, że można to nazwać ogromnym triumfem w świecie mody. Znane blogerki, influencerki oraz modelki chętnie pokazują się z plecionymi torbami, które są efektowne i niebanalne. Co ciekawe torebkę tę można nosić nie tylko na plaży ale również w mieście, bądź jeszcze bardziej niestandardowo w pracy w połączeniu np. z marynarką. Ja ze względu na miło spędzony czas w wiejskiej scenerii zestawiłam plecionkę z pasiastym kombinezonem, również ze sklepu Dresslily. Wiązany w talii świetnie ją podkreśla, a guziki sa dodatkową ozdobą. Jak wiadomo pionowe pasy wydłużają sylwetkę co dla osób o niskim wzroście jak ja jest dużym plusem. 
Chętnych zapraszam do sklepu Dresslily

A czy Wy macie w swojej garderobie wiklinową torebkę? Jaki kształt najbardziej lubicie?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*

Mam dla Was kod zniżkowy do sklepu Dresslily na hasło: love2018 






  






Kombinezon - Dresslily
Torebka - Dresslily
Buty - Stradivarius
Kolczyki - Medicine

Dresslily

https://www.dresslily.com/?lkid=14899994

71 komentarzy:

  1. Beautiful striped jumpsuit...and that straw bag is so cute!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta torebka. Chciałam ją kupić, ale nie mam jej gdzie nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasdzie można ją nosić wszędzie ;) może oprócz szkoły bo nic by się w niej nie pomieściło ;)

      Usuń
  3. Widzę, że jest moda na tego typu torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja ;) Świetne są te wiklinowe torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) świat mody oszalał na ich punkcie ;)

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie mam torebki wiklinowej ale muszę to zmienić ❤
    Super kombinezon -paski są teraz modne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) potrafi odmienićcałą stylizację ;)

      Usuń
  6. wyglądasz przecudownie w tym kombinezonie <3 wgl mega podoba mi się klimat tych zdjęć, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) jakoś przypadkowo zdecydowałam się na sesje w kukurydzy ;D

      Usuń
  7. Ja zakochana jestem w tego typu torebkach i koszykach i muszę przyznać, że mam ich już niezłą kolekcję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! ;) takie dodatki raczej nie wychodzą z mody ;)

      Usuń
  8. Czas sie zatrzymal w Twoim stroju i wszystko dookola o to chodzi. Wyglada troche vintage super zalozylabym taki na siebie rowniez sceneria cudowna. Brawo. W wolnym czasie zapraszam serdecznie do siebie zostaw jakis slad
    :modnybuziaczek177.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) zawsze staram się dopasować strój do scenerii i odwrotnie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Love this. Nice post dear :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny ten kombinezon
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20.8.18

    Świetna, bardzo letnia stylizacja <3

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) Trzeba wykorzystać te lato do końca ;)

      Usuń
  12. Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio świat oszalał na punkcie takich torebek :) ja osobiście nie skusiłam się na taką, wolę zwykłe :D pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! ;) ja również ;) od dawna lubię wiklinowe torby ale ta w okrąglym kształcie totalnie mnie zauroczyła ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  14. I'm in love with your outfit and I like the trend for such bags!
    You have gorgeous hair!

    My blog “Demilla”. Welcome!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's really nice to hear that ;) thanks
      xoxo

      Usuń
  15. Bardzo ładny strój, szczególnie podobają mi się szerokie nogawki, które wracają do łask. Też poluje na jakieś spodnie z szerokimi nogawkami :) Co do torebki, do stroju bardzo pasuje, ale nie bardzo jest w moim typie. Tak czy inaczej na plus :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt rurki powoli wychodzą z mody na rzecz szerokich nogawek ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Tym razem wyjątkowo jestem nie do końca przekonana, te pasiaki mi nie podobają:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż niektórzy mają niezbyt przyjemne skojarzenie z paskami ;)

      Usuń
  17. Rzeczywiście te torebki są ostatnio mega modne. Sama mam parę takich u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne także nic dziwnego ;) Super że w Twojej szafie znalazło się dla nich miejsce ;)

      Usuń
  18. Anonimowy20.8.18

    Świetne zdjęcia i bardzo fajny kombinezon :D Super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam takiej torebki a szkoda jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o TAK! Jeżeli będziesz miała tylko okazje to polecam Ci zakupić ;)

      Usuń
  20. Wyglądasz przepieknie 😍
    Ja jeszcze się nie przekonałam do tych torebek,choć z tego co widzę ostatnio jest na nie prawdziwy szał ☺
    Nie mam ulubionego fasonu -moja wymarzona torebka musi być duża i pojemna 😉😆☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz duże i pojemne torby to ta zdecydowanie nie jest dla Cb haha ;D Chociaż portfel i telefon pomieści ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Jak dla mnie stylizacja zdecydowanie przyciąga i wygląda bardzo oryginalnie zwłaszcza z ta torebka :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja.
    Taki wzór w paski kojarzy mnie się z wakacjami.
    Przepiękne masz włosy!
    Co do tej torebki to posiadam, ale o wiele większą, taką na plażę. Jest super!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ;)szczególnie z jakimiś nadmorskimi bądź wiejskimi pejzażami ;) Świetnie że Ty także posiadasz wiklinowy kosz tylko w wersji makro! ;)

      Usuń
  23. Anonimowy21.8.18

    Kombinezon jest śliczny, fajnie że jest taki luźny. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) przewiewny w sam raz na upalne dni ;)

      Usuń
  24. fajna torebeczka ;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super zestaw! fajnie, że kombinezon ma szerokie nogawki, mega wakacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) szerokie nogawki wracają do łąska w przyznam że w upały sprawdzają się świetnie ;)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. O to chodziło ;) miło mi że podoba Ci się klimat zdjęć ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  27. Stylizacja wręcz idealna i cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy kombinezon, super Ci w takim wydaniu <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. I love the look and those type of
    bags are super beautiful!!
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  30. To naprawdę piękny kombinezon, świetnie stworzyłaś stylizację :)
    Zapraszam do siebie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sesja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/sukienka-w-paski.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Super jest ta torebeczka! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) uwielbiam w niej chodzić ;) gdy tylko wracam z pracy zmieniam dużą torbę na tą w wersji mikro

      Usuń
  33. Cały czas mi się marzy taka torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję żę uda Ci się jeszcze ją zakupić ;)

      Usuń
  34. świetna torebka i cała stylizacja ma urok

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta torebeczka to był hit lata, można ją było dostać wszędzie. W twojej stylizacji bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny wpis, :D w ogóle ciekawy blog zapisuję sobie do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna torebka:) Warto poprzeglądać sobie sklepy internetowe. Tak na stronie https://www.fashion4.pl mają duży wybór torebek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger