19.6.18

EMPIRE STYLE


Witajcie Kochani

W tym pięknym wtorkowym dniu przybywam do Was ze stylizacją mocno zainspirowaną stylem empire. Jak wiadomo moda się powiela i tak jest i w tym przypadku. Początek XIX w. to późna odmiana klasycyzmu powstała we Francji tuż po rewolucji francuskiej, za sprawą Napoleona. Styl Empire odnosi się nie tylko do mody, pojawia się również w architekturze, wnętrzach i malarstwie. Jednak to moda jest mi najbliższa więc przybliżę nieco ten wątek. Otóż styl empire mocno zaczerpnął z mody antycznej, Grecji czy Rzymu, pojawił się powrót do idei klasycznego piękna. Co ciekawe francuski tak mocno zainspirowały się modą śródziemnomorską, że zaczęły chodzić w sandałach na gołe stopy, a jak wiadomo klimat we Francji i przykładowo w Grecji mocno się różni. Suknie w owych czasach stały się lekkie i zwiewne, ważne było usztywnienie pod biustem (pas), dzięki czemu automatycznie suknia odcinała biust tym samym podkreślając go. Suknie w tych latach zostały pozbawione gorsetu co niewątpliwie pozwalało na większą swobodę ruchu. Dekolty zazwyczaj pozostawały okrągłe, choć nie tylko. Sylwetkę w tamtych czasach uważa się za bardzo kobiecą i lekką. Moja stylizacja to czarna sukienka z bogatym , kwiatowym zdobieniem oraz różowe metaliczne sandałki na klocku. Pomimo, że w stylu empire królowały upięcia to ja jednak pozostawiłam włosy naturalnie rozpuszczone. 

A czy Wy lubicie takie lekkie kreacje? Podoba Wam się styl empire w modzie?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka - Noname
Sandałki - Bershka

44 komentarze:

  1. You look wonderful. I like your dress😍
    Have a nice day, dear!
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ! ;)
      Have a nice day too ;)

      Usuń
  2. podoba mi się ta sukienka! :) jest taka przyjemnie wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) zakładając ją od razu mam ochotę lecieć na jakieś wakacje ;)

      Usuń
  3. Piękna sukienka i ślicznie w niej wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczną sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19.6.18

    Ta sukienka wygląda świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś jak roszpunka! Piękne włosy.

    Zapraszam na nowy post, a w nim ... ogród pełen lawendy :-)
    Musisz to zobaczyć ♥ Zapraszam!
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakie miłe porównanie ;) może kiedyś załapię się na role w filmie haha ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna sukienka!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka maxi i to bardzo w moim stylu. Fajnie ożywiłaś ja kolorem sandałków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) Sandałki faktycznie ożywiają całość poprzez swój kolor ;)

      Usuń
  9. Podoba mi się na Tobie, sama nie założyłabym tego, bo to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ;) ja też mam także coś mi się na kimś podoba a jednak na mnie niekoniecznie ;)

      Usuń
  10. Przepięknie wyglądasz, sukienka dla Ciebie idealnie pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna sukienka <3
    Kurczę, że też do tych kurduplowatych należę i nie mogę sobie na taką długość pozwolić buuuu
    wyglądasz super kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się przyznać że też należę do takich osób ;) mam tylko 162 cm wzrostu ;) Niech wzrost Cię nie ogranicza ;) wystarczy dobry obcas i od razu będziesz wyższa ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  12. Raczej nie mój styl, ale Tobie ta stylizacja pasuje idealnie :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka ;) Muszę się w końcu w tym roku skusić na sukienkę maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) Maxi na lato to must-have ;)

      Usuń
  14. Przepięknie wyglądasz, sukienka świetnie na tobie leży. Ja ostatnio jestem zauroczona kwiatowymi motywami, także sukienka jak najbardziej trafiła w mój gust. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie taki model byłby dla Cb idealny ;) może znajdziesz coś podobnego ;) ja od zawsze jestem fanką kwiatowych motywów ale co roku przejawiają się one nieco inaczej ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz w tej sukience 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty mają coś ze stylu retro są świetne:)

    buziaki:*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) a jednak są nieco nowoczesne poprzez swój kolor i błysk ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękna stylizacja ;*
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest swietna a Ty pieknie w niej wygladasz :)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak uważasz ;) przyznam że świetnie się w niej czuje ;)

      Usuń
  19. jakie Ty masz piękne włosy!

    Zapraszam do mnie ^.^

    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a wiesz ile mam z nimi roboty ;D
      Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  20. chyba z każdym Twoim postem, włosy są coraz dłuższe <3
    piękna sukienka, cudownie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest ;) ostatnio rosną jak szalone.a do fryzjera chodzę regularnie ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  21. Thanks! ;)
    Sure why not ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu moją uwagę przykuły tylko one- WŁOSY !
    Piękne, cudowne, odżywione i długie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger