25.4.21

BEIGE COMFORT

 

Witajcie Kochani!

Wreszcie na blogu pojawia się post w typowo wiosennej stylizacji. W ten weekend udało mi się wybrać na mini wycieczkę do Pszczyny. Pogoda o dziwo dopisała! W tym dniu zdecydowałam się na totalną wygodę. Od rozpoczęcia pandemii idealnym strojem na każdą okazję stał się dres. Ja zawsze kojarzyłam go z odzieżą typowo domową ale przyznam, że zmieniłam totalnie zdanie. Krojów, wzorów i kolorów jest od groma i każdy z Nas znajdzie coś dla siebie. To co bardzo mi się podoba to fakt, że dresy mogą być również eleganckie. Mój dzisiejszy look to komplet od Łukasza Jemioła, który urzekł mnie swoją prostotą i kolorem. Bluza posiada kaptur, wyszywany napis, dekoracyjny sznurek, a jej krój jest oversizeowy.  Dół natomiast jest obcisły co kontrastuje, a zarazem spaja z górną częścią dresu. Obuwie, które wybrałam to tenisówki z logotypem. Jeżeli chodzi o makijaż to postanowiłam mocniej podkreślić oko.

Co sądzicie o takim sportowym wydaniu?

Jesteście w drużynie dresów?

Piszcie koniecznie! :)

Buziaczki :*






















Dres - Łukasz Jemioł 

Buty - Guess

Okulary - Zaful


48 komentarzy:

  1. W takich dresach śmigam najczęściej. Świetny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your sharing:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda przede wszystkim. Od roku dresy to też mój najczęstszy ubiór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w takim kolorze. Super dresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sprawdzę czy męskie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dresik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pasuje Ci ten kolor! Masz piękne włosy! Czy jest szansa na post o ich pielęgnacji?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie beżowe odcienie, wygodny dresik również. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Uwielbiam takie wygodne look'i! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie! Ja w końcu muszę sobie sprawić jakiś dresowy komplet!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. <Pieknie wygladasz w tym komplecie, bardzo twarzowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. W dresach, jak najbardziej czuję się komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.5.21

    Super zdjęcia i bardzo ładny dresik :D
    Pozdrawiam oraz życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybieram ciemne kolory dresów. Każdy ma swój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jest mega wygodny ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie taki sportowy ubiór jest bardzo na czasie. Zresztą bez względu na trendy wygoda powinna być najważniejsza :D Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie robi się ciepło. Już pierwsze opalanie mam zaliczone. Dresik świetny, bardzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kolorki a sportowy Look ostatnio jets mi bardzo bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompletów dresowych mam chyba najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie komfort u mnie na pierwszym miejscu od lat! Bardzo lubie stylizacje luźne i dresowe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Komfort jest tutaj słowem klucz. Zdecydowanie polecam dresy każdej kobiecie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten dresik, super wyglądasz! Sportowo a jednak w bardzo dobrym guście, stylowo :) Przeglądam właśnie różne sklepy internetowe z dresowymi kompletami i nie potrafię zdecydować się na jeden model, o kolorze nie wspomnę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. W dresach to ja mogłabym chodzić wszędzie. Najlepiej się tak czuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh so cute style
    I like the sweater
    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny dresik :) Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. this set of tracksuit looks fantastic on you
    blonde lace front wig human hair

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! thnks for sharing. X

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście, tak jak w tytule - komfort. Z tego powodu uwielbiam właśnie dresy!

    OdpowiedzUsuń
  29. What A Beautiful Location - Stay Creative - Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo często chodzę w podobnych dresikach. Lubię ten luz i komfort, zwłaszcza po ciężkim dniu w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Często chodzę w takich stylizacjach. Cenię sobie wygodę, więc jak najbardziej polecam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dres praktycznie na każdą porę roku idealny, wygodny a czasem nawet i estetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylizacja. Uwielbiam dresowe outfity!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna całość, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh so cute sweater darling

    OdpowiedzUsuń
  36. W dresach mogłabym latać całymi dniami.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja wybrałabym ciemne. Bardzo podoba mi sie ten model

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.8.21

    piękna bluza

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś nie lubiłam dresów, ale teraz mogłabym nosić cały czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. wygoda ponad wszystko! ten set jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś nie nawiedziłam dresów, a dzisiaj je uwielbiam! Niesamowity komfrot!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny dresik. Ja ostatnio tylko w resach bym chodziła

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny zestaw, idealny na piesze wycieczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger