30.1.21

SNOW GIRL


Witajcie Kochani!

W miniony weekend postawiłam na wyjścia na świeżym powietrzu i oto jednym z nich był spacer po zespole pałacowo-parkowym w Pławniowicach. Przepiękny obiekt z końca XIX w. robi wrażenie, niestety nie można zwiedzać go w środku ze względu na pandemie. Osobiście uwielbiam podróżować i odwiedzać wszelkiego rodzaju muzea, zamki, galerie sztuki itd. W ten dzień postawiłam na to, aby było mi ciepło, gdyż mrozy, które na moment odeszły znowu powróciły i priorytetem było dla mnie, aby było mi ciepło. Długi płaszcz o kawowym odcieniu z wełny daje rade w taką pogodę. Do niego założyłam grube czarne leginsy, brązowy golf oraz czarne trapery. Moje futrzane dodatki niewątpliwie dodają klimatu zimowej stylizacji, czapa w stylu syberyjskim i prosta torebka na łańcuszku świetnie ze sobą korespondują. Nie mogło zabraknąc rękawiczek bez, których nie wobrażam sobie zimy. One również wykończone są sztucznym futerkiem. Oprócz stylizacji wstawiłam zdjęcie pałacu abyście, także mogli go podziwiać.

Co sądzicie o takiej zimowej stylizacji?
Jak podoba Wam się sceneria?
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki :*













 Płaszcz - Mango

Czapka - Noname

Sweter - Pull&bear

Leginsy - Takko Fashion

Buty - Ewa Minge

Rękawiczki - Quisque

Torebka - Bershka


67 komentarzy:

  1. Pięknie ☺ A płaszcz jest przecudowny 🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka piękna! Rękawiczki również dodają uroku :) Mały dodatek a zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) czasem mały element totalnie zmienia look :)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, spacer w takim miejscu z pewnością przyjemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) i do tego nie było ludzi więc cisza i spokój :)

      Usuń
  6. Anonimowy1.2.21

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Podoba mi się płaszczyk oraz torebka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Outfit klsa, ale zima niech juz sobie pojdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) szczere? też mam już jej trochę dość ;P

      Usuń
  8. Według mnie, czapka tutaj wygrywa konkurencję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jestem ze Śląska a ani razu tam nie byłam, czas to nadrobić! Pięknie wygląda ten płaszczyk i czapka :)Bardzo elegancko

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci się wybrać w te miejsce ;) najlepiej wiosną ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  10. Przepiękny płaszczyk!!! <3 Jestem zakochana! No i Twoje włosy - OBŁĘD! Czekam na wpis o pielęgnacji! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Muszę zrobić wpis o pielęgnacji bo wiele dziewczyn mi o tym piszę ;) Może w marcu się za to zabiorę ;)

      Usuń
  11. Miałaś piękny spacer w zimowej scenerii! Ten płaszczyk idealnie Ci pasuje. Wyglądasz cudownie, zima ewidentnie Ci służy. Korzystajmy z niej, póki trwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ;) jeszcze trochę i trzeba będzie się zabrać za wiosenne stylizacje ;)

      Usuń
  12. jeju włosy to masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny płaszczyk ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie! Klasa, styl, szyk :))
    I ta bajeczna zimowa sceneria :) Ja w weekend wybieram się w góry i mam nadzieję, że zobaczę resztki sniegu, który niestety zaczyna błyskawicznie topnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakie miłe słowa :* myślę że w górach śniegu jets sporo ;)

      Usuń
  15. Mnie niestety takie nakrycia głowy nie pasują, ale Ty wyglądasz suuuper!
    Zostaję na dłużej, zdecydowanie!
    Ściskam gorąco, Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne w innych wyglądasz korzystnie ;)
      Super! wpadaj do mnie :*

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :) Pasuje Ci ta czapa- pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) przyznam że bardzo lubię chodzić w tej czapce ;P czuję się trochę jak rosjanka ;)

      Usuń
  17. Ja również uwielbiam podróżować i oglądać budynki nie tylko z zewnątrz, ale i w środku. Szkoda, że pandemia to wszystko aż tak utrudnia...
    Ciepło na pierwszym miejscu! :)
    Piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że Ty także jesteś zwolenniczką zwiedzania i podróżowania ;) na szczęście w tym tygodniu otwarli muzea ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  18. Zima ewidentnie Ci służy! Promieniejesz, widać, że świetnie się czujesz o tej porze roku. Ja należę do drugiego obozu i chowam się pod kocem :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah każdy ma swoją ulubioną porę roku ;) chcoiaż przyznam że ja uwielbiam lato ;P

      Usuń
  19. Śliczna ta stylizacja, bardzo mi się podoba :) A czapka super!

    OdpowiedzUsuń
  20. You are a fantastic snow girl!
    Love you coat and the hat!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny płaszczyk, świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiekny budynek! szkoda tylko, ze nie mozna go obejrzeć od wewnatrz :/ tez wole spedzac wolny czas zwiedzajac niz lezec na kanapie i 'odpoczywac' :D . przecudowny plaszczyk! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wglądasz, tak klasycznie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie wyglądasz. Płaszcz jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! Zaraz wygoogluje to miejsce i może się tam kiedyś wybiorę.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz fantastycznie! ale też już mam dość zimy ahha

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana wyglądasz olśniewająco! Przepięknie skomponowana stylizacja :)

    Genialna sceneria; z chęcią sama zrobiłabym w takiej sesję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Outfit ładny ale najlepsze buty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny ten płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale uroczo wyglądasz! Spodobało mi się u Ciebie, więc dołączam do obserwujących!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. I stylowo i ciepło 😍
    Przepiękny jest ten płaszczyk 😍
    Miejscówka również bardzo fajna,Ty też ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz absolutnie cudownie w czarnej książkowej czapce i jasnobrązowym płaszczu.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny, elegnacki outfit - zakochałam się w Twoim płaszczu <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh so gorgeous style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Pasuje do Ciebie taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna zimowa stylizacja! Wszystko fajnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę świetnie. Czapka i torebka są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, taka Rosyjska troszkę :P Niszczarka Kobra SSD HS pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5.11.23

    Klasa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger