3.10.19

COBALT SWIMSUIT


Witajcie Kochani!

Niestety to już mój ostatni urlopowy post. W jesienną pogodę miło przegląda się zdjęcia z wakacji podczas, których nie brakuje promieni słonecznych i opalania! Ja w czasie wygrzewania się na plaży czy tak jak w tym przypadku na basenie zdecydowałam się na elastyczny jednoczęściowy strój kąpielowy z ozdobnym wycięciem w przodzie. Słowo, które w przypadku strojów jest ważne to elastyczność, zawdzięczamy ją amerykańskim markom, które to stworzyły taki materiał w latach 30 XX w. W okresie między wojennym coraz więcej osób dbało o swój wygląd i sylwetkę, dlatego te szybko podłapały to marki modowe. Jedna z nich, firma Jantzen zajmująca się dzianiną świetnie radziła sobie z modelowaniem tworząc przy tym wspaniałe projekty kostiumów kąpielowych, jednak miały one jedną wadę. Dzianina nie nadaję się do kąpieli, stroje nasiąknięte wodą traciły swój piekny kształt. Wynalazcą idealnego materiału do wodnego szaleństwa o nazwie lasteks ( elastyczny, jedwabisty mateiał ) jest United States Rubber Company. Materiał ten, dzięki atłasowemu wykończeniu pięknie połyskiwał na ciele, dzięki czemu kobiety mogły czuć się jak prawdziwe damy. W późniejszych latach kroje kostiumów mocno się zmieniały, ja jednak postawiłam na klasykę z ramiączkami. Piękny chabrowy kolor pozwala stworzyć unikatowy look, a klasyczne okulary Ray Ban wayfarer są wystarczającym dodatkiem.

A co Wy myślicie o moim stroju kąpielowym? Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*




















Kostium kaielowy - Esotiq
Okulary - Ray Ban

60 komentarzy:

  1. Ja osobiscie wole bikini, ale na Tobie on wyglada swietnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bikini także jest śweitne ;) ale czasami można odejść od niego i zakryć trochę ciałka ;P
      Pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  2. Pasuje Ci ten kolor stroju :). Pięknie wyglądasz :*. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tęsknie za letnimi promieniami słońca i piękną Grecją <3 Strój bardzo mi się podoba, kolor jest świetny!

    Kasia pisze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja także .. nie mogę się pogodzić że to już koniec lata

      Usuń
  4. Oj tak ,takie zdjęcia z wakacji najlepiej ogląda się jesienią/zimą 😀
    Wyglądasz przepięknie 😍
    I fason i kolor tego kostiumu baaardzo mi się podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) można przypomnieć sobie te gorące dni ;)
      Bardzo dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Piękne miejsce na sesje;*
    świetnie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) hotel w któym byłam z chłopakiem był niezwykle klimatyczny ;)

      Usuń
  6. Świetny ten strój- jak nie lubię jednoczęściowych, tak w tym bym chodziła:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! ;) cieszę się że wpadł Ci w oko ;)

      Usuń
  7. Kolor przepiękny. Doceniam pasujący akcent na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kobaltowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz:** U mnie za oknem leje i wieje jak cholera, więc marzę o takiej pogodzie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny strój! Ja akurat nie przepadam za jednoczęściowymi chyba, że idę na basen rekreacyjnie, a nie żeby się poopalać.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niegdyś też nie byłam fanką całocześciowych strojów jednak z czasem bardzo się polubiliśmy ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Oh very cute swimsuit darling
    Great photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kobalt i akcent na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) czułam się w nim rewelacyjnie ;)

      Usuń
  14. Prawda, że wyglądasz w tym kolorze świetnie. Sam w sobie ten kobalt jest fajny. Jednak nie każdemu taki żywy kolor pasuje, Tobie jednak tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za taki miły komentarz ;) Uwielbiam nosić na sobie odcienie niebieskiego ;)

      Usuń
  15. Do twarzy Ci w takim kolorku :) Piękną masz figurę *.*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zdjęcia! odważnie, pięknie, zachwycająco! A strój kąpielowy jest boski, uwielbiam ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przekaże mojemu chłopakowi ;D

      Usuń
  17. Świetny strój jest bardzo kobiecy.
    Podoba mi się też jego kolor 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) czułam się w nim bardzo kobieco ;)

      Usuń
  18. Ten kolor jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten kolor, pięknie Ci w nim, a zdjęcia cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem jego wierną fanką! ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Mega pasuje Ci ten kolor :) Zdjęcia świetne, ale strój jednoczęściowy wymiata i ten akcent kobaltowy na oku sztos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytając takie pozytywne komentarze ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Oh, beautiful look! and beautiful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ten strój kąpielowy. Śliczny kolor i świetne te zdobienie z przodu. Ja juz dawno nie miałam kostiumu jednoczęściowego mimo, ze mega mnie kuszą ostatnio bo wyglądają mega :F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz się w taki zaopatrzyć ;) Na pewno będziesz wyglądać w nim świetnie ;)

      Usuń
  23. O jeny jak ja bym chciala móc zalożyć stroj kąpielowy, niestety, teraz nadchodzi jesien, a do lata tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to zawsze można wybrać się na basen i tam pochodzić w pięknym stroju kąpielowym ;)

      Usuń
  24. kobalt to zdecydowanie TWój kolor- ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Przyznam że dodaje mi pewności siebie ;)

      Usuń
  25. Bardzo energetyzujący kolor!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne miejsc, świetny strój, do twarzy Ci w tym kolorze, prezentujesz się świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the color and style of this swimsuit! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger