23.9.19

BEADED BAG


Witajcie Kochani!

Dzisiaj prezentuje Wam drugą sesję urlopową, która została wykonana w magicznym miejscu. Myślę, że każdy z Was był w ogrodzie ale ogród pełen kaktusów to sceneria, która w naszym kraju jest obca (może poza palmiarniami). Miejsce to totalnie mnie oczarowało! Ponad 1000 różnych gatunków kaktusów cudownie zaaranżowanych przez lokalnego artystę Cesara Manrique. Klimat tego ogrodu, aż prosi się o jakieś piękne zdjęcia. Zdecydowałam się na wygodną stylizację, jednak z kobiecym akcentem. Eleganckie spódnico-spodnie zestawiłam z czarnym topem na ramiączkach tworząc basic look. Aby nieco osłonić ramiona poratowałam się koszulą chłopaka, która pięknie koresponduje z całością. Jeżeli chodzi o buty to zdecydowalam się na klapki na słupku, niezwykle wygodne, klasyczne i kobiece. Najważniejszym elementem tej stylizacji jest torebka wykonana z drewnianych koralików, tak zwana beaded bag. Sezon 2019 oszalał na punkcie tego dodatku i ja też! Koralikowa torebka była bardzo popularna w latach 90-tych oraz wśród hippisów (lata 70-te) ale mi najbardziej kojarzy się z modą afrykańską. Ten ręcznie robiony dodatek dodaje luzu i wakacyjnego akcentu, a przy tym jest naprawdę oryginalny. A każdemu kto ma okazję odwiedzić Lanzarote, polecam wstąpić do Jardin de cactus, który na żywo prezentuje się jeszcze lepiej.

Lubicie akcesoria tworzone z koralików? 
Co sądzicie o mojej stylizacji i kaktusowej scenerii?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Top - Promod
Koszula - Zara
Spódnico-spodnie - Stradivarius
Klapki - Reserved
Torebka - Oysho
Okulary - Jupitoo

73 komentarze:

  1. Jakie wlosy! Spodniczka mnie oczarowala!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz skarbie :*. Koszula się przydała :P. Rzeczywiście miejsce jest czarujące :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Rzeczywiście poratowałeś mnie nią ;D

      Usuń
  3. Nice outfit and I like your bag :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnico spodnie ;) ale bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) udało mi się ją dorwać na wyprzedaży ;)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz! śliczna spódniczka i Twoje włosy wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Kochana ;) widzę że dużo z Was myśli że jest to spódniczka ;P

      Usuń
  7. Świetna stylizacja, a krajobrazy w tle genialnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) za tymi krajobrazai okropnie tęsknie :(

      Usuń
  8. Świetna ta torebeczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. A cute bag! You look good with your outfit and the bag.
    Many huge cactus there, amazing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks honey ;) this garden have 1000 cactuses! ;)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko cudnie się komponuję, ale torebka mi osobiście się nie podoba. Mam nadzieję że się nie obrazisz, to subiektywna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie ;) każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  12. Wow miejsce bardzo urokliwe 😍
    Spódniczka mi się najbardziej podoba 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce było wspaniałe! ;) mam nadzieję że jeszcze tam kiedyś wróce ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  13. Wow, te kaktusy robią wrażenie :)

    Zapraszam do mnie :-)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę cudnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sesja az zatęskniłam za latem i letnimi strojami. Mega podoba mi sie spódnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęsknie od pierwszego dnia jak musiałam załozyć pełne buty zamiast sandałków :(

      Usuń
  16. Ha, byłam tam! Fantastyczne miejsce. A torebki z koralików nigdy nie miałam...może sobie sprawię na przyszłe wakacje?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! jestem ciekawa Twojej opinii na temat tego miejsca ;)
      A co do torebki to polecam Ci taki model ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Bardzo mi wpadła w oko ta torebka! Zdecydowanie nietuzinkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;) byłam taka dumna jak ją upolowałam ;P

      Usuń
  18. jak u Ciebie słonecznie! stylizacja bardzo fajna, kobieca, podoba mi się :) a co do scenerii, to te kaktusy wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) to ostatnie słoneczne posty na moim blogu w tym roku ;p

      Usuń
  19. Spódnico-spodnie wpadły mi w oko :) Piękne wakacyjne klimaty w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) chciałoby się wrócić do tych wakacji ;)

      Usuń
  20. Super zdjęcia, a włosy piękne jak Ci się udało takie zapuscić😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) po prostu byłam cierpliwa . ponad 10/12 lat je zapuszczałam ;)

      Usuń
  21. Wow!! This look is super from head to toe!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna wakacyjna stylizacja ;) Miejsce mega mi się podoba!
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) a co do miejsca to było wspaniałe ;) Ponad 1000 kaktusów znajdowało się na terenie tego ogrodu ;)

      Usuń
  23. Ale przepiękne zdjęcia! Super stylizacja:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kaktusowa sceneria jest obłędna *.*

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) zupełnie coś innego niż Polska sceneria ;)

      Usuń
  25. Piękne miejsce <3
    ślicznie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta torebka jest świetna, całkiem inna niż wszystkie. Ładne również masz buty, skromne, ale podkreślające Twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) i w sam raz na wakacyjne wypady ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  27. Miejsce faktycznie świetne - miłośnicy kaktusów od razu by je pokochali :-)
    Cudne szpileczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sceneria na sesję, ja uwielbiam kaktusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) poza mną jeszcze kilka dziewczyn miało tam sesje zdjęciowe ;)

      Usuń
  29. Ależ świetna torebka. Piękna sceneria na zdjęcia to fakt. Z niecierpliwością czekamy na zdjęcia stylizacji jesiennej w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) pierwsza jesienna sesja już za 2 tygodnie ;)

      Usuń
  30. Jaka świetna torebka, nie widziałam nigdzie podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mało widywałąm takich modeli ;)

      Usuń
  31. I love the bag and the whole vibe of these photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! i missed this place :(

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. and thank you for your English comment on my blog.. :D Miłego weekendu :)

      Usuń
  33. Jakie świetne miejsce :D genialna sceneria i świetnie dopasowana stylizacja. Śliczna ta torebka :)
    Ale nie pokłułaś się? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt sceneria była znakomita! ;) starałam się uważać aby nie dotknąć żadnego kaktusa ;P

      Usuń
  34. Ajj kochana wyglądasz niesamowicie! A ten krajobraz w tle, ta roślinność - pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) na takim tle aż miło się robi zdjećia i pozuje do nich ;)

      Usuń
  35. Podoba mi się ten zestaw i kaktusy rzecz jasna ;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger