14.9.19

BEACH LOOK


Witajcie Kochani!

Po dwóch tygodniach wyczekiwanego urlopu wracam do Was z naładowanymi bateriami. Tegoroczne wakacje spędziłam na Lanzarote wraz z moim chłopakiem. Przyznam, że tamtejszy klimat mocno mi służył, a księżycowy krajobraz wyspy wzbudził ogromny zachwyt. Oczywiście korzystając z tamtejszych scenerii nie mogło obyć się bez sesji na bloga. Dzisiaj prezentuję dla Was pierwszą z nich. Jakiś czas temu dostałam od brata w prezencie ze Sri Lanki przepięknie zdobioną chustę, która idealnie sprawdza się na plaży. To co jest jej atutem to fakt, że pełni ona różne funkcje; może być sukienką, spódnicą czy nakryciem głowy. Ja chciałam zaprezentować 3 propozycje noszenia jej na plażę. Ten kawałek materiału wywodzi się z wyspy Tahiti znajdującej się w południowej części Oceanu Spokojnego. Tamtejsze kobiety prezentują pareo zazwyczaj w kwiatowe wzory, które dodatkowo podkreślają egzotyczny klimat tej wyspy. Moja chusta na pewno przyciąga uwagę swoją piękną turkusową barwą, a także wzorem paisley, który często jest wykorzystywany w zdobnictwie tkanin. To co dodatkowo bardzo mi się podoba w tym materiale to pozłacane elementy, które nadają całości szlachetności. Do tak bogatej chusty wybrałam prosty granatowy strój, a jak jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na totalny minimalizm. Delikatne kolczyki koła oraz naszyjnik są tutaj jedynymi dodatkami.

A co Wy myślicie o mojej plażowej stylizacji? Jak Wy spędziliście wakacje?
Piszcie koniecznie! 
Buziaczki:* 














Kostium kąpielowy - Gatta
Pareo - Noname
Kolczyki - Sinsay

52 komentarze:

  1. Wonderful blue :)
    You look great!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię za wakacjami :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;( na samą myśl o jesieni jest mi smutno

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Fajny zestaw na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie dodatki jak chusty czy kapelusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) potrafią niesamowicie odmienić całą stylizację ;)

      Usuń
  5. You look amazing my dear!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, świetnie to wymyśliłaś i jak zawsze super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) miło mi czytać takie komentarze ;)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz kochanie :*. Super ta chusta, a wakacje jeszcze lepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam że to sukienka 😀
    Bardzo ładna jest ta chusta i fajnie że sprawdzi się w roli kilku ubrań 😀
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się pomylić ;) faktycznie tak wygląda na pierwszy rzut oka ;)
      Pozdrawiam i dziękuje kochana ;)

      Usuń
  9. Swietny plazowy outfit - bylam na Lanzarote 3 lata temu, obled! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) obłęd ;) Polecam każdemu zwiedzenie tej wyspy ;)

      Usuń
  10. Piękna chusta. Szkoda że nie pokazałaś jakbyś ograła ją na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mogłam pokazać też taką propozycję. Następnym razem ;)

      Usuń
  11. Piękna sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) aż miło się patrzy jak za oknem już nadchodzi jesień :(

      Usuń
  12. Aż mi się przypomniały te ciepłe dni ahh! Iwona ma rację, piękna sceneria!:) Slicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne ;) niech lato jeszcze do Nas wróci ;)
      Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Love the beach and your bright cover-up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lanzarote marzy mi się w przyszłym roku. Bardzo ładny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda Ci się tam wybrać bo naprawdę warto ;)
      a co do prezentu to faktycznie jestem z niego bardzo zadwolona ;)

      Usuń
  15. Świetna chusta, też je często zabieram na plaże i noszę na różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! ;) są śweitnym sposobem na odmienienie plażowej stylizacji ;)

      Usuń
  16. cudowna wakacyjna stylizacja, piekne zdjęcia :-)
    Nie ma jak urlop prawda ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) ale tak szybko przeleciał.. i znowu trzeba czekać cały rok żeby się zrelaksować i oderwać od rzeczywistości ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  17. Super wyglądasz, idealnie na plażę. Może do tego jakiś kapelusz?:)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z rajskiej wyspy! :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to pareo☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) i to w moim ulubionym kolorze ;)

      Usuń
  20. Kochana, uwielbiam Twoją urodę! :) Ślicznie i promiennie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło ;) bardzo Ci dziękuje ;) wakacje służa i przyznam że naprawdę odpoczęłam ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  21. Wyglądasz promieniująco:)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszę to kolejny raz ;) dziękuje bardzo ;)

      Usuń
  22. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna stylizacja, bardzo lubię takie plażowe chusty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) pięknie prezentują się w połączeniu z kostiumem kąpielowym ;)

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger