2.7.19

CROCHET DRESS


Witajcie Kochani!

Mam nadzieję, że afrykańskie upały nie dają się Wam mocno we znaki. Ja staram sobie jakoś z nimi radzić, często pijąc, a także odpowiednio się ubierając. W sam raz w taką letnią aure sprawdzą się dziergane ubrania, które mimo wszystko są przewiewne. Moda na rękodzieło wraca do Nas co roku. Niegdyś Nasze prabacie z racji braku dostępności materiałów musiały jakoś sobie radzić, dlatego też zaczęły dziergać. Aktualnie ubrania tego typu są pożądane i świetnie sprawdzają się podczas muzycznych festiwali, których jak wiadomo w lecie jest od groma. Dziergane ubrania wpisują się także w klimaty boho, hippie, czyli szalone lata 70-te. Słynny projektant mody Tommy Hilfiger mocno zainspirował się hipisowskimi klimatami w wiosenno-letniej kolekcji z 2016 roku, która wygląda szalenie intrygująco i optymistycznie! Bardzo podoba mi się również dosyć niestandartowy pomysł na szydełkowe kostiumy kąpielowe, które przyznam, że wyglądają świetnie! Minusem jest jednak fakt, że nie nadają się one do kąpieli. W dzisiejszej stylizacji podeszłam do tematu bardziej tradycyjnie decydując się na sukienkę z przepiękną falbaną u dołu oraz delikatnym wiązaniem na plecach. Dopełniem outfitu są wiązane sandałki na szpilce, które swoją naturalną barwą pięknie korespondują z sukienką. Jeżeli chodzi o dodatki to postawiłam na minimalizm, prosty srebrny zegarek oraz kolczyki koła są wystarczającym akcentem.

Co sądzicie o mojej dzierganej sukience? Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*















Sukienka - Stradivarius
Buty - Stradivarius
Zegarek - Casio
Kolczyki - Apart

70 komentarzy:

  1. This crochet dress gives a sensual looking :)

    Love it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh what a nice post! I love the dress :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Sure i visit you blog ;)
      xoxo

      Usuń
  3. Piękna jest ta sukienka :) Idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczym Roszpunka ;) pieka sesja

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka, idealne na te upały

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka! Moja siostra ma szydełkowaną sukienkę. Wygląda cudownie!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zapewne sukienka Twojej siostry jest równie piękna ;)

      Usuń
  7. Fantastyczna sukienka, pięknie się układa i ma super materiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest elegancka i wygodna jednocześnie, a dodatkowo podkreśla Twoją sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow już bym chciała mieć podobną sukienkę. Rewelacyjna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie można ją zakupić na wyprzedaży w Stradivariusie ;)

      Usuń
  10. Jaka fajna sukieneczka :)
    Mam podobną koszulkę z takiego samego materiału :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) dziergana bluzka to też siwetna propozycja ;)

      Usuń
  11. Świetna sukienka, pięknie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna jest ta sukienka. Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) tak też się w niej czułam ;)

      Usuń
  13. sexy! piękna jest ta kiecka :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super aranżacja :) zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio polowałam na dziergany top z H & M ale po przymierzeniu stwierdziłam, że wyglądam jak klops :D

    Zapraszam na nowy post ze szczeniakiem w roli głównej ♥
    Pozdrawiam, Natalia.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci zajrzeć do Stradivariusa ;) ostatnio widziałąm tam sporo dzierganych ubrań a teraz dodatkowo są spore przeceny ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  16. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely dress. I like crochet!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka i nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy, są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają dziergana ubrania :) a takie rękodzieło to już w ogóle ^^ może sama tez poćwiczę :)
    Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ;) takie ubrania mają duszę ;) ja sama ostatnio zaczęłam dziergać ale torebki ;p
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. bardzo ładna sukienka i zdecydowanie praktyczna na te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sexy dress darling
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie dziergane sukienki i bluzki :D!!! Wyglądasz przepięknie i baaaardzo kobieco :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takżę ! ;) zdecydowanie mają to coś ;)
      Cieszę się że Ci się podoba Kochana :*

      Usuń
  23. Ja osobiście nie przepadam za takimi ubraniami,no może bluzkę w tym typie bym polubiła 😁
    Tobie za to ta sukienka idealnie pasuje 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem ;) może jeszcze kiedyś się przekonasz do dzierganych ubrań ;)
      Pozdraiwam i dziękuje :*

      Usuń
  24. your dress and earrings look fabulous

    Have a nice day
    Kinza Khushboo
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day too

      Usuń
  25. Jaka ładna stylówka, taka Kim Kardashian z Ciebie :). Podoba mi się taka dziergana sukienka. Wygooglowałam te stroje kąpielowe i one już mi nie podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tego jescze nie słysząłam ;) Mam nadzieję że w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;). A jeżeli chodzi o stroje kąpielowe to cóż napewno nie każda z Nas je polubi ;)

      Usuń
  26. Rewelacyjna sukienka. Sama mam podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! ;) mam nadzieję że lubisz ją tak samo jak ja swoją ;)

      Usuń
  27. Przepiękna sukienka, świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sukienka, nie widziałam jej w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wdziałam to ze sklepów stacjonarnych zniknęła błyskawicznie ale online jest nadal dostępna ;)

      Usuń
  29. Swietna ta sukienka, bardzo letnia i wakacyjna :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj wyjątkowo w kwestii sukienki nie jestem do końca przekonana- ale kolczyki piękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Kolczyki to prezent od chłopaka ;)

      Usuń
  33. Sukienka jest bardzo fajna, chyba poszukam czegoś podobnego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienki szydełkowane są świetne, ale mało kto w nich wygląda tak dobrze jak ty :D powinnaś jeszcze dokupić plecioną torebkę kuferek, idealnie pasowałaby do letniej stylizacji i na miasto i na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylóweczka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna ta sukienka :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger