6.5.19

GRACEKARIN TRIKINI


Witajcie Kochani!

W pierwszym majowym poście chciałam Wam zaprezentować nieco letni asortyment, a mianowicie kostium kąpielowy. Jego dokładna nazwa to trikini, czyli nic innego jak połączenie górnej części z dolną kostiumu z ozdobnymi wycięciami. Typowe trikini powinno mieć dwa otwory na biodrach, dodatkowo je uwydatniając. Na pewno jest to ciekawa propozycja dla kobiet znudzonych już standartowymi bikini, których chcąc nie chcąc na plażach jest od groma. Zdecydowanie jest to fason, w którym będą dobrze wyglądały kobiety o figurze klepsydry, odradzam go natomiast paniom o figurze jabłka. Minusem tego stroju jest fakt, że niestety nie nadaję się on do opalania, a jego istostnym plusem jest kwestia przysłonięcia niektórych mankamentów naszego ciała. Za wynalazcę tego modelu uznaję się amerykańskiego projektanta mody Rudiego Gernreicha. Trikini najbardziej popularne stało się w latach 70-tych i oczywiście wraca do Nas teraz. Mój kostium kąpielowy ze sklepu GraceKarin oczarował mnie niezbyt oczywistym połaczeniem deseni. Paski, które kojarzą Nam się ze stylem marynarskim i palmy przypominające tropiki... ten duet musiał być strzałem w 10-tkę! Niewielkie wycięcie na brzuchu dodaje kobiecego akcentu, a kokardka zawiązana w talii jest miłym ozdobnikiem.

Dla zainteresowanych mam kod zniżkowy do sklepu GraceKarin

Discount: 56%
Code: SWIMWEAR

A co Wy sądzicie o moim kostiumie? Preferujecie taki model?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Kostium kąpielowy - GraceKarin

62 komentarze:

  1. Jak dla mnie kostium bomba! Prześlicznie w nim wyglądasz, piękna z Ciebie kobieta, a Twoje włosy - marzenie! :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kochana :* miło mi że Ci się podoba ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna kobieta i moja :*. Bardzo ładny strój - nie zapomnij wziąć na weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny strój! Mega fotki zazdroszczę figury :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) trzeba się jakoś przygotować na lato i plażę ;)

      Usuń
  4. Kostium mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny strój! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your swimwear its very cute <3

    Only Yesterday

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten kostium,pierwszy raz słyszę taką nazwę bikini 😀
    Kostium bardzo fajny , ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich ciekawych nazw kostiumów kąpielowych jest kilka ;P
      Pozdrawiam i dziekuje :*

      Usuń
  10. Piękny jest ten kostium ale niestety nie na moją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Napewno masz swój ulubiony model ;)

      Usuń
  11. Ależ zrobiło się wakacyjnie :D!!! Twój kostium jest super. Podoba mi się połączenie pasków z motywami kwiatowymi. Ja, ze względu na niefajną bliznę na brzuchu, wolałabym jednak wycięcia w talii :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Gdyby tylko za oknem pogoda nieco się poprawiła to było super ;) Czyli jednak ten model z wcięciami w innych miejscach byłby dla Cb idealny ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje połączenie kolorystyczne choć zamysł kroju stroju mi się podoba. A masz takie z dołem z wysokim stanem i górą w formie coś a la bluzeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takiego stroju nie posiadam ;) ale kto wie może się to zmieni ;P

      Usuń
  14. Poszukuję właśnie jakiegoś nowego stroju na wakacje, ten jest świetny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny strój kąpielowy. W dam raz na lato!


    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! ;) Przychodzi Nam tylko czekać na te upalne dni ;)

      Usuń
  16. Very cute swimsuit!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is amazing my dear

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę ŁADNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny kostium i dosc ciekawy, sama szukam obecnie jednoczesciowego kostiumu dla odmiany :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) wyróżnia spośród tych które dotychczas oglądałam ;)

      Usuń
  22. Mam figurę zbliżoną do jabłka, także nie dla mnie takie trikini...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to niestety odpada ale napewno w innym modelu wyglądasz świetnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Uroczy kostium! Wyglądasz w nim cudownie :)
    juz nie mogę doczekać się lata i tych wypadów nad wodę! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! ;) woda, plaża i opalanie ;)

      Usuń
  24. Ciekawy model. Lubię gdy góra stroju jest w innym stylu, niż dół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno jest to coś innego ;) Super że Ci się podoba ;)

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że wyglądałabym chociaż w połowie tak dobrze w tym stroju jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kostium raczej nie na moją figurę, ale ty wyglądasz w nim ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Strój nietypowy i bardzo ładny a Ty świetnie w nim wyglądasz :) masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny kostium, podoba mi się fason i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger