20.5.19

FOLK DRESS


Witajcie Kochani!

Wreszcie przybyło do Nas słońce, ciepło i wszystko nabiera przepięknych barw. Moją uwagę podczas każdej podróży przykłuwają żółte pola rzepaku. Nie mogłam nie zrobić zdjęć przy tak pięknej scenerii. Moja dzisiejsza stylizacja idealnie wpisuje się w ten wiejski klimat. Sukienka ze sklepu Rosegal z odkrytymi ramionami posiada przepiękne kwiatowe wzory, które są nieco folkowe. W Polsce jest bardzo dużo folklorystycznych patternów m.in łowickie, podhalańskie czy kaszubskie. Te ostatnie to połączenie motywu kwiatów oraz owadów i składają się z 5 barw: czerni, żółci, czerwieni, zieleni oraz odcieni niebieskiego, które nawiązują do kolorów pól i łąk kaszubskich. W tym wzorze najczęściej pojawiają się kwiaty występujące w tym regionie, a mianowicie; goździki, róże, koniczyny, bratki, chabry itd. Moja sukienka prócz pięknych kwiatowych wzorów, dodatkowo posiada frędzle, którymi wykończona jest falbana nadając sukience nieco klimatu boho. Jeżeli chodzi o resztę outfitu to wybrałam buty na słupku z odkrytym palcem i piętą, a także klasyczną granatową torebkę na ramię. 

Wszystkich chętnych zapraszam do sklepu Rosegal
Mam dla Was również kod rabatowy - 25% na hasło: RGIWD
  
A czy Wy lubicie folkowe motywy? Co sądzicie o tej sukience?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*















Sukienka - Rosegal
Torebka - Wittchen
Buty - Stradivarius
Okulary - H&M
Kolczyki - Sinsay

97 komentarzy:

  1. Zjawiskowa Jagódka w pięknej stylizacji :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, wyglądasz naprawdę pięknie! Uwielbiam taki styl, taki krój ta sukienka jest po prostu idealna, tylko zazdrościć <3 Pięknie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że Ci się podoba ;) ten krój jest świetny na letnie dni bo jest wygodny i przewiewny ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  3. Śliczna ta sukienka :) i cudowne zdjęcia.
    Pytałaś o obserwacje, wiec zaczynam ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś bajeczną scenerię do zdjęć ,sukienka świetnie się z nią komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) te pola rzepaku totalnie mnie zachwyciły ;)

      Usuń
  5. Super wyglądasz! Też muszę wykorzystać pole rzepaku bo mam niedaleko. Ja już Ciebie obserwuję od jakiegoś czasu. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) na zdjęciach wygląda to zjawiskowo ;)

      Usuń
  6. WOW!
    Cudownie wyglądasz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, ale buty też przykuły moją uwagę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są mega wygodne! ;) Chyba najwgodniejszy model na lato jaki posiadam ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna torebka, uwielbiam małe kuferki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zgrabna i pasuje do wszystkiego ;)

      Usuń
  9. Sukienka jest piękna, bardzo lubi takie wzory :)
    PS> Uwielbiam sesje z rzepakiem w tle <3

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! ;) wzory to mój znak rozpoznawczy ;P
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Świetnie się prezentujesz. Genialny pomysł na sesję zdjęciową:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna sukienka. idealnie wpisuje się w scenerię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) też podoba mi się jak sukienka współgra z polami rzepaku ;)

      Usuń
  12. piękne zdjęcia! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wzory, ale krój nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) nie każdy lubi taki fason ;)

      Usuń
  14. Dlaczego u mnie nie ma takich pięknych pół rzepaku? Żałuję że nie mogę mieć takich swoich i zazdroszczę z tego powodu twoich
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pobliżu też nie ma ;) Jechałam przejazdem za miasto i postanowiłam że będą świetnie wyglądać na zdjęciach ;)

      Usuń
  15. Super sukienka, pięknie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz 😍
    Jeśli chodzi o ubrania w klimacie Folk -bardzo je lubię ☺
    Śliczna jest ta sukienka 💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) są modne praktycznie zawsze ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Śliczna jest ta sukienka, no i kocham zdjęcia w rzepaku ♥
    Uwielbiam Twoje fotki, widać ile w nie wkładasz serca ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jak miło mi czytać takie komentarze! jeszcze bardziej mobilizują mnie do dalszej pracy ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Świetna stylizacja i przepiękne widoki. W bardzo podobne kwiatki kupiłam sobie ostatnio buty trekkingowe w góry. Uwielbiam się wyróżniać w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! nie widziałam jeszcze takich butów z kwiatowym wzorem ;) muszą wyglądać mega ;)

      Usuń
  19. Śliczna sukienka i cudowne zdjęcia! Wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzepakowe pola wszystkich czarują, ostatnio często widzę takie wiosenne sesje, ale cóż się dziwić jest pięknie. Styl świetny :) Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) trzeba korzystać i utrawalać je na zdjęciach ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  21. Przepięknie wyglądasz, a sukienka i sceneria bajeczna

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zdjęcia na tle rzepaku :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) są niezwykle urokliwe ;)

      Usuń
  23. A już chciałam gratulować, tak wymownie trzymasz się za ten brzuszek kochana ;) hihihihi

    Sukienka piękna, hiszpański dekolt i chwosty- zachwycam się <3

    I chyba jestem jedyną osobą na świecie, która nie ma sesji w rzepaku aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nie.. nawet nie wiedziałąm że te zdjęcie tak wygląda ;P. A jeżeli chodzi o sesje w rzepaku to koniecznie musisz mieć z nią w roli głównej jakieś foty ;)

      Usuń
  24. You look so fantastic with the folk dress and ....wow the blooming is so beautiful.

    I follow you, and I am so happy if you follow me too
    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia i fajna sukienka ! :)
    Ps. wciąż zachwycam się Twoimi włosami .. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) no tak włosy na blogu robią furorę ;P

      Usuń
  26. Ale piękna sesja, uwielbiam kwitnący rzepak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) wygląda niesamowicie ;)

      Usuń
  27. Lekka, fajna stylizacja, idealna na wiosenny spacer w ciepły dzień!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! zgadzam się z Tobą w 100 % ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  28. Super piękne zdjęcia. W końcu przyszła odpowiednia pogoda na takie kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie! ;) deszcz dał się Nam trochę we znaki

      Usuń
  29. wow beautiful dress! you look stunning!

    Jadieegosh   Instagram GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  30. Folkowe klimaty nie są moje. Na Tobie wygląda to swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the details of your dress and the off the shoulders style.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ;) I like that too! it's great option on spring ;)
      xoxo

      Usuń
  32. Piękna sukienka, ma ciekawy wzór :) Uwielbiam rzepakowe pola :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy24.5.19

    Piękna sukienka, bardzo wpadła mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! ;) jest świetna i nadal dostępna na stronie ;)

      Usuń
  34. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful look so happiness

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny naturalny look, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) brakowało mi czegoś słowiańskiego ;)

      Usuń
  37. Torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) pomimo małych wymiarów jest dosyć pojemna ;)

      Usuń
  38. Sukienka jest śliczna i pięknie w niej wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzięuje ;)
      Pozdrawiam również;)

      Usuń
  39. Śliczna sukienka❣

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Dzięuje ;) Przekaże mojemu fotografowi ;)

      Usuń
  42. Uwielbiam takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna letnia sukienka, pasuje ci do twarzy! Na takie upalne dni, ja jednak preferuję coś jaśniejszego! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger