28.4.19

GRACEKARIN


Witajcie Kochani!

Okres świąt minął niespodziewanie szybko. Chciałam zaprezentować Wam stylizację, którą miałam okazję założyć w Niedzielę Wielkiej Nocy. Całość stylizacji jest stonowana i  bazuje na kolorach ziemi. Góra to beżowa haftowana bluzka, która swoim pięknym wzorem przypomina mi nieco technikę tworzenia biżuterii o nazwie sutasz. Dół natomiast to spodnie z wyższym stanem, wiązane w talii, zwężające się ku dołowi pochodzące ze sklepu GraceKarin. Krój ten to tak zwane marchewki, które są dosyć trudnym fasonem, ponieważ łatwo mogą zniekształcić sylwetkę. Przy niskim wzroście tak jak w moim przypadku zalecane jest zakładanie do nich butów na wysokim obcasie. Model ten pojawił się stosunkowo późno, bo dopiero pod koniec lat 70-tych i wczesnych 80-tych, jednakże spore grono eleganckich kobiet podchwyciło ten nowy fason. Mężczyźni również nosili spodnie tego typu. Oprócz spodni chciałam Wam zaprezentować dodatek, który jest zdecydowanie najgorętszym trendem tego sezonu, a mianowicie ozdobne spinki do włosów. Najlepiej duże, rzucające się w oczy i najlepiej w liczbie mnogiej. Wzorów jest od groma, bogato zdobione, z perełkami, kryształowe, kolorowe lub z napisami. Oczywiście trend ten jak wszystkie pojawiał się już w przeszłości (lata 90-te). 
Dopełnieniem stylizacji są szpilki nude o fakturze węża oraz makijaż bazujący na naturalnych odcieniach. 

Dla zainteresowanych mam kod zniżkowy do sklepu GraceKarin
Discount: 61.00% off
Code: HWCP

Jestem ciekawa czy lubicie taki krój spodni. Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*












Bluzka - Reserved
Spodnie - GraceKarin
Spinki - Parfois
Buty - Ryłko

47 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Pięknie dopasowana ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fason spodni raczej nie dla mnie - optycznie dodaje. Ale za to bluzka cudo!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak te spodnie nie są wskazane dla każdej sylwetki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylówka, akurat właśnie robiłam post dla GraceKarin, jeśli chcesz to wpadnij i zobacz co jeszcze mają w asortymencie ;)
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie do Cb zajrzę!! ;) ich rzeczy są naprawdę fajne jakościowo! ;)

      Usuń
  5. Według mnie pasuje Ci zieleń wyglądasz bardzo kobieco i fajnie się to na tobie prezentuje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) ja sama dobrze czuje się w zieleni! ;)

      Usuń
  6. Moja najpiękniejsza :*. Bardzo ładna szminka :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, piękna bluzka i te spinki :3! Ten krój spodni to to samo co tzw. paper bag pants? Nie znam się, wyglądają tak samo, tylko te drugie mają węższe nogawki i zastanawiałam się, czy to to dwie różne rzeczy :P. Uwielbiam je za wiązanie w talii i to, że nie muszą być tak długie jak normalne spodnie, więc mogę wziąć mniejszy rozmiar ;D.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo podobny model spodni ;) ja także bardzo lubię to, że są wiązane w talii i dodatkowo ją podkreślają ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ledwo się obejrzymy, a będzie Boże Narodzenie i sylwester- czas leci zdecydowanie za szybko :O

    Kochana, te portaski masz tak genialne, że z miłą chęcią zabrałabym Ci je :D
    ostatnimi czasy mam fazę na khaki, a ten model tym bardziej szarpnął mnie za serducho :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie mów. Za chwilę miną wakacje i znowu zima :(.
      A co do spodni to cieszę się że Ci się podobają ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Cudownie! Fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio lubię na sobie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie takie barwy pasują każdemu typowi urody ;)

      Usuń
  12. Z ozdób do włosów opaski mi się podobają, za spinkami jestem średnio, ale to chodzi tylko o moją codzienną fryzurę. Nie mam gdzie ich wpinać. Stylizacja fajna, choć sama bym się tak nie ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opaski są świetne! ;) ale muszą być miękkie ;)

      Usuń
  13. Bluzka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) w końcu wiosna przyszła ;)

      Usuń
  15. amazing post, I like to read your blog :)
    Have a nice weekend :)

    do you want to follow each other?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day too! ;)

      Usuń
  16. Piękna stylizacja i moje ulubione połączenie zieleni i fioletu na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dosyć niestandartowe połączenie kolorystyczne ale przyznam że też je polubiłam ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te spodnie, uwielbiam ten fason i kolor ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) potrafią stworzyć naprawdę niebalany look! ;)

      Usuń
  19. Pięknie kochana wyglądasz! :)
    Mam bardzo podobne bluzeczki, lubię ten trend.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) mam nadzieję żę zobaczę je u Cb na blogu ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Bluzka wygląda jak misterne dzieło sztuki, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% ! a to dzieło z sieciówki ;P

      Usuń
  21. Świetna stylizacja, wszystko komponuje się w idealną całość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot! ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie kolory w swoim ubiorze. Z chęcią bym wskoczyła w taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger