27.2.19

SMURF SWEATER


Witajcie Kochani!

Pomimo, że wiosna jest już coraz bliżej, ja staram się wykorzystać na maksa grube wełniane swetry, które zapewne za jakiś miesiąc pójdą w odstawkę. Chyba nie ma nic bardziej pozytywnego w szaro burym dniu, niż odrobina koloru. Dlatego też z takim, właśnie lookiem przybywam do Was dzisiaj. Niebieski akcent wyróżnia się na tle scenerii. Sam kolor przypomina mi znaną zapewne i Wam bajkę o Smerfach, a także alkohol Curacao. Co ciekawe, niegdyś do barwienia go na niebiesko używano skrzydeł ważek, które występowały tylko na terenie Indii. Na szczęście zakazano tego czynu ze względu na obawę przed wyginięciem. Jeżeli chodzi o modę to wszystkie materiały barwione są sztuczne, także o to można być spokojnym. Niebieski kolor często wybierany jest w odzieży ze względu na swoje uspokajające działanie, barwa ta jest przyjemna i wzbudzająca spore zaufanie. Być może, dlatego też smerfy mają właśnie taki kolor ;). Osobiście najbardziej lubię połaczenie niebieskiego z dwoma klasycznymi kolorami: czernią, bądź bielą. W dzisiejszym dniu zdecydowałam się na czerń, zapewne ze względu na zimową aurę. Gruby golf z warkoczem połaczyłam z leginsami. Ze wględu na to, że w tym dniu wybrałam się na wycieczkę do wąwozu korzeniowego w Kazimierzu Dolnym zdecydowałam się na workery. Moje dodatki to welurowa pikowana saszetka i czapka z kwiatowymi, haftowanymi elementami.

A co Wy sądzicie o mojej stylizacji? Lubicie niebieski?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*






 

Golf - Reserved
Leginsy - Lc waikiki
Buty - Bershka
Czapka - Mohito
Saszetka - Reserved

40 komentarzy:

  1. Awesome my dear you are beautiful

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot honey! ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  2. Lubię niebieski, ale golfów nienawidzę, jak byłam młodsza uwielbiałam, teraz jednak nie lubię gdy coś przylega do szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako dziecko też nie byłam zwolenniczką golfów ;P ale teraz jakoś się do nich przekonałam ;)

      Usuń
  3. Jak zawsez super look
    Twoja propozycja przypadła mi do gustu.

    Miłego wieczoru,
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) miło mi to słyszeć Kochana :*

      Usuń
  4. Fantastyczny ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny. Nie wszystko musi być szaro bure, jak dla mnie jak najbardziej na tak! Smerfetkowo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) czasami można zainspirować się nawet bajką ;P
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  6. fantastyczny sweter! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz kochana 😍😍😍
    Świetna jest ta stylizacja fajnie zestawilas ten sweterek z tymi spodniami ☺
    Tez bardzo lubię niebieski ☺
    Pozdrawiam ☺
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor!! Bardzo Ci w nim do twarzy. :)
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie niebieski kolor ! A Ty w nim wyglądasz pięknie :) Wydaje mi się, że taki kolor idealnie pasuje do twojego koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski nie jest moim kolorem jednak u Ciebie wygląda świetnie. A ten sweter musi być mega ciepły!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy, choć nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweterek, bardzo lubię niebieski, ale jakby dalej używano ważek do farbowania pewnie bym przestała w tym kolorze chodzić :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek bardzo fajnie sie za Tobie prezentuje :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chodzę jeszcze w takich swetrach :) niebieski bardzo lubię :) super czapka! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor ma ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały sweter, cudowny odcień niebieskiego i jakie piękne masz włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny jest ten sweter. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te Twoje ciekawostki. Nie miałam pojęcia o ważkach ;). Sweter jest zdecydowanie najmocniejszym punktem stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny sweter i jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój sweterek ma bajeczny odcień niebieskiego. Bardzo mi się podoba. No, ale czapa to mój faworyt tego zestawu. Jest przeurocza.
    P.S. Przepiękna sceneria. W Korzeniowym Dole byłam bardzo dawno temu :).

    OdpowiedzUsuń
  25. tego jeszcze nie bylo ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Musi być cieplutki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger