18.1.19

TEDDY COAT


Witajcie Kochani!

W tym mroźnym dniu przychodzę do Was ze stylizacją dla fanek ciepłych okryć wierzchnich. ,,Gwiazdą'' tego looku jest pluszowy płaszcz w odcieniu zgniłej zieleni ze sklepu Dresslily. Nazwa określająca taki rodzaj płaszcza i która weszła w obieg to ,,teddy bear'', łatwo można się domyślić, że nawiązuje do pluszowego misia, który jest milutki, bo wykonany z pluszu. Dziecięca zabawka zainspirowała projektantów do stworzenia płaszczy o przemiłej i puszystej fakturze. Najbardziej pożadany model to ten o camelowym odcieniu, który zaprojektowała marka Maxmara. Oczywiście jego cena jest kosmiczna ze względu na to, że wykonany jest z wełny wielbłąda. Dlatego też miło, że sieciówki przyszły Nam z pomocą i wprowadziły tańszy zamiennik. Pluszowe płaszcze są na tyle uniwersalne, że świetnie będą wyglądać zarówno z jeansami, bluzą i trampkami jak i w wersji bardziej kobiecej, na którą ja się zdecydowałam. Ze względu na to, że płaszcz jest w miarę ciepły to mogłam pozwolić sobie na założenie czegoś lekkiego pod spód. Oliwkowa sukienka z ażurowym wycięciem przy dekolcie tworzy niezły duet z moim ,,pluszakiem''. Botki w tej stylizacji są wskazane, aby optycznie wydłużyć sylwetkę. Z racji na zimową pogodę zdecydowałam się na skórzane rękawiczki z elementami futerka oraz czarną klasyczną czapkę. Drobnym akcentem są tutaj panterkowe kolczyki koła, również ze sklepu Dresslily.

Chętnych zapraszam do sklepu Dresslily
Mam dla Was kod zniżkowy -20% na hasło: DLBF20

A jak Wam podobają się pluszowe płaszcze? Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie!;)
Buziaczki :*













Płaszcz - Dresslily
Sukienka - Mój projekt
Botki - Stradivarius
Rękawiczki - Quiosque
Czapka - Noname
Kolczyki - Dresslily

DRESSLILY

NEW ARRIVAL

65 komentarzy:

  1. Bardzo ładny płaszcz ,kolor mi się podoba ☺
    Swietnie wyglądasz 😍
    Mi mimo wszystko najbardziej w oko wpadła sukienka -jest rewelacyjna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) tak myślałąm że ta sukienka wpadnie Ci w oko ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. mm ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile śniegu <3 U mnie w Holandii nie ma wcale, tylko wieje i pada na zmianę ;//
    Ślicznie wyglądasz kochana!! :*

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na Śląsku to jest go aż nadto ;P szczerze powiedziawszy to mam go już dość i chce wiosne! ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetna stylizacja! Chociaż mnie najbardziej urzekły rękawiczki :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Studygram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) rękawiczki zakupiłam nie dawno i przyznam że przykleiłam się do nich ;D

      Usuń
  5. Od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten płacz :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście plaszczyk gra tu najwazniejsza role ;) swietny kolorek ^^ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) najbardziej rzuca się w oczy ;)

      Usuń
  10. Marzy mi się właśnie taki płaszcz w beżowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm w beżowym byłby równie cudowny ;) mam nadzieję żę uda Ci się taki znaleźć ;)

      Usuń
  11. Płaszczyk jest prześliczna:)!!! Właśnie czekam na swój brązowy ze Stradivariusa :D!!!
    Bardzo ładnie wyglądasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) mam nadzieję że będziesz z niego zadowolona! ;)

      Usuń
  12. Modne są te płaszczyki! <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/01/jak-ubrac-sie-na-spotkanie-biznesowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) aktualnie są bardzo pożądane ;)

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi się płaszcz, przydałby mi się taki na zimne dni, bo jetem strasznym zmarzlakiem :) Sukienka wygląda bardzo ciekawie, oryginalny dekolt. Mam bardzo podobne buty, które kupiłam w hurtowni obuwia damskiego Sosimply.pl. Są bardzo wygodne i świetne wyglądają w eleganckich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeżeli faktycznie jesteś zmarzluchem to taki płaszcz jest wybawieniem ;)

      Usuń
  14. Nigdy nie miałam takiego płaszczu, ale bardzo mi się podoba, gdybym trafiła na taki płaszczyk, to kupiłabym w kolorze pudrowego różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pudrowy róż byłbn też ciekawą propozycją ;) na pewno bardziej dziewczęcą ;)

      Usuń
  15. Prześliczny jest :) uwielbiam ten pluszowy materiał tak przyjemnie się go nosi, cieplutki i milutki w dotyku :)
    Pięknie wyglądasz w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! jest tak milutki że aż nie mam ochoty go ściągać ;)

      Usuń
  16. Fajny model wynalazłaś. W sieciówkach póki co widziałam same bardzo over size i czułabym się przytłoczona. Ten zamiast kilogramów dodaje Ci urody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jest sporo takich modeli. Mój też jest lekko oversize ale nie zniekształca on figury ;)

      Usuń
  17. Super płaszcz ten kolor jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) zdecydowany faworyt na zimowe dni ;)

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolorek tego płaszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25.1.19

    Może mam jakieś inne ustawienia jasności ekranu, ale dla mnie płaszcz wygląda na brązowy, ale to nieważne, bo bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja. Bardzo lubię takie "miśki", ten w dodatku ma ładny kolor i odpowiednią długość na mroźny dzień ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łooo ale masz piękne włosy! Żadnych innych dodatków Ci nie potrzeba. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy25.1.19

    Podoba mi się ten płaszcz, na pewno jest mega przyjazny w dotyku! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny płaszcz i na pewno bardzo ciepły :D Dla takiego zmarzlucha jak ja idealny :D

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26.1.19

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się płaszcz :D
    Super się prezentuje ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oooo mader marzę misiaku:D!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny płaszcz. Cudowna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda na bardzo miękki

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak musi być ciepły :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pluszowy płaszcz… Ja jestem na tak (oczywiście nie dla mnie, tylko gdy nosi go płeć piękna :D).

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny płaszczyk, bardzo Tobie pasuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny look, płaszczyk jest boski. Idealnie dla Ciebie pasuje, pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja <3 Bardzo na czasie. Złote kolczyki wiszące dopełniają całość. Jestem pod ogromnym wrażeniem :D.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie, jest to coś... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. your look so beautiful <3 regards

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny płaszcz, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszczyk cudowny, wygląda na mega ciepły. Pięknie wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny ten płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ty masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana świetnie wyglądasz! Futrzak wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo inspirująca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy4.10.19

    Piękna, elegancka Pani.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger