10.12.18

SNAKE BODY


Witajcie Kochani!

W tym chłodnym dniu przybywam do Was z odrobiną egzotyki, a to za sprawą sukienki z wężowym wzorem. Print ten jest mocno w trendach na ten sezon i można powiedzieć, że wraca do Nas co parę lat. Lata 70-te są tymi, które spopularyzowały skórę węża na ubraniach, a także inne dzikie wzory m.in cętki, zebre. Prekursorem drapieżnych projektów jest Roberto Cavalli, który to łaczył je z intensywnymi barwami, tworząc niebanalne i zmysłowe stylizacje. Upodobanie Cavallego do weży jest widocznie również w perfumach (just cavalli) czy sygnowanej przez niego wódce z motywem węża owijającego butelkę. Jak sam twierdzi nie chodzi o zamiłowanie do zwierzęcych deseni ale o to, że podziwia to co stworzył Bóg i uważa, że to właśnie on jest najlepszym projektantem. Inspiruje go natura w szerokim tego słowa znaczeniu. Ja osobiście bardzo lubię zwierzęce wzory, ale trzeba być z nimi nieco ostrożnym, łatwo o kicz i tandetę. Tak jak wspominałam skóra węża pojawia się w odstępach czasowych: lata 70-te, 90-te, ok. 2010 rok i teraz 2018 r. Muszę się Wam przyznać, że moja sukienka nie jest świeżym zakupem. Ma ona już 7/8 lat kiedy to też przypadało wielkie boom na ten wzór. Polubiłam ją na tyle, że została ze mną do tego dnia i to właśnie w dzisiejszej stylizacji postanowiłam zestawić ją z futerkiem (sztucznym) oraz wysokimi czarnymi kozakami. Istotne są tutaj akcesoria, skórzana torebka na łańcuszku w kolorze brudnego różu, która pięknie koresponduje z całością oraz linearne kolczyki w kształcie kwiatka dodające lekkości.

A co Wy sądzicie o wężowym princie?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka - H&M
Futerko - Zaful
Kozaki - Noname
Torebka - Wittchen
Kolczyki - Tedi

79 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Thank you so much honey ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) dobrze że odgrzebałam ją z mojej szafy ;)

      Usuń
  5. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka meeega mi się podoba :D
    ostatnio sama mam szał na zwierzęce wzory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) trzeba szaleć zarówno ze wzorami jak i z barwami ;)

      Usuń
  7. Nie widziałam wcześniej takiego połączenia węża z futerkiem, zainspirowałaś mnie!:)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło usłyszeć coś takiego ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Niestety nie lubię motywów zwierzęcych na ubraniach, w szczególności skóra węża. Zdecydowanie nie dla mnie, ale futerko musi byc cieplutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem niechęć do tego wzoru ;) Moja mama także nie przepada za tym deseniem ;)
      A co do futerka to faktycznie sprawdza się w zimniejsze dni ;)

      Usuń
  9. Wyglądasz przepięknie<3 Bardzo podoba mi się sukienka, uwielbiam ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że wpadła Ci w oko moja sukienka ;) i świetnie że Ty również lubisz takie printy ;)

      Usuń
  10. licynie Ci w tej stylizacji- nie jestem fanką printów zwierzęcych, a Ty przemyciłaś je w pięknie prezentujacej się na Tobie sukience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kochana ;) miło mi, że nawet dla osób które nie są fanami zwierzęcych printów ta stylizacja przypadła do gustu ;)

      Usuń
  11. Ja źle się czuje w zwierzęcych wzorach,ale ty wyglądasz przepięknie w tej sukience 😍
    Torebka jest również cudna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. FUTERKO jest przepiękne - jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) bardzo je lubię nosić zarówno do eleganckich stylizacji jak i tych bardziej sportowych ;)

      Usuń
  13. motywy zawierzece... super to wyglada ;) tylko na kims. np na Tobie ;) za to ja nawet dziwnie wygladam w sukienkach... pozxdrawiam ;)

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyglądasz ładnie w sukienkach tylko trzeba znaleźć odpowiedni krój ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  14. what an amazing post dear, like it :)
    xoxo,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten motyw zwierzęcy z tym futerkiem wygląda super :)

    Zapraszam na mój blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka i ten wzór wyglądają super! Stylizacja cała jest przepiękna i super w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba ;) ja sama czułam się w niej bardzo dobrze ;)

      Usuń
  17. Ten snake wygląda idealnie w połączeniu z futerkiem :) oDDAj mi tego futrzaka:)

    Buziaki:*

    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* hah bardzo się polubiliśmy z tym futrzakiem także byłoby ciężko ;P
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Oh dear it's really nice to hear that ;)
    Sure! why not ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot! ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja. Torebka świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Torebka to mój nowy nabutek ;) to właśnie ten kolor tak mnie zauroczył ;)

      Usuń
  22. Widzę, że moda na zwierzęce wzory trwa w najlepsze ;) Stylizacja zdecydowanie przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) jeżeli lubisz szaleć ze wzorami to najlepsza pora na to ;) Mam nadzieję że przyciąga wzriok pozytywnie ;)

      Usuń
  23. Świetnie, że wraca, bo w szafie pewnie coś jeszcze z poprzedniego boomu wisi. Dziękuję za odwiedziny. Zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nic tylko wyjmij swoje zwierzęce ciuchy z szafy i zacznij się w nich pokazywać ;)

      Usuń
  24. Świetnie wyglądasz! Super kiecunia!

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie nowy post ;) serdecznie zapraszam!

    ps. wgl ostatnio ogladalam pewien program i strasznie spodobaly mi sie futerka. chyba sobie sprawie taki bezrekawnik...

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do Cb zajrzę ;) o co do futrzanych bezrękawników to również bardzo mi się podobają ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. jaka piękna torebka :-)
    ja też chcę taką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze znajdziesz ją w sklepach Lidl ;)

      Usuń
  27. Bardzo ciekawe połączenie wzorów i faktur. Nie spodziewałam się, że tak dobrze to może wyglądać. Właśnie za to kocham modę, że można eksperymentować :) Hurtownia odzieży online Sosimply.pl ma podobną torebkę w swojej ofercie. Myślę, że cena w jakiej jest oferowana zachęci do zakupów. Z doświadczenia wiem, że produkty z tej hurtowni są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;) zgadzam się z Tobą ;) Plus mody to to że można z nią szaleć do woli ;)

      Usuń
  28. Cała stylizacja świetnie wygląda :) futerko fajnie pasuje o tej sukienki (mimo iż węże futra nie mają ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;) no tak dobre spostrzeżenie ;) Cieszę się że moja stylizacja wpadła Ci w oko ;)

      Usuń
  29. Marzy mi się torebka z wężowym printem, choć Twoja sukienka też prezentuje się pięknie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej taką torebkę widziałam ostatnio w Mango albo w Zarze i przyznam że prezentowała się świetnie ;)

      Usuń
  30. Nawet ja się przekonałam do zwierzęcych wzorów. Połączenie z futerkiem jest bardzo odważne i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! jestem bardzo ciekawa który z zwierzęcych printów jest Twoim faworytem ;)

      Usuń
  31. Wyglądasz bosko! :) Uważam, że połączenie zwierzęcych wzorów i czerni jest najlepszym możliwym wyborem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) czern nieco uspokaja i dodaje klasy całej stylizacji ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  32. Nie jestem fanką wężowych wzorów :D i się nie przekonam, tak jak do panterki i innych tego typu zwierzęcych printów :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaczynam się przekonywać do wężowych wzorów, choć normalnie nie lubię żadnych zwierzęcych deseni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś u mnie w komentarzu, gdzie można kupić świąteczny zestaw paletek Too Faced. Nie wiem, czy tam zajrzysz, więc podaję tutaj link (tu są!).
    Teraz chyba trwa promocja -20%, więc może (jeśli w nią wchodzą) można je upolować taniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie ;) mam nadzieję że wkrótce w Twojej szafie nzajdzie się coś wężowego ;) A co do paletki to link który mi podałaś niestety nie działą :(

      Usuń
  35. Obserwuję i liczę na rewanż, mój blog to świeżynka - potrzebuję obserwatorów od zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  36. W mojej szafie wisi jedna sukienka z tym printem :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :*

      Usuń
    2. Anonimowy19.12.18

      Fajnie wyglądasz w futrze, wiesz co dobre. Powinnaś mieć przynajmniej jedno prawdziwe, na wypadek ostrej zimy.

      Usuń
  39. Sukienka i torebka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger