30.12.18

NEW YEAR'S EVE


 Witajcie Kochani!

Dopiero co wstawiałam świątecznego posta ciesząc się na ten wigilijny czas, a już nadszedł moment sylwestrowej zabawy. Czas leci nieubłaganie, ale jedyne co Nam pozostaje to korzystać z niego na maxa. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować stylizację, która świetnie sprawdzi się zarówno na domówce jak i na eleganckiej sali balowej. Zdjęcia postanowiłam wykonać w nazywanym niegdyś małym, śląskim Wersalu. Mowa o Świerklańcu, w którym to znajdował się przepiękny pałac Donnersmarcków. Jego zabudowa nawiązywała do słynnej paryskiej konstrukcji pałacowej. Niestety ten cudowny obiekt został podpalony w czasie II wojny światowej, a w latach 50-tych wysadzony. Jedyne co po nim pozostało to dziedziniec, na którym stoi fontanna oraz pokaźne rzeźby zwierząt. Pałac wybudowano w 1876 roku w czasach, w których właściciele lubili organizować huczne bale. A jak wiadomo panie musiały się pięknie prezentować. Szczególnie lubiły podkreślać talie, góra stroju była dopasowana, jednak nie odsłaniała dekoltów i ramion. Dół natomiast był pokaźny, noszono tiurniurę, czyli element doczepiany pod suknię aby powiększyć tył bioder. Modna na tamte czasy była sylwetka w kształcie litery S. Damy nosiły również chętnie ozdoby na włosy, głównie kapelusze ale zdarzały się także kwiatki lub inne ozdoby. Ja postanowiłam się nieco zainspirować tamtą epoką. Założyłam prześwitujący golf o pięknym niebieskim odcieniu spod, którego widać koronkowe body. Do tego wybrałam plisowaną i lekko rozkloszowaną spódnicę dodającą parę centymetrów w biodrach, a także czarne szpilki. Moje dodatki to kolczyki koła oraz grzebyk wpięty do włosów w formie ozdoby. Mój makijaż bazuje na ciemnych oczach z odrobiną błysku i naturalnych ustach. Mam nadzieję, że moja sylwestrowa stylizacja wpadnie Wam w oko. Jestem bardzo ciekawa co Wy założycie i jak spędzacie ten ostatni dzień roku. Korzystając z okazji chcę Wam życzyć szampańskiej zabawy, a także Szczęśliwego Nowego Roku i niech będzie lepszy niż 2018-ty. 

Co sądzicie o mojej sylwestrowej kreacji?
Piszcie Koniecznie! ;)
Buziaczki :*















Bluzka - Tiffi
Spódnica - Reserved
Buty - Parfois
Kolczyki - W. Kruk
Grzebyk - Noname

53 komentarze:

  1. Mega mi się spodobała Twoja stylizacja :)
    Szcześliwego Nowego Roku;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Najbardziej podoba mi się spódnica!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog i post o torbieli jajnika, moja historia dla innych dziewczyn, żeby zwróciły uwagę na swoje zdrowie
    Mój Instagram
    Studygram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mnie kojarzy się nieco z Carrie Bradshaw ;)

      Usuń
  3. Śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kreacja, ta spódniczka jest niesamowita ♥ Nie było ci zimno? :o
    Szczęśliwego Nowego Roku i przede wszystkim udanej Sylwestrowej zabawy ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) troszkę było ale czego się nie robi dla dobrych zdjęć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Lubię połączenie spódnicy z bluzką na większe okazję. Podoba mi się że trochę wyparły sukienki i założenie spódnicy nie jest już dziwne. Bardzo podoba mi się Twoja stylówka. Szkoda że butów dokładniej nie zaprezentowałaś. Świetne kolczyki. Dużo dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ;) spódnice mają swój wielki come back ;)

      Usuń
  7. Takiej spódniczki mi brakuje w mojej szafie :) Bardzo mi się podoba :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) jest kobieca i dziewczęca zarazem ;)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz😍
    Rzeczywiście ta stylizacja idealnie pasuje do tych plenerow również bardzo ładnych ❤
    Szczęśliwego Nowego Roku 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) miło mi że podoba Ci się moja koncepcja ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Stylizacja prześliczna :) jak również wybrane miejsce na sesję, muszę się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) szczególnie w lecie jest tam klimatycznie ;)

      Usuń
  10. Piękna stylizacja :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja! wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądałaś w noc sylwestrową :)!!! Ja ,,bawiłam się"... w piżamce :D!!!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piżamce też fajnie! ;) cieplutko i wygodnie ;)

      Usuń
  14. W świerklańcu bywałam nie raz - fajne miejsce - z tego co pamiętam to jest tam Pałac Kawalera (?) i często były tam wesela. W każdym razie stylizacja elegancka, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) niestety pałac Kawalera jest zamknięty... całość lekko podupada ;( a miejsce jest naprawdę urokliwe ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Przepięknie wyglądasz, spódnica jest genialna. Sama mam bardzo podobną tylko z SoSimply. Przepiękne zdjęcia kochana, wszystkiego najlepszego w nowym roku samych sukcesów i jeszcze więcej wspaniałych stylizacji.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Tobie również wszystkiego cudownego w Nowym roku ;)

      Usuń
  16. śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so pretty!!
    love your outfit perfect for new year's eve ^^
    btw happy new year! kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwiewnie i bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) o taki efekt mi chodziło ;)

      Usuń
  19. zachwycasz mnie z każdy zestawem :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ;) takie komentarze mnie podbudowują i dają jeszcze więcej energii do blogowania ;)

      Usuń
  20. Nie za zimno? :) Wszystkie najlepszego w Nowy Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy na salę ubrałabym taką stylizację, ale nie mówię że jest brzydka. Stylizacja wprost na domówkę, czy na randkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ty masz piękne długie włosy :) Stylizacja piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana najlepszego w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz olśniewająco! :) Spełnienia marzeń w nowym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wyglądasz, świetnie dobrany outfit, pasują Ci takie chłodne odcienie :3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, ten czas leci nieublagalnie szybko... super pomysl na sylwestra :) elegancko jak i wygodnie :) ps. masz przecuuuuudoooowne, dlugie wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja i piękny makijaż ;) Zdjęcia prezentują się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  29. trochę mało słońca na planie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Troche mało słońca na planie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger