12.8.18

TOUS HISTORY


Witajcie Kochani!

Po idealnie spędzonym weekendzie w górach przybywam do Was z nowym postem na temat marki Tous. Odkąd do sklepów weszła Torebka Kaos Shock wiedziałam, że muszę ją mieć, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Wymarzyłam ją sobie na urodziny. Jej piękny ażurowy wzór nawiązujący kształtem do misia, który jest symbolem marki Tous totalnie mnie urzekł. Marka mająca ponad 100 lat nadal ma świeże spojrzenie w kwestii biżuterii i dodatków. Rodzinna firma pochodząca z miasta Manresa niedaleko Barcelony początkowo prowadziła niewielki warsztat zegarmistrzowski. Z czasem zaczęto wprowadzać biżuterię. Rok 1985 jest niezwykle ważny, bo to właśnie wtedy powstaje charakterystyczny miś, czyli znak rozpoznawczy firmy. Żona syna założyciela marki, Rosa Tous jest osobą, która jest odpowiedzialna za sukces tego symbolu. Pewnego dnia przechodząc obok witryny sklepowej ujrzała pluszowego misia, który ją zainspirował. Jak twierdzi pluszowy miś kojarzony jest z dzieciństwem, z ciepłem, z miłymi wspomnieniami i z tym właśnie ma kojarzyć się marka Tous. Jednakże warto dodać, że nie jest on infantylny, a zawsze elegancki i kobiecy. Na ten moment Tous posiada nie tylko biżuterię i zegarki ale również torebki, apaszki, portfele, okulary oraz perfumy. Moja torebka jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które lubią ciekawe rozwiązania i zmiany. Wymienny wkład jest jak dla mnie świetną propozycją. Jego kolorowy wzór w sam raz sprawdza się na ciepłe dni, a jesienią...kto wie może coś futrzanego ? ;). Do tak bogatej w swojej formie torebki postanowiłam nie szaleć z resztą. Moja stylizacja bazuje na prostocie, szary top oraz spódniczka z guzikami wiązana w pasie. Nieco blasku dodają złote kolczyki koła oraz błyszczące klapki. 

A czy Wy lubicie produkty marki Tous?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*  













Top - F&F
Spódniczka - Medicine
Torebka - Tous
Buty - F&F
Kolczyki - Medicine

64 komentarze:

  1. Anonimowy13.8.18

    Jejku, nigdy nie mogę się napatrzeć na twoje włosy!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta torebka na lato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, super torebka.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;)
      Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  4. A ja się do takich torebek nie mogę przekonać :D Ale ogólnie wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka☺

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torebka! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka bardzo ładna, a jeszcze bardziej zachwyciła mnie spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ta spódniczka jest aktualnie jedną z moim ulubionych ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna torebka,pierwszy raz słyszę o Tous☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciesze się że mogłaś właśnie u mnie dowiedzieć się coś o marce Tous ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesująca torebka. U Ciebie widzę ją po raz pierwszy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją jako prezent na urodziny dlatego możesz ją u mnie widzieć pierwszy raz ;)

      Usuń
  11. Śliczna torebka. Klapki też.:) Ja lubię Tous. Ten miś to taki trochę infantylny symbol jednak, ale zrobili kilka ładnych rzeczy. Mam bransoletkę, ale podoba mi się się jeszcze kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Mnie jednak ten miś urzekł co prawda jest to symbol nieco dziecinny ale w pozytywnym znaczeniu ;)

      Usuń
  12. Nie widziałam wcześniej tej torebki - urocza!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) na moim blogu jest pierwszy raz ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o takich torebkach, ale jest bardzo ciekawa :D PS śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się że właśnie u mnie mogłaś ją zobaczyć ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  14. A mi się buty mega podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również urzekła ta marka :) torebka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka od razu rzuca się w oczy jest taka cudna :) spódniczka też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ;) przyciąga uwagę ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  17. Jak zawsze świetnie wyglądasz. Torebka jest czadowa! Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz kochana :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, podoba mi się. Ale najbardziej torebka - mój wymarzony model z TOUS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również ;) Długo na nią czekałam ale opłacało sę ;) Jeżeli jesteś nią zainteresowana to polecam Ci kupić w Hiszpanii ;) maja zupełnie inne ceny niż w Polsce ;)

      Usuń
  20. zakochałam się w tej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz przepiekne włosy, cudowna torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, piękne włosy!
    Co do torebki, świetna! Bardzo mi się podoba jak wiele torebek marki Tous, jednak ich perfumy nie przypadają mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy także nie należą do moich ulubionych ale torebki i biżuteria jak najbardziej! ;)

      Usuń
  23. Ale Zazdroszczę Ci włosów! Piękne, są naturalne? ❤
    Torebka bardzo śliczna choć nie znam marki Tous :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Tak są naturalne ;) Zarówno długość jak i kolor ;)

      Usuń
  24. You are wonderful my dear

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19.8.18

    Piękna stylizacja, a torebka baaardzo oryginalna! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Od razu wpadła mi w oko ;)

      Usuń
  26. Anonimowy19.8.18

    Przyznam szczerze, że jeszcze się nie spotkałam z produktami marki Tous.
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie miło mi że mogłaś u mnie nieco dowiedzieć się o marce ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  27. Tak patrzę na te Twoje włosy i aż tęsknię za byciem roszpunką :P Torebka, buty, Ty - wszystko cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jakie miłe slowa dziękuje ;) Długie włosy mają sój urok ;)

      Usuń
  28. Ty jesteś tak fotogeniczna, ze masakra! i jeszcze te Twoje włosy <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje ;) Muszę Ci przyznać że uwielbiam pozować do zdjęć ;D

      Usuń
  29. Ciekawa historia całej firmy, że pluszowy miś może tak zainspirować :) ale styl piękny, kobiecy. Torebka jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Każda firma ma do opowiedzenia jakąś ciekawą historie ;)
      Pozdrawiam i dzięuje :*

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger