24.3.18

ULUBIEŃCY MARCA


Witajcie Kochani!

Już od dawna na moim blogu nie było posta z ulubieńcami na dany miesiąc. Z racji tego, że marzec już się kończy to ja chciałam Wam zaprezentować kosmetyki, które polubiłam i które szczerze mogę Wam polecić. Zacznę od marki Marion, która zaskoczyła mnie maseczkami z serii japoński rytuał, jedna maska, kremowa - 3 minutowa, druga znów w płacie. Pierwsza ma za zadanie nawilżać, druga zaś odmładzać co daje na skórze uczucie wygładzenia i liftingu. Ich cena jest zaskakująco niska, także koniecznie musicie je przetestować! Kolejny produkt to krem do twarzy owoce goji, na dzień marki Alverde z koenzymem Q10 w sam raz dla skóry po 25 roku życia. Nie mogło również zabraknąć czegoś na noc, a mianowicie mowa o nawilżającym kremie marki AA do skóry normalnej z wyciągiem z zielonej herbaty. Jednakże, aby nieco bardziej nawilżyć swoją twarz wieczorem używam olejku jojoba marki Bioamare, który pięknie odżywia i przyjemnie natłuszcza. Od twarzy przechodzimy nieco dalej, do marki Balea, której jestem wierna już od kilku lat, tym razem bardzo polubiłam żel do golenia posiadający w sobie olejek aloesowy. Żel ten przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, a więc w sam raz do stosowania w miejscach bikini i pach. Kolejna marka, którą bardzo sobie cenię jest to Evree, aktualnie stosuję nawilżający balsam do ciała oraz tak samo działający krem do rąk. Oba produkty świetnie się sprawdziły sprawiając, że skóra momentalnie staje się delikatna i miła w dotyku. W tym poście nie mogłam również zapomnieć o kosmetyku do włosów, bardzo lubię stosować szampony marki Balea, które przede wszystkim kuszą mnie swoim nieziemskim zapachem, szatą graficzną oraz oczywiście działaniem. Włosy pięknie pachną, nie przetłuszczają się i cudownie błyszczą...cóż czego chcieć więcej ;). Na sam koniec zostawiłam moją perełkę, a mianowicie perfum marki Chanel Chance. Jego piękny kwiatowy zapach sprawia, że od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy i to przez cały dzień. Ten świeży zapach w sam raz sprawdzi się u osób, które uwielbiają w perfumach przeplatające się nuty korzenno-kwiatowe (różowy pieprz z cytryną i ananasem, wanilia, jaśmin, hiacynt, białe piżmo, paczula). 

A czy Wy znacie te kosmetyki?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*










35 komentarzy:

  1. Śweitne rzeczy ! Sama miała miałam olej jojoba :0 Sprawdził mi się on świetnie :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely products. Great post, so nice and interesting! Like it!
    Have a nice weekend! ♥

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten balsam, jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Evree uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie wszystkie szampony Balea mi służą, ale akurat tej wersji nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24.3.18

    Świetni ulubieńcy! Koniecznie muszę przetestować te maseczki do twarzy z Marion ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam tych kosmetyków, więc ciężko mi coś o nich napisać, ale z pewnością wydają się świetne. Warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam ani jednego, fajnie poczytać o tych kosmetykach!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Marion ma maski na płachcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. W twoich ulubieńcach jest kilka moich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam parę i również mogę polecić, a na maseczki z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.3.18

    Znam firmę evree i również uwielbiam jej produkty!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym przetestował te maseczki ten produkt od Evree :D Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam obie maseczki z Marion - ale czekają na swoją kolej do użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te maseczki z Mariona są bardzo fajne , muszę sobie kupić ten żel do golenia bo mam skórę wrażliwą i mam nadzieję że dobrze mi się sprawdzi :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten balsam do ciała z evree. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie znam tych kosmetyków, nie miałam okazji ich przetestować ale wyglądają fanatycznie :) bardzo zaciekawiły mnie te pierwsze maseczki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczki z Marion muszę przetestować 😍
    Te perfumy z Chanel mnie kuszą ale kiedyś dostałam uczulenia na inny zapach Chanel.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie nie miałam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. znam jedynie Evree i osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo słyszałam o tym zapachu do Chanel, muszę go gdzieś powąchać przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy26.3.18

    Słyszałam o marce Evree i o tym przepięknym zapachu Chanel ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Marion używam i też jestem bardzo zadowolona :)
    A tego kremu do rąk chętnie bym wypróbowała, bo teraz moje dłonie są tak wysuszone i popękane, że nawet smarowanie ich po każdym myciu, nic nie daje grrr :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, ale Marion lubię. Ciekawa jestem zapachu perfum Chanel, muszę powąchać przy najbliższej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale kremu z Evree chyba muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  27. Chance Chanel w tym kolorze jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako fanka maseczek - koniecznie muszę spróbować Twoich maseczkowych ulubieńców! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. słyszałam wiele dobrego o evree, jednak jeszcze nic w mojej kosmetyczce nie pojawiło się tej firmy. Koniecznie muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Masz fajne Cotton Ballsy, też mam białe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam tych kosmetyków ale lubię bardzo olejki także chyba ten produkt najbardziej mnie zainteresował:)

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  33. evree bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakiś czas temu skusiłam się na te perfumy. Są genialne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger