6.12.17

WOOL COAT


Witajcie Kochani!

Dzisiaj w ten radosny mikołajkowy dzień przychodzę do Was ze stylizacją świetną na mroźne, grudniowe dni. Jak wiadomo zimą nosimy grubsze ubrania, które muszę ogrzać nasze ciało. Zazwyczaj skupiamy się na swetrach, jednak nie zapominajmy, że ważnym elementem są także płaszcze. Najlepszym wyborem są te wykonane z wełny, w których zima nie będzie taka straszna. Płaszcz jest to najbardziej klasyczne okrycie wierzchnie, które pasuje zarówno do eleganckich stylizacji jak i tych sportowych. Nie wiem czy wiecie ale ten znany każdemu element garderoby ma ponad 700 lat! Początkowo jego krój mocno odbiegał od klasycznej formy, bardziej przypominał pelerynę, bądź ponczo. Było to okrycie wierzchnie, które przypisywano do wyższej klasy społecznej, więc niestety nie każdy mógł sobie na nie pozwolić. Trzeba przyznać, że to mężczyźni znacznie częściej się w nim prezentowali, dopiero na przełomie XIX i XX wieku zmieniło się nieco myślenie oraz moda i od tego czasu można było oglądać w płaszczach, również kobiety. Ja wybierając płaszcz dla siebie zwracam uwagę na materiał oraz grubość bo nie oszukujmy się w Polsce pogoda jest naprawdę kapryśna, dlatego też zalecana jest odzież termiczna. Jednakże jak każda kobieta zwracam uwagę na wygląd oraz trendy, dlatego też wybrałam, nieco oversizowy płaszcz posiadający kołnierz z klapami oraz kratę, która króluje w tym sezonie. Do tego założyłam prosty,czarny golf, który skomponowałam z naszyjnikiem w kolorze mosiądzu. W tym zestawie klasyczne jeansy są najlepszym wyborem, a do nich dopasowałam długie kozaki na płaskiej podeszwie. Moje dodatki to czarny beret ozdabiany koralikami oraz zamszowe rękawiczki.

A czy Wy macie już ciepły płaszcz na zimę?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Płaszcz- Vero Moda
Golf - Lidl
Naszyjnik - Noname
Jensy - Stradivarius
Kozaki - Zara
Beret - Vero Moda

41 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz kochana :)
    mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;)
      Oczywiście wpadnę do Cb ;*

      Usuń
  2. Świetna stylizacja ;) Taka w stylu francuskim ;) Przywodzi mi na myśl modę paryską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś w tym jest ;) masz rację ;)
      Pozdrawiam Kochana! :*

      Usuń
  3. Mam już swój zimowy płaszczyk i to nie jeden hah ♥
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie widzę że jesteś świetnie przygotowana na zimę ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  4. Pieknie Ci w tym paszczyku, jedynie czego nie lubie to tych berecików :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! a jeżeli chodzi o berety to fakt nie każdy je uwielbia ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo fajna ciepła stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. To jest to, co tygryski lubią najbardziej.
    Świetne wspaniałości ukryłaś w tej stylizacji!
    Bardzo mi się podobają też te Twoje usta. Świetny kolor. :)
    Pozdrowionka mikołajkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie że moja propozycja wpadła Ci w oko ;)
      Ostatnio często lubię nosić takie nudziaki na ustach ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Płaszczyk cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się berety, ale u kogoś;) sama chyba się w nim nie widzę;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak miałam ;) jakoś z czasem się to u mnie zmieniło ;)

      Usuń
  9. śliczny berecik <3

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ostatnio naprawdę polubiłam się z beretami ;)
      Wzajemnie życzę miłego dnia :*

      Usuń
  10. Ładnie wyglądasz w tym outficie ;). Ja płaszcze noszę raczej jesienią, potem mi w nich zimno :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! ;) ja chodzę na zmianę w płaszczach i kurtkach ;)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piękny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) na zimę jest idealny ;)

      Usuń
  13. Kurczę, a ja właśnie nie mam żadnego ciepłego płaszcza grrrrr mam tylko taki płaszcz na teraz, ale myślę, że gdy przyjdą mrozy to absolutnie nie sprawdzi się :/

    Piękny naszyjnik <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam zakupić Ci jakiś wełniany płaszcz ;) Na pewno się sprawdzi ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ostatnio stawiam w makijażu na naturalne odcienie ;)

      Usuń
  15. Anonimowy9.12.17

    Śliczna stylizacja! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana jak mnie tu dawno nie było ;((( A u Ciebie bez zmian - jak zywkle przepięknie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak troszkę Cię u mnie nie było to fakt ;) mam nadzieje że teraz będziesz wpadać do mnie częściej ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. bardzo ładny płaszcz :) wyglądasz super stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć kochana :*:*

      Usuń
  19. Thanks a lot! ;)
    Sure i visit your website ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje stylizację. Zdjęcia są niesamowite i zachęcają do "poszukiwań" :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy4.10.19

    Prawdziwa piękna Dama.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger