10.12.17

STRIPED HISTORY


Witajcie Kochani

W moim dzisiejszym poście chciałąm Wam zaprezentować pasiaste body z ciekawym wiązaniem na dekolcie, o którym marzyłam od dłuższego czasu. Paski, które pojawiają się na ubraniu dodają charakteru i są miłe dla oka, ale czy zawsze tak odczytywano ten wzór? Otóż historia pasków jest bardzo ciekawa i swoje początki ma już w biblii kiedy to zakazane było używanie dwóch przędz do tkania, ponieważ uważano to za przekroczenie pewnych norm. Nieco później bo w średniowieczu przedstawiano prostytutki w pasiastych ubraniach. Ponadto paski to ubiór błazna, diabła, trędowatego itd. Dopiero to romantyzm zmienia negatywne spojrzenie na paski, stają się one symbolem elegancji i pożądania. Jednak ciekawym faktem jest to, że w XX w. ponownie ten wzór oznacza formę zła poprzez pojawienie się go na obozowym pasiaku w czasie II wojny światowej. Na szczęście XXI w. na stałe odparł te negatywne znaczenie i dzisiaj w modzie można szaleć ze wzorami i kolorami. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji do body ze sklepu GAMISS wybrałam pasująca kolorystyczne skórzaną spódniczkę mini. Do tego kaloszowe botki oraz gruby granatowy sweter z weluru tworzą spójną całość.W makijażu postawiłam na mocniejsze oko oraz delikatne usta a jeżeli chodzi o biżuterię to wybrałam kryształowe kolczyki .

Chętnych zapraszam do sklepu GAMISS oraz na ich Instagrama.

A czy Wy lubicie pasiaste ubrania?
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki :*








 


Body - Gamiss
Sweter - Vero moda
Spódniczka - Kappahl
Buty - Biedronka
Kolczyki - Gamiss

76 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Świetne połączenie kolorów!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi kochana że przypadła Ci do gustu moja propozycja ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw z tymi paskami faktycznie ciekawy,
    ale nigdy nie sądziłam, że mają jakieś specjalne znaczenie :)

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak ;) każda rzecz na tym świecie coś znaczy ;)
      Pozdrawiam i na pewno do Cb zajrzę ;)

      Usuń
  4. Jaka piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za paskami nie przepadam, tak w tym wydaniu bardzo mi się podobają ;) Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że w jakiś sposób przekonałam Cię do nich ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Anonimowy10.12.17

    śliczne zdjęcia, bardzo lubię do Ciebie zaglądac!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/paczka-niespodzianka-z-nowej-kolekcji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć! ;) w każdy post wkładam dużo pracy i serca ;)

      Usuń
  7. Podoba mi sie bardzo to zestawienie i jestem za!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) ten wzór pasuje niemalże każdemu ;)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy wstęp o paskach ;). Super body i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się ;) w każdy post staram sie wkraść pewną historię, bądź ciekawostkę modową ;)

      Usuń
  10. A wiesz, że chętnie bym się nawet skusiła na taką bluzeczkę.
    Ach, prezentuje się świetnie.
    Super. Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest body ;) wiem że wygląda jak bluzeczka ale to jednak inna forma ;) Jestem z niego bardzo zadowolona ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Bardzo ładna spódniczka ♥ Świetny zestaw!

    Pozdrawiam, NAJLEPSZY BLOG MONKI

    OdpowiedzUsuń
  12. what a fabulous look girl..! beautifull outfit & stunning photos..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ci w takim zestawie.

    ~~>> Zapraszam do siebie.
    Miłego dnia xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) przyznam że czułam się w nim naprawdę dobrze ;)

      Usuń
  14. bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie, outfit świetny.
    Śliczne buty
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że podoba Ci się moja propozycja ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. wygladasz przecudownie!! ten makijaz, te wlosy <3 mozna sie zakochac

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku :* jakie miłe słowa ;)
      Dziękuje kochana i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Fajne, proste połączenie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Loving this cute striped body! Perfect outfit choice.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :) zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :*
      Miło mi to słyszeć

      Usuń
  21. Bardzo fajny zestaw :) I super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy przykuwają uwagę. Twój niepospolity styl zachwyca :) z chęcią zaobserwowałam blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie słowa ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Extra kolczyki. Całość ze sobą super współgra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) te kolczyki naprawdę polubiłam ;)

      Usuń
  24. Ubrania w paski są bardzo uniwersalne i zawsze modne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. oddaj mi swoje włosy:**


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;D gdyby to było możliwe to odrobinkę bym Ci ich dała ;D

      Usuń
  27. Długość Twoich włosów jest naprawdę imponująca! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszec ;) a co do włosów to zapuszczałam je ponad 11 lat ;)

      Usuń
  28. Nie mogę się napatrzeć na Twoje kolczyki!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Bellissimo look complimenti cara
    Ti seguo volentieri al blog e Google + passa da me ciao

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku, jakie piękne zdjęcia, zakochałam się w Twojej bluzeczce i włosach <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam kochana <3 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest body ;) chociaz fakt na pierwszy rzut oka wygląda jak bluzka ;)
      Na pewno do Cb wpadnę ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  31. Anonimowy13.12.17

    Świetna bluzka :) Zdjęcia na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mój fotograf coraz lepiej sobie radzi ;)

      Usuń
  32. you so beautiful!nice post!

    if you pick up dresses, glamchase ericdress reviews gives you amazing choices.

    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam bluzki, koszule, topy w paski - to jedyny wzór, ktory u mnie przechodzi :D Śliczna spódniczka i kolczyki :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ty takze jesteś fanką tego wzoru ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  34. Zazdroszczę pięknych, długich włosów, super look ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. paski to jedne z ponadczasowych wzorów ;) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! ;) to wzór który nigdy nie wychodzi z mody ;)
      Dziekuje kochana :*

      Usuń
  36. Piękne włosy ! <3 Oki :) zacznę obserwację i czekam na Ciebie ;)
    Co do pozowania .. a skąd jesteś kochana ? :)

    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Shawner1120.12.17

    That is such a beautiful outfit!! Love that sexy skirt! It is perfect for your amazing legs!! You look gorgeous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie bluzki, naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Patrząc na zdjęcia nie zgadłabym, że to body, ale wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger