1.12.17

NEW COLLECTION FALL/WINTER


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo istotnym dla mnie postem, bo to właśnie dzisiaj ukazuję Wam moją najnowszą kolekcję na sezon jesień- zima 2017/2018. W zasadzie można rzec, że jest to mini kolekcja w skład, której wchodzą : spodnie, spódnica, sukienka, płaszcz, kurtka, czapki, sweterki, bluzka. Jest to już moja trzecia kolekcja i tak samo jak poprzednie jest limitowana. W tym sezonie postarałam się o nieco większe rozmiary, także mam nadzieję, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Kolor dominujący to wszechobecna szarość, która jak już niegdyś wspominałam jest kolorem na tyle uniwersalnym, że niezależnie od typu urody pasuje w zasadzie wszystkim kobietom. Jeżeli chodzi o desenie wybrałam te ponadczasowe, czyli kratki i paski, które królują na wybiegach w sezonie jesienno-zimowym. Kolekcja ta jest elegancka z nutką sportowego akcentu. Swobodnie można miksować każdy element z osobna tworząc przy tym własne, ciekawe propozycje stylizacji. Pomimo, że pogoda na sesji była bardzo mroźna to daliśmy wszyscy radę i mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu ;)

Chętnych zapraszam do mojego sklepu internetowego Jagoda Kwiatkowska

A czy Wam wpadło coś w oko ?
Piszcie koniecznie ;)
Buziaczki :*









Zdjęcia - Wojtek Gandawski
Modelka - Mirela Kuś
Asystent - Marta Hałajko
Asystent - Dominika Guzin
Makijaż - Jagoda Kwiatkowska
Stylizacja - Jagoda Kwiatkowska
Ubrania - Jagoda Kwiatkowska

37 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba i stylizacja i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca mój styl, ale pierwsza propozycja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się że coś wpadło Ci w oko ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne czapki... i wykonanie bardzo profesjonalne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa ;) Oczywiście zapraszam do sklepu ;)
      Buziaczki :*

      Usuń
  5. Piękne! ♥ I śliczny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również ;) najbardziej uniwersalny kolor pasujący każdemu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ooo! To musi być naprawdę wspaniałe nosić takie szarości/
    Chętnie wypróbuję niebawem.
    Super! Wyglądają efektownie.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zapraszam do mojego sklepu po więcej ;)
      Pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  8. Super, uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ;) w takim razie zapraszam do mojego sklepu kochana :*

      Usuń
  9. Perfect outfit, u look fantastic.
    Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest ta dziewczyna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Modelka jest wspaniała ;)

      Usuń
  11. Gratuluję! Najbardziej podoba mi się sweter z 3 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ten sweterek spodobał się wielu osobom i już się sprzedał ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja również ;) Kolorek dla każdego ;)

      Usuń
  13. Wszystko jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że wszystko Ci się podoba ;)

      Usuń
  14. Wow mega, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :* po więcej zapraszam do sklepu internetowego ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. jak dla mnie to genialna jest ta kolekcja, brawo <3!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Fajna kolekcja. :)
    Mnie się podoba golf ze zdobieniami i czapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że wpadło Ci coś w oko ;) Zarówno czapki jak i sweterek nieźle grzeją ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Miło mi to słyszeć ;) Fotograf się spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you so much! ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta czarna kurtka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger