8.10.17

WOMEN BERET


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, z beretem w roli głównej, który to w tym sezonie powraca do łask. Posiada okrągły kształt z antenką na środku i wykonany jest z miękkiego materiału, zazwyczaj filcu, moheru lub dzianiny. Można by rzec, że to typowo damskie nakrycie głowy, a jednak nie do końca. Jego historia sięga, aż czasów starożytnych, początkowo było to nakrycie dla mężczyzn. XV w. zapoczątkował noszenie go przez klasy wykształcone oraz artystów, z biegiem lat zaczęły go nosić niższe klasy społeczne m.in. robotnicy czy żołnierze. Tak naprawdę to dopiero późny XX w. wprowadził beret do damskiej szafy, który kojarzony jest z Paryżem ale także i z Polską! To właśnie czasy PRL-u rozsławiły moherowy beret, który był topowym nakryciem głowy. Sezon jesień-zima 2017/18 pokazuje na światowych wybiegach berety na różne sposoby od tych klasycznych jednokolorowych, po te ozdabiane perełkami oraz wzorzyste. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji postawiłam na ten ostatni, czyli szary beret w cętki. Do tego założyłam ciepły golf z wycięciami na ramionach oraz jeansowe dzwony. Dopełnieniem całej stylizacji jest czerwony pasek oraz okulary rodem z lat 80-tych. Aby wysmuklić sylwetkę wybrałam buty na klocku, a jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na kolory brązowe.

A czy Wy macie już w swoich szafach berety?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Beret - Noname
Sweter - Aliexpress
Jeansy - C&A
Buty - Pull&bear
Okulary - Noname

70 komentarzy:

  1. Cudowny sweterek! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beret tak niedoceniany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie za beretami nie przepadam, ale kurcze, jak to rewelacyjnie wygląda w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mi miło że moja beretowa propozycja przypadła Ci do gustu ;)

      Usuń
  4. Wooow! Ale jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna stylizacja <3 Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Beret super!
    Widzę, że bereciki w modzie. Podoba mi się to.
    Ale Ty masz piękne włosy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) powróciły do świata mody ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  7. Ja beretu już nie posiadam, przestałam się sobie w nim podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba pod koniec sesji zrobiło się już zimno:) Ja zdecydowanie wole czapki od beretów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego dnia może nie widać ale było nawet ciepło ;) Na szczęście w dzisiejszych czasach mamy szeroki wybór nakryć głowy i każdy znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń
  9. Piękna jak zawsze. Włosy cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Źle się czuję w beretach, ale Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie każdy przepada za tym nakryciem głowy ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  11. Nie przepadam za beretami, ale tobie one pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi sie mega podobało oprócz tego beretu, nie mój styl :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beret to nakrycie dosyć trudne i nie każdemu pasuje ;) Ja osobiście bardzo dobrze się w nim czułam ;)

      Usuń
  13. Wyglądasz pięknie <33 Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, sweterek cudny ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Beret - po prostu pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) przyznam że bardzo go polubiłam ;)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tym berecie. Masz piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się trend na berety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ;) może naprawdę stworzyć oryginalny outfit ;)

      Usuń
  18. ten beret jest super! :) ja jutro idę kupić czarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór ;) czarny , klasyczny pasuje do wszystkiego ;)

      Usuń
  19. You look Great! Have a lovely Day! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :) Ja na beret raczej się nie zdecyduję :P Ogółem nie przepadam za nakryciami głowy, bo zawsze mi jest niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie przepadałam za nakryciami ale z biegiem czasu potrafią naprawdę dodać charakteru ;)

      Usuń
  21. Masz cudowne włosy *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/pink-world.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ten beret :) Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) mój jesienny faworyt ;)
      Na pewno do Cb zajrzę ;*
      Buziaki :*

      Usuń
  23. wygladasz obłędnie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. beret super- ta bluzka z obciętymi ramionami również :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się moja stylizacja :)

      Usuń
  25. pięknie wyglądasz :) zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :)
    Beret? Chyba w jakiś się zaopatrzę :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. osobiście bardzo lubię berety ;) i sama często noszę :D świetnie wyglądasz ;) bardzo Ci do twarzy w takim nakryciu głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja ! Pasuje Ci ten beret <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks a lot :D

    fabulous combo!! love the beret :D Fits nice on you <3

    NEW REVIEW POST | AVON: PEEL OFF RADIANT GOLD MAKS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  30. te sweterki z odsłoniętymi ramionami podobają mi się coraz bardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Berety owszem wróciły do łask, co tam beret, jakie cudne włosy!!! Świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. takie sweterki z odkrytymi ramionami, uwielbiam najbardziej :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz zjawiskowo i w berecie i w tym sweterku! :) Zdjęcia bez okularów są dużo fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz tak piekne zdjecia na blogu, ze za kazdym razem jak wchodze i przegladam posty to nie moge sie napatrzec :) przesliczny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  35. OOo proszę, jak to moda lubi zataczać koła, a że ja chomik jestem, to sama muszę wygrzebać z dna szafy taką beretkę, bo coś kojarzę, że gdzieś taką posiadam :D
    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, cudowny jest ten beret :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za beretami, ale Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  38. Boże! Jakie piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wielki powrót beretów jest w tym roku, Tobie w nim bardzo ładnie chodź centki mnie nie przekonują wolę gładkie, świetny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak cudnie wygląda ta stylizacja no i te Twoje włosy <3 ! I ja zauważyłam beretowy powrót ostatnio, i muszę przyznać, że ciekawie wyglądają w połączeniu innym niż "moherowy styl" XD A słyszałam też, że świetnie przyciągają uwagę płci przeciwnej... :D

    OdpowiedzUsuń
  42. super wyglądasz! podoba mi się ta moda na berety i kaszkiety :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy23.4.20

    Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy24.4.20

    Bardzo fajny beret i muszę go pokazać mojej żonie bo ona również tak jak i ja lubi nosić różne nakrycia głowy. Najczęściej jest tak, że zamawiamy je z https://hatfactory.pl/ i muszę przyznać, że jeszcze nigdy się na tych nakryciach głowy nie zawiedliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Całość super się prezentuje, ale beret wygrywa tą stylizacje! Uwielbiam takie modowe dodatki. Tak na stronie https://www.milagro-store.pl już kilka fajnych znalazłam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger