14.2.17

VALENTINE'S DAY


Witajcie Kochane! 

Dzisiaj szczególny dzień znany każdej z Nas czyli Walentynki ! ;) Święto zakochanych pełne miłości, chociaż ja wychodzę z założenia, że mam Walentynki cały rok. Serduszka w kolorze czerwonym to najbardziej znany symbol, bo w końcu to właśnie czerwień kojarzymy z ogniem, siłą, płodnością, uczuciami i miłością. Kolor ten w modzie używamy jest w reklamach czy kampaniach marketingowych ponieważ przyciąga uwagę. Natomiast kobieta w czerwieni odbierana jest jako pewna siebie , odważna i energiczna. Ponadto chyba każda z Nas wie jak czerwień działa na mężczyzn, dlatego też kolor ten jest obowiązkowy w Walentynki. Pamiętajmy, jednak aby wybrać odpowiedni odcień czerwieni do naszej karnacji. Ja na dzisiejszą randkę ubrałam się raczej wygodnie, chłopak zaskoczył mnie i wybrał niekonwencjonalny pomysł na randkę, a mianowicie disco wrotki. Jak dla mnie to była totalna nowość i bawiliśmy się świetnie! Jednakże nie mogłam zapomnieć o kolorze namiętności. Moja stylizacja zawiera bieliźniany top z weluru w kolorze bordowym założony na t-shirt z długim rękawem. Do tego klasyczne czarne spodnie oraz apaszka pełniąca funkcję chokera. Włosy, dzięki warkoczykom, które plotłam dzień wcześniej stały się falowane. Całość wraz z wrotkami nabrała naprawdę klimatu disco! Po tak miłym przedpołudniu zabrałam się za romantyczny obiad dla mojego chłopaka. Makaron w kształcie serduszek to świetny wybór dla podkreślenia tego dnia. Mam nadzieję, że i Wy spędzicie przyjemnie czas ze swoimi połówkami  ;) 

A jakie są Wasze propozycje na Walentynki ? 
Piszcie koniecznie ;)
Buziaczki :*










66 komentarzy:

  1. Anonimowy14.2.17

    Świetna propozycja !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz <3 :) Pozdrawiam

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie na walentynki *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/02/od-dzis-juz-nic-nie-musze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  4. Ale super ♥ I te wrotki !! ♥ Aż mi się zachciało pośmigać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie była to wspaniała zabawa ;) Polecam każdemu ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanej randki, a Twojemu chłopakowi niestandardowego pomysłu:) Jak żył mój mąż, też zawsze ten dzień spędzaliśmy w jakiś niekonwencjonalny sposób. A dzisiaj spędzam go częściowo z córką, a częściowo z "Jeźdźcem miedzianym":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Polecam Ci w takim razie wybrać się tam z córką ! ;) Na pewno będziecie się dobrze bawić ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. ale fajne zdjęcia;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjecia i miejsce ale najbardziej spodobał mi się makaron <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron nie tylko ładnie wyglądał ale i dobrze smakował ;)
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  9. Świetna sesja :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Look ! Prawdziwa z Ciebie modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) zawsze chciałam być modelką ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Super propozycja! Miłego Walentynkowego wieczoru!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i spóźnione ale wzajemnie ;)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrotki.. Kiedy ja ostatnio miałam na nogach wrotki? :D Przypomniałaś mi dzieciństwo choć to wpis o Walentynkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wspominam wrotki wspominam ze swoim dzieciństwem ;)

      Usuń
  14. Świetny i oryginalny pomysł na spędzenie walentynek ;)
    Wyglądasz ekstra! miejsce na sesje idalne :D

    ps. nie jeździłam nigdy na wrotkach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) neony trochę przeszkadzały w zdjęciach, ale daliśmy rade ;D
      Może to najwyższy czas? Polecam spróbować ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz :) aż nabrałam ochoty na jazdę na wrotkach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) świetny sprawa na spędzenie miło czasu ;)

      Usuń
  16. Przepiękne zdjęcia, pięknie wyglądasz. Ładne masz wrotki. Zawsze chciałam je kupić hah :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te które mam na sobie są wypożyczone ale jakoś się złożyło że pasują do całości ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Ciekawy pomysł z tymi disco wrotkami! Bardzo fajna stylizacja :)
    I jaki uroczy makaron!
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) bardzo lubię takie niestandardowe pomysły na spędzanie walentynek ;)

      Usuń
  18. Ja dopiero jutro z moim chłopakiem spędzę Walentynki ;) Mieszka daleko i miał dzisiaj ostatni egzamin. Wasz pomysł na spędzenie czasu był genialny :D Nie wiedziałam, że w Polsce są takie disco-wrotki. Kojarzyły mi się tylko z amerykańskimi filmami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że miło spędziliście czas w Walentynki ;) Ja także widziałam takie miejsca w amerykańskich filmach ale w Polsce także są ;) my akurat byliśmy w Katowicach ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Wow! Lovely look!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, stworzyłaś niesamowity klimat na zdjęciach. Tradycyjnie mnie zachwycasz :* Swoją Urodą i stylizacją :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) klimat zdjęć mi samej również się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Bardzo fajnie wyglądałaś i nawet te wrotki Ci pasowały do całości :)
    Też ostatnio miałam zamiar wybrać się na wrotki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat wyszło przypadkowo ;D ale przyznam że pasują do całego stroju ;)
      Polecam ;) świetna sprawa ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jazda na wrotkach! Wow! Wieki tego nie robiłam.
    Ja na Walentynki byłam w kinie i tak się złożyło, że mój outfit był #allblack.

    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kino to też dobry pomysł i sprawdzony ;) czerń to chyba drugi najbardziej kobiecy kolor ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Ale fajnie, zabrał Cię na wrotki to miałaś udane walentynki, potem Ty odwdzięczyłaś mu się pyszną kolację. U mnie było troszkę romantycznie, to i tak sukces jak na mojego męża:)Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ;) Zasłużył sobie na coś dobrego haha ;D. Odrobina romantyzmu nigdy nikomu nie zaszkodziła ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł na spędzenie dnia :) cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przeuroczy jest ten makaron :D aż żałuję, że ja takiego nie zrobiłam :D świetnie wyglądałaś, a disco wrotki to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron przypadkowo znalazłam na zakupach w Lidlu i od razu pomyślałam że przyda się na Walentynki ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  28. jeju, jakie Ty masz piękne włosy - napatrzeć się nie mogę! <3 a pomysł idealny na spędzenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! ;) to prawie 10 lat zapuszczania ;D
      Buziaki :*

      Usuń
  29. Super, nawet wrotki pasują ;). Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) wrotki wpisały się w cały outfit ;)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  30. ja mam walentynki codziennie :D nigdy ich nie obchodzę ale jak chłopak zapomni żeby kupić choćby jednego kwiatka to jednak trochę smutno .. hahah ;)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie także ale miło poczuć się jeszcze bardziej szczególnie w tym dniu ;) o tak kwiatek to podstawa ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Ciekawy sposób na randkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the entire look! Great photos!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ! ;)
      have a nice day ;)

      Usuń
  33. Thank you so much ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger