2.10.16

STRIPED AUTUMN


STRIPED AUTUMN

Witajcie Kochani! Wreszcie przychodzę do Was z jesienną stylizacją, jednak żeby nie było tak szaro-buro postawiłam na bardzo wiosenną kolorystykę. Dzisiejszy look jest mega komfortowy, nadaje się również do pracy. Ulubieńcem całej tej stylizacji są pasiaste spodnie tak zwane piżamowe. Wiele osób uważa ten trend za stosunkowo nowy, jednak tak naprawdę moda na noszenie piżam na ulicy pojawiła się w latach 20/30-tych. Panie dosyć często prezentowały piękne jedwabne piżamy w wakacyjnych miejscowościach chadzając brzegiem morza. Obecnie spodnie tego typu możemy zobaczyć na pokazach mody u Stelli McCartney lub CelineSpodnie te sprawdzą się u kobiet, które nie chcą zbytnio odsłaniać nóg. Większe elegantki mogą sobie pozwolić na zestawienie ich z obcasami. Ja natomiast dodałam sportowego akcentu poprzez białe trampki. Do tak pasiastego dołu wybrałam prosty granatowy sweterek. Jako okrycie wierzchnie zastosowałam limonkowy żakiet inspirowany krojem trencza.Aby zachować równowagę całej stylizacji załozyłam mała torebeczkę na łańcuszku.
A co Wy myślicie o piżamowej modzie na co dzień?
Piszcie Koniecznie ;)
Buziaki :*









Żakiet - Zara
Sweterek - Camaieu
Spodnie - C&A
Torebka - Mango
Buty - Lacoste
Okulary - Carry

65 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Fajny żakiet taki w kolorze jesiennym :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygladasz i bardzo klasycznie <3 Idealna całość!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz dlugie wlosy <3
    swietny zakiet i torebka, calosc bardzo fajnie sie komponuje, ciekawie i niebanalnie :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka! A włosy mega!

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super strój. Niektóre elementy tej "piżamowej mody" można ciekawie zestawić.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Dokładnie! Prosto z łóżka na ulice ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Do mnie akurat nie przemawiają takie piżamowe klimaty ale u Ciebie całość prezentuje się naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :*
      Trzeba dobrze wczuć się w tej klimat ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Przepiękny jest kolor tego żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny żakiet! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przpięknie wyglądasz kochana :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Chętnie do Ciebie wpadnę ;)

      Usuń
  10. Włosy są zachwycające;) Ja za piżamowatymi spodniami nie przepadam u siebie, ale u innych mi się podobają;) A żakiet jest świetny, zwłaszcza jego kolor i krój;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie tego typu mają to do siebie że nie każdy je lubi ;-) a co do reszty bardzo dziękuję ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Śliczna stylizacja :)
    Zakochałam się w tym żakiecie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) sama sie w nim zakochałam kiedy zobaczyłam go pierwszy raz :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Piżama jak piżama. Ja tu widzę dzwony materiałowe z lat 90 ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na zdjęciach wychodzą jak dzwony natomiast w rzeczywistości maja calkowicie luźny krój ;-)

      Usuń
  13. wow!!:)) pięknie to na Tobie wyglada, jednak nie wiem czy ja sama zdecydowalabym się na taki look. Niestety jestem strasznie nieśmiała jeśli chodzi o ubiór czy mocniejszy makijaz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana ;-) Ja jestem nieśmiała jeżeli chodzi o charakter jednak poprzez ubiór wyrażam swoje prawdziwe ja ;-)
      Buziaki :-*

      Usuń
  14. Piżamowa moda zdecydowanie nie jest dla mnie:D muszę przyznać, że jestem zakochana w Twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam nie każdy za nią przepada :-) bardzo dziękuję ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Kolory świetne :) Bardzo oryginalne spodnie :) Pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) to właśnie kolory tych ubrań najbardziej mnie urzekły ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Super dobrałaś resztę ciuchów do tych piżamowych spodni. ;) Taki dół fajnie wygląda ale odpowiednio zestawione. Czasem może to wyglądać lekko kiczowato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) dokładnie łatwo zepsuć taką stylizację ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Bardzo oryginalna stylizacja, ciekawe wpisy i cudowne włosy. Pytałaś o obs,z przyjemnością dodaję i będę tu zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się prezentujesz, te spodnie idealnie komponują się z górą :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Żakiet jest dopełnieniem tego stroju ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Zestaw bardzo fajny, a spodnie całości nadają elegancji :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki ;) Dokładnie też tak uważam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawie się to wszystko prezentuje :) narzutka extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana ;) Uwielbiam ten żakiecik ;)

      Usuń
  22. Świetne spodnie i żakiet. Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful
    Kisses for you
    New post

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie prezentują się świetnie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Noo żakiet mnie tutaj ujął najbardziej :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-twinkledelas.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha żakiet jest chyba większym hitem tej stylizacji niż spodnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Ok follow for follow I follow you on Gfc and G+too
    I'm waiting you
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie sie podoba ta musztardowa marynara. Fajny kolor I fason

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy3.10.16

    Żakiet bardzo przypadł mi do gustu - i kolorek, i krój :)
    Pozdrawiam
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Jest jednym z ulubieńców w mojej szafie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  29. Fantastyczne spodnie i torebka!

    GFC#173

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy - cudowne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. zainspirowałaś mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :-) bardzo miło mi to słyszeć ;-)

      Usuń
  32. genialne spodnie!
    ja już obserwuje, licze na uczciwy rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja ❤ spodnie idealnie współgrają z całością! ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne włosy !!! Jak je zapuściłaś?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger