3.4.21

WINTER EASTER

Witajcie Kochani!

Z racji tego, że wiosna jakoś do Nas nie nadchodzi, a gdzie nie gdzie jest jeszcze śnieg, to chciałam Wam zaprezentować stylizację na białe święta Wielkanocne. Wiem, że jest mnie tutaj bardzo mało ale przyznam, że cała ta pandemia działa na mnie totalnie demotywująco i dobijająco. Postaram się dodawać chociaż jednego posta miesięcznie, aby nie zaprzepaścić blogowania, które zawsze dawało i daje mi wielką radość. Mam nadzieję, że Wasze nastroje są nieco lepsze i macie sporo zapału do pracy i tej blogowej i nie tylko. Wracając do stylizacji jest ona klasyczna, bo czarno-biała. Bazuje na długiej puchowej kurtce z lekkim błyskiem i leginsach. Dodatki to czarna ciepła czapka oraz biały, misiowaty szal z frędzlami. Fajnym dodatkiem są również skórzane rękawiczki z futrzanym wykończeniem. W kwestii makijażu postawiłam na brązy, aby wydobyć niebieski kolor moich oczu, a usta podkreśliłam konturówką i moim ulubionym w ostatnim czasie błyszczykiem. Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu. Z racji tego, że jutro Niedziela Wielkanocna chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia; zdrowia, radości, energii do działania, miłości, rodzinnych spotkań i braku koronawirusa! Oby kolejne święta były już normalne.

Jak podoba Wam się moja zimowo-Wielkanocna stylizacja?

Piszcie koniecznie! :)

Buziaczki :*


















Płaszcz- Mohito
Szal - Reserved
Czapka - Ochnik
Rękawiczki - Quiosque

43 komentarze:

  1. Wonderful Easter outfit!
    Happy Easter

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zima trwa już trochę za długo :( Bardzo ładnie wyglądasz! Wesołych świąt wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    U mnie trochę popadało, ale zaraz śnieg się rozpuścił. Jednak pasało! A jeszcze dwa dni temu temperatura sięgała 20 stopni! Coś ta wiosna nie może się zdecydować czy przyjść czy nie :D Mam nadzieję jednak że szybko do nas zawita :) Wspaniała stylizacja, wyglądasz pięknie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty jesteś śliczna! Aparat Cię kocha! Stylizacja super, ale wybacz nie mogłam oderwać oczu od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze śliczne zdjęcia ;) Fajna zimowa stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam już na wiosnę :D
    Na szczęście jeszcze wytrzymuję pandemię i jest ok, ale nie wiem, jak długo. Życzę w takim razie regeneracji, odbudowy motywacji i ogromnego zapału! :D
    Pozdrawiam

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowy uśmiech pięknej kobiety! <3

    Również życzę Ci wszelkiej pomyślności w życiu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie właśnie pada śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5.4.21

    Bardzo fajna stylizacja :D Śliczny szalik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba :) Muszę sobie taki sprawić :) Niszczarka Kobra SSD pozdrawia.

      Usuń
  10. Świetna stylizacja. Podoba mi się czapka. Niestety pandemia na każdego tak wpływa. Oby wreszcie odeszła w niepamięć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie i ta zimowa sceneria - no cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skorzystałam z pierwszych 20 stopni :) Chyba nie ma zmęczonego człowieka tą pandemią.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie :) Ja dwa tygodnie temu cieszylam się wiosną a kilka dni temu śnieg padał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. your fashion always inspires me to change looks for the better. I love how you mix and match, everything looks pretty!

    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back. thank you.

    http://www.rosetinz.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba szalik. Jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no mogłaby ta zima dać już nam spokój :P stylizacja super choć miałam nadzieję, że w kwietniu pojawią się pierwsze wiosenne outfity a tu takie rozczarowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki zestaw z chęcią bym założyła, choć przyznam że tęsknię już za wiosennymi. Życzę wytrwałości i nadal radości z blogowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful Snow Covered Backdrop - Well Done - Keep Smiling And Enjoy Your Weekend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look! Kwiecień w tym roku daje popalić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bardzo ładnie i do tego promienny uśmiech:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Już nie mogę doczekać się ciepłych dni. Raz mamy ciepło, raz ponuro, oszaleć można z tą pogodą

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie. Podoba mi się kurteczka i jej zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wyglądasz :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/04/wiosenny-look-z-pastelowa-marynarka-w.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, ale zdecydowanie czekam na wiosenne stylizacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pogoda naprawdę wariuje w tym roku :D Super wyglądasz kochana 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja świetna, z niecierpliwością czekam na wiosenne propozycje od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Pogoda w tym roku szaleje- raz wyciągam trencz, a innych razem puchówkę, bo mi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja świetna! To prawdą z tą pogodą... Ja w dalszym ciągu korzystam z płaszcza damskiego mimo, że jest maj. Ubrania łączę podobnie, bardzo lubię białe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakoś nie nacieszyłam się tym śniegiem i zimą. Miło popatrzeć, że ktoś skorzystał :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem lubie wracać do zimowych wspomnień. Teraz było fajnie, mogliśmy nacieszyć się trochę śniegiem

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie zrobione zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia i super stylizacja zimowa :) Bębny światłoczułe Brother pozdrawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sesja. Ciekawe czy w tym roku pocieszymy się trochę śniegiem

    OdpowiedzUsuń
  35. Zima jest piekną porą roku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy5.11.23

    Bosko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger