23.2.21

CHECKED GIRL


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszy lutowy post, w którym to mam na sobie bardzo swobodną ale i ciepłą stylizacje. Udało mi wybrać się wraz z chłopakiem na mały wypad w Bory Tucholskie. Tereny te naprawdę mnie urzekły, cisza, spokój i mało ludzi, czyli to czego bardzo potrzebowaliśmy. Poza tym trochę pozwiedzaliśmy okolicznych miast i właśnie na jeden z takich dni wybrałam ten oto zestaw. Obcisłe jeansy, szary golf  i koszula w kratę (pożyczona od dziadka) fajnie ze sobą współgrają. Dodatkiem, który spaja ten zestaw jest pasek z metalową klamrą. Jeżeli chodzi o obuwie to wybrałam śniegowce, które to wprost ubóstwiam! Oczywiście ich wygląd przyciągnął mój wzrok, lecz poza designem są naprawdę ciepłe i wygodne. Świetnie sprawdziły się podczas mrozów, na które akurat trafiliśmy. W kwestii makijażu postawiłam na odcienie ziemi, a usta podkreśliłam błyszczykiem. 

Co sądzicie o takiej luźnej stylizacji? 

Lubicie koszule w kratę?

Piszcie koniecznie! :)

Buziaczki :*

















Koszula - Noname

Golf - Monnari

Jeansy - Stradivarius

Pasek - Calvin Klein

Buty - Ewa Minge


62 komentarze:

  1. Mega mi sie podoba pasek. Super wygladasz. Stylizacja bardzonw moim styly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.4.21

      Dzięki wielkie Kochana:)

      Usuń
  2. Uwielbiam koszule w kratę. Mam ich całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niegdyś miałam więcej, teraz zaledwie 3 :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w całości. Ja raczej nie sięgam po wzorzyste ubrania, ale tutaj całość jest idealnie do siebie dopasowana. Śniegowce super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) te śniegowce wprost uwielbiam!

      Usuń
  4. Nice outfits:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz olśniewająco! <3
    Koszula Twojego dziadka to niezwykle uniwersalna rzecz. Gdybyś o tym nie wspomniała śmiało można by było powiedzieć, że jest to element z kobiecej szafy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) taka koszula to naprawdę unisex i pasujemy każdemu i w każdym wieku :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna koszula, świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny paseczek :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Bory Tucholskie. kiedyś bradzo często tam jeździłam i zawsze wypoczęłam tam ba maksa :) Świetna stylizacja :) Koszula wygląda genialnie i w życiu nie pomyślałabym, że to pożyczona od dziadka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz w życiu i przyznam że totalnie mnie oczarowały :) Na pewno wrócę tam jeszcze w jakimś ciepłym miesiącu :)

      Usuń
  10. JEst krata jest miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Uwielbiam kratę! W szafie mojego Dziadka również znajdzie się kilka takich koszul, bardzo często w nich chodził, bo były ciepłe, a mój Dziadek był zmarzluchem ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba każdy dziadek jest zmarzluchem bo mój też ;)

      Usuń
  12. Świetna całość, bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne dżinsy, ładnie podkreślają Twoją zgrabną figurę:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszule w kratę uwielbiam więc cała stylizacja bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz kochana 💙💚

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładnie wyglądasz! I te włosy, jeju, pięknee!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Mega podobają mi się buty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To moja zimowa miłość :)

      Usuń
  18. Nawet w zwykłej kraciastej koszuli wyglądasz olśniewająco :) Bardzo fajna stylizacja. Ja dopiero niedawno przekonałam się do kraty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) krata jest ponadczasowa i pasuje każdemu ! ;)

      Usuń
  19. Fajny, wygodny zestaw. :) Kratka zawsze spoko, szczególnie na koszulach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz super! Z jednej strony tak sportowo, na luzie, a z drugiej bardzo stylowo! Pasuje Ci krata i taki wygodny styl. Przypomniałaś mi o koszuli w kratę i chętnie ją ubiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) krata zawsze w modzie ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Już nie pamiętam kiedy miałam na sobie golf. Koszula bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to jestem wielką fanką golfów. Uważam że mają w sobie coś bardzo kobiecego :)

      Usuń
  22. Lubię takie koszule. Połączenie z golfem jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  23. Tobie pasuje chyba każda stylizacja. Nie mogę się oprzeć Twoim włosom

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje Kochana! ;) zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś bardzo lubiłam takie koszule. Świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę mniej widoczny ale bardzo mi się podoba to Pasek - Calvin Klein :) Klamra fajnie dodaje blasku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię golfy i koszule. Czasem zakładam marynarkę :) Wszyscy mi mówią że mam dziwny styl

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie pamiętam kiedy golfy nosiłam. Nawet nie mam żadnego w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja. Wszystko dobrane perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Ta koszula jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, koszula bardzo Ci pasuje :) Niszczarka Kobra SSD pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja super, chyba się zainspiruje, pozdrawiam!
    ps wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja, genialna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy5.11.23

    Pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger