1.9.20

TRIP OUTFIT


Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu byłam wraz z chłopakiem na cudownej wycieczce w Skalnym Mieście (Adrspach) w Czechach. Miejsce te od dawna kusiło mnie, aby je zwiedzić. Widoki tak jak myślałam były wspaniałe i warte obejrzenia! Co ciekawe w tym miejscu kręcono ,,Opowieści z Narni'', które to były filmem pełnym magii i tak też można było poczuć się przechadzając szlakami, niczym w zaczarowanej baśni. Jeżeli chodzi o strój to w tym dniu postawiłam na luz i wygodę. Jeansowe szorty z poszarpanymi końcami oraz bluzka z jeansowymi rękami świetnie ze sobą współgrają. Jeżeli chodzi o obuwie to decyzja była prosta, adidasy na grubej podeszwie, dzięki której można czuć się bezpiecznie na leśnej nawierzchni. Praktycznym dodatkiem jest saszetka, która rewelacyjnie sprawdza się na wypady tego typu. W kwestii biżuterii nie mogło być inaczej niż dotychczas. Minimalizm, czyli srebrny zegarek, kolczyki oraz naszyjnik. Jestem bardzo ciekawa czy byliście w Skalnym Mieście i jakie odnieśliście wrażenia.

A jak Wy ubieracie się na wycieczki?
Podoba Wam się moja wygodna stylizacja?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*














 Bluzka - Reserved
Szorty - Reserved
Saszetka - Reserved
Buty - Calvin Klein

53 komentarze:

  1. Ale masz piękne włosy <3 Naturalny kolor ? Bardzo lubię jeździć na wycieczki, ale w tym roku nigdzie nie byłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Tak naturalny. Na szczęscie nigdy ich nie zafarbowałam ;). Do końca roku jeszcze daleko więc mam nadzieję że uda Ci się gdzieś wybrać ;)

      Usuń
  2. Fajny strój na wycieczkę :) uwielbiam szorty na takie okazje bo są mega wyglada :) bluzka ma bardzo ciekawe rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie :) Piękna stylizacja i Twoje cudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, w sam raz na wycieczkę, bardzo ładna saszetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni powiew lata, ostatnie dni w krótkich spodenkach :) Ja zatrzymuję czas i biegam w spodenkach po domu - uwielbiam jeansowe szorty 🖤

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zatęskniłęm z akrotkimi spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1.9.20

    Świetna stylizacja :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę byłam tam na koloniach :D Bajeczne miejsce ale trzeba było uważać by nie złamać kostki :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz 😍
    Bluzka ma bardzo fajny i ciekawy fason ,a w szortach się zakochałam 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne fotki, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mnie kusi by to miejsce zobaczyć :) super look stylowy ale na luzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym miejscu, na pewno jest tam super i jest co podziwiać ;) Mam ciocię w Czechach i może jeszcze w tym miesiącu też coś pozwiedzam u naszych sąsiadów :) Stylizacja bardzo fajna i na luzie, w sam raz na zwiedzanie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja ;) Ja najczęściej noszę legginsy i jakiś sweter na wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetna jest ta bluzka, mega mi się podoba!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedni styl na spacer.
    Wybrałeś właściwy.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę wycieczki!
    Ślicznie wyglądasz, outfit przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja :) Ja ostatnio też polubiłam nerkę, wygodniej !

    OdpowiedzUsuń
  19. roman6.9.20

    Ja jestem bardzo ciekawy czy ktoś z was zdecyduje się skorzystać z bardzo dobrej firmy Dezynfekcja Warszawa .Sam z tej firmy już nie raz korzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja i piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh so nice sweater darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. nerka na trip zdjecydowanie must have :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2020/08/sukienka-w-cetki-leoparda.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Have No Idea Where You Were Off To But Stellar Photos - Beautiful Location For Sure - Travel On And Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  25. OOooo Pani, Ty nawet na wycieczce modna i stylowa :) super ! :)
    Też tam byliśmy, piekne miejsca i te szczeliny, przez które czasem trzeba się przeciskać :) hehe
    miejsce z całą pewnością godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Alwe mega zestaw :) Akurat na tripa do lasu! Szkoda, ze już coraz chłodniej się robi :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze się koniecznie wybrać w to miejsce, zwłaszcza że uwielbiam "Opowieści z Narnii" <3 A stylizacja świetna :) Najważniejsze to wyglądać dobrze i jednocześnie postawić na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W skalnym mieście byłam już kilka razy ;) bardzo często pary młode mają tam sesję ślubne i w sumie się nie dziwię bo widoki są piękne;) strój świetny-idealny na takie wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna wycieczka. stylówka też niczemu sobie

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym się kiedyś tam wybrać. Jest co zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja fajna i ciekawe miejsce, ale szkoda że więcej widoków nie pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tego miejsca, ale zaciekawiłaś mnie. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh very cute outfit darling
    I love it the top
    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Woow... świetna ta bluzka :) wygląda naprawdę bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak byłaś w Czechach, to trzeba było do mnie na kawę wpaść ;) Mieszkam przy czeskiej granicy. Wspaniała stylizacja, bluzka rzuca się w oczy i tworzy efekt wow ;) Naprawdę super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja bardzo dobra znajoma wczoraj powiedziała mi o stronie słownik scrabble .Jak będę grał w scrabble to na pewno skorzystam z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam w Ardspach kilka lat temu!!! Niesamowite miejsce 😍!!! Podobnie jak Ty miałam wtedy na sobie szorty i zwiewną koszulę, ale na nogach wydłużone martensy :)!!!
    Fajnie wyglądasz i te Twoje zachwycające włosy, ach 😍!!!
    Pozdrawiam cieplutko 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Luźne, czyli tak jak lubie! Bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygoda przede wszystkim, lubie takie luźne outfity!

    OdpowiedzUsuń
  40. Te włosy... super wyglądasz i ciekawy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny, luźny outfit. Wygoda jest dla mnie najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  42. piotr27.2.21

    Ostatnio trafiłem na rewelacyjną ofertę firmy https://autokary-podolec.pl/flota.html .Z tej firmy na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Set przygotowany we wpisie jest niesamowity! Uwielbiam połączenie przede wszystkim jeansu z bielą. Ono zawsze skrada moje serce jeśli chodzi o styl i klasę w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  44. Na pewno można z tego blogu dowiedzieć się bardzo dużo. Ja naprawdę dowiedziałem się bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  45. Thanks for sharing. I haven't traveled for a long time.

    I often wear blazer floral dresses to work repeatedly. I want to travel.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger