13.8.20

FRILL DRESS


Witajcie Kochani!

W tym upalnym, sierpniowym dniu przychodzę do Was ze stylizacją istnie letnią! Zapewne niektórzy z Was poznają miejsce, w którym zostały wykonane zdjęcia. Otóż są to cudowne ogrody Kapias, które zachwycają każdą porą roku i które to przyciągają tłumy. Moja stylizacja swoim kraciastym wzorem kojarzy mi się z piknikiem, który to jest ciekawą opcją na spędzanie czasu w wakacyjne dni. Krój natomiast jest nieco intrygujący; góra jest obcisła w stylu bandażowym, a dół to falbanki, które przywodzą mi na myśl flamenco i gorącą Hiszpanią. Ponadto falbanki dodają lekkości, subtelności i dziewczęcego uroku. Dodatkowym plusem falban dla osób np. o figurze chłopięcej lub inaczej typie sylwetki kolumny jest fakt, iż pozwalają dodać nieco objętości i kształtów. Ja pomimo, że mam figurę klepsydry to i tak skorzystałam z uroków falbanek. Do tej stylizacji założyłam czarne klapki na klocku, a w kwestii biżuterii jak to u mnie postawiłam na minimalizm, czyli srebrne kolczyki, naszyjnik i zegarek. Nowym dodatkiem jest za to torebka imitująca skórę węża o brązowym odcieniu, która myślę, że będzie pasowała do wielu outfitów.

Lubicie falbanki?
Co sądzicie o mojej sukience?
Piszcie koniecznie :)
Buziaczki :*






















Sukienka - Bershka
Klapki - Reserved
Torebka - Gino Rossi
Zegarek - Bering
Kolczyki - Pandora

45 komentarzy:

  1. Ale ci rosną te włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja fanką falbanek nie jestem ale ta sukienka bardzo mi się podoba. Te falbanki dodają jej uroku i oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ale w tym przypadku totalnie mnie urzekły ;)

      Usuń
  3. Faktycznie iście letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, uwielbiam takie lekkie falbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna jest ta sukienka! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta sukienka. Tak czułam że to bershka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczęco wyglądasz :) prze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great dress 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przepięknie 😍
    Bardzo ładna jest ta sukieneczka, mi również kojarzy się z piknikiem 😀
    Dawno nie miałam nic z falbankami, a bardzo je lubię 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega interesująca i ladna sukienka! Nigdy nie miałam żadnej w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja baardzo nie lubię falbanek. Już tak mam i miałam nadzieję, ze moze jednak się zmieni. Jak widać bezskutecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. These frills are so fun and a great summer choice!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na gorące dni idealna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie pasują takie sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  18. What A Beautiful Summer Day

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio bylam na zakupach i właśnie widziałam sukienki :D i te kroje, kolory i w ogóle bardzo przypominają mi o modzie, która już była, ale która wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka świetna, ma taki wakacyjny vibe! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. wygladasz ślicnzie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny look, bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka :) można zakryć niektóre mankamenty ciała tymi falbankami ;) Ale masz cudowne, długie włosy! Napiszesz kiedyś, jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta sukienka. Niestety nie na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukienka te falbany dodają uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. OOoo tak, te falbanki rzeczywiście na myśl przywodzą gorącą hiszpanię, ale przede wszystkim jest uroczo, dziewczęco i tak na luzie, po prostu wakacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka jest urocza, pięknie się w niej prezentujesz. :):*

    OdpowiedzUsuń
  28. I love frills!!!!!! Your dress looks very feminine and pretty.
    You look beautiful wearing that frilly dress from Bershka in all of the wonderful outfit photos above!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie przepadałam za tego typu sukienkami, ale Ty wyglądasz w niej fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna jest ta sukienka! Wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14.11.20

    Nice!!
    Welcome to visit https://ladybest.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger