1.8.20

BIRTHDAY GIRL


Witajcie Kochani!

Po 2 tygodniowej przerwie wracam do blogowania w tym ważnym dla mnie dniu. Przede wszystkim dzisiaj są moje 27 urodziny, które spędzam z najbliższymi; rodziną i ukochanym ale także są to już 4 urodziny bloga! Ten czas leci jak szalony ale nie pozostaje Nam nic innego jak cieszyć się każdą chwilą. Dziękuje za to co mam i staram się doceniać nawet najmniejsze aspekty w moim życiu. Jak wiadomo urodziny to impreza i szaleństwo ale także i odpowiedni look.  Moja dzisiejsza stylizaja bazuje na maxi dress w kwiatowe wzory, które totalnie mnie urzekły. Fason ten wysmukla sylwetkę oraz odsłania ramiona. Materiał jest zwiewny, wygodny i do tego dobry gatunkowo. Sukienka ta zaprojektowana jest przez Rachel Zoe, amerykankę, która swoją karierę zaczynała, jako stylistka mody. Z czasem stworzyła markę pod swoim nazwiskiem i projektuje w niej odzież dla kobiet. Od lat podoba mi się jej styl i cieszy mnie fakt, iż udało mi się dorwać sukienkę jej projektu i to jeszcze na promocji! (takie chwile cieszą każdą kobietę). Do sukienki ubrałam sandałki na szpilce, a jeżeli chodzi o biżuterię to skusiłam się na wiszące kolczyki w odcieniu srebra. Podsumowując cieszę się bardzo, że założyłam bloga i że mogę dzielić się z Wami moimi stylizacjami i nie tylko. Dziękuje Wam za to, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że mój zapał do blogowania nigdy nie opadnie ;).

Co sądzicie o mojej urodzinowej stylizacji?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*

















Sukienka - Rachel Zoe
Buty - Stradivarius
Kolczyki - Noname

71 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy birthday 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, wszystkiego najlepszego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo piękna. Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego 😘🎂
    Mi jeszcze zostało kilka miesięcy i również wybije mi 27 lat...
    Przepięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy równolatki ;)
      Ten czas tak szybko leci :(

      Usuń
  6. Śliczna sukienka:) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze! Cudowne włosy! <3
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! Z resztą jak zawsze ;) Wszystkiego najlepszego, świetny wynik na blogu ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) zarówno za życzeni dla mnie jak i na bloga ;)

      Usuń
  9. Kochana jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego, a w tej sukience wyglądasz obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, gratulacje. :) A sukienka jest cudowna. W moim stylu bo uwielbiam nosić maxi. Sam bym ją chciał mieć. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Maxi dres także uwielbiam nosić latem ;)

      Usuń
  11. cudowna sukienka i wlosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, ta sukienka bardzo Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przyznam że uwielbiam w niej chodzic ;)

      Usuń
  13. Happy Birthday - Enjoy Another Wonderful Trip Around The Sun - Gorgeous Earrings As Well - Keep Smiling And Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń i dużo radości z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) dokładnie tego pragnę ;)

      Usuń
  15. Życzę wszystkiego dobrego i spełnienia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie to ładnie w takich sukienkach. Ja to wyglądam dwa razy grubiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od fasonu i od wzoru ;) myślę że znajdziej odpowiedni dla siebie ;)

      Usuń
  17. Anonimowy5.8.20

    Sukienka pięknie prezentuje się na tych zdjęciach :D
    Trochę spóźnione, ale szczere Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :D
    Gratuluję 4-lat blogowania :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) nawet spóźnione się liczą ;P

      Usuń
  18. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja i jakie dłuugie piękne włosy 😍 spóźnione wszystkiego najlepszego 🎉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki ;) no troszkę je zapuszczałam ;)

      Usuń
  20. Piękna wakacyjna stylizacja :) Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spełnienia marzeń i kolejnych lat udanego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego :)
    Wyglądasz cudownie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) przyznam że tak też się w niej czułam ;)

      Usuń
  24. Lubię takie maksi <3 wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra sukienka. Wielu sukcesów życze

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji 27 urodzin Jagglam 🎂.
    Powodzenia zawsze.

    Moja opinia na temat Twojej urodzinowej sukienki jest… super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Urodzinowa stylizacja wspaniała. Jesteś przepiękna! Emanujesz takim dobrem, ciepłem. Jesteś kobieca i taka inspirująca! :)
    Z okazji tych wyjątkowych urodzin życzę dużo zdrowia, bo to najważniejsze, miłości i przyjaźni, bo bez tego trudno żyć oraz sukcesów by to życie umilić! :) Niech się spełni wszystko to o czy sobie zamarzysz! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak miło mi czytać takie komentarze ;) aż milej mi się zrobiło na sercu.
      Bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  28. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochanie :*. A co do sukienki to super w niej wyglądasz :D. No i bardzo ładne kolczyki :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kochanie :* Wiadomo kto doradzał w kwestii kolczyków :*

      Usuń
  29. Pięknie wyglądasz w tej sukience. Życzę spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślałam, że jesteś młodsza :o No ale cóż, życzę Ci wszystkiego najlepszego i dalej takiej młodej buzi hihi i ładnych sukienek, takich jak ta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ;P. Ale za to nie czuję się na swój wiek ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  31. nie wyglądasz na 27. Spokojnie dałabym Ci 23 :D
    Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wytrwałości w blogowaniu <3
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuje ;) to i tak dobrze bo Panie w sklepie pytają mnie o dowód jak kupuje alkohol ;P

      Usuń
  32. Bardzo podoba mi się wzór tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba ! ;)

      Usuń
  33. Wszystkiego dobrego! Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka! I te Twoje włosy - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Najlepszego ;) śliczne masz włosy ;) pięknie wyglądasz w sukienkach :) Toner XL do Brother TN2010 TN2220 Black Prism pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger