12.6.20

TIE DYE SHIRT


Witajcie Kochani!

Słoneczne dni wpływają na mnie niezwykle pozytywnie i pozwalają na spędzanie czasu wycieczkowo. Tym razem wybrałam się wraz z moim chłopakiem do Parku ,,Gródek''. Piękna zieleń natury wyglądała niezwykle soczyście i w sam raz na małą sesje zdjęciową. Zdecydowałam się na jeansowe culloty oraz tshirt w stylu tie-dye ze sklepu Femmeluxe. Wyszło nieco hippisowsko ale ja bardzo lubię takie klimaty. Słowo tie-dye dosłownie oznacza wiązanie-farbowanie. Metoda ta powstała w Ameryce i mocno spopularyzowano ją w latach 70-tych i 90-tych. Wróciła do Nas ponownie w zeszłym roku i pozostaje nadal. Ja jestem fanką tego typu ubrań, sama niegdyś farbowałam wybielaczem koszulki oraz spodnie i efekt był nieziemski! Pofarbowane w ten sposób ubrania są nieco psychodeliczne ale moja koszulka jest taka delikatna, że aż kobieca. Mocnym dodatkiem w tej stylizacji jest pleciona torebka ozdobiona muszlami, która jest pamiątką z Mauritiusu od brata. Nosząc ją, aż czuje tamtejsze afrykańskie klimaty. Tym razem zdecydowałam się spiąć włosy w kucyk, z racji ciepłej aury było mi znacznie wygodniej. Zachęcam Wam do zajrzenia na stronę Femmeluxe.

Co sądzicie o farbowanych ubraniach? 
Podoba Wam się mój look?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













T-shirt- Femmeluxe
Jeansy - Pull&bear
Buty - Stradivarius
Torebka - Noname

57 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda! Bardzo pasuje Ci taki styl! :))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka genialna, bardzo lubię tego typu wzory. ;) Sama zrobiłam sobie nawet jedną taką koszulkę i chętnie to powtórzę. Moją uwagę przykuła też torebka, super jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że sama też zrobiłaś sobie taki tshirt ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  3. Przepiękna koszulka! Ja nigdy nie robiłam takiej sama, ale wiem że wiele osób próbuje i wychodzi to świetnie :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczarowałaś mnie tą torebką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie koszulki! PS. Bardzo ładnie Ci w niebieskich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) bardzo lubię nosić na sobie odcienei niebieskiego ;)

      Usuń
  7. Ja z chęcią bym się wybrała do używaka po jakieś fajne ciuchy i coś pokombinowała bo uwielbiam robić takie rzeczy DIY a TYE DIY jest super. Mega mi się podobają takie ubrania :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł ;) jak dawno nie byłam w second handzie ;)

      Usuń
  8. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Spodnie nie do końca w moim guście ,ale buty i koszulka baaaardzo mi się podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój look! Sama na razie nie mam żadnych tie-dye bluzek ;) Ale myślę, że po kwarantannie, jak nadrobię ją finansowo to jakąś zakupię :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda Ci się kupić coś fajnego i w dobrej cenie ;)

      Usuń
  10. Anonimowy13.6.20

    Nie przepadam za spodniami dzwonami, ale na Tobie stylizacja się świetnie prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta torebka bardzo mi się podoba! Jest piękna, wyjątkowa i mój wzrok się od razu na niej zatrzymał. Lubię takie dodatki, mają to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja! ;) Jak tylko brat mi ją podarował to od razu się w niej zakochałam ;)

      Usuń
  12. You look very beautiful ! Awesome t-shirt! 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo oryginalna torebka! kusi mnie, żeby zrobić sobie taki t-shirt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) takie rzeczy robione przez siebie najlepiej się nosi ;)

      Usuń
  15. A nice shirt and beautiful round bag!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest genialna, bardzo letnia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) muszelki dodają jej wakacyjnego klimatu ;)

      Usuń
  17. Super Look :) coraz bardziej podobają mi się takie fasony spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się na taki skusisz ;)

      Usuń
  18. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna hipissowska stylizacja- bardzo mi sie w takiej wersji podobasz. Pamietam to farbowanie ubrań wybielaczem w latach 90-tych same tak z siostra robiłyśmy :-)

    pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie hippisowskie klimaty ;) fajnie że wraz z siostrą farbowałyście ubrania ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Koszulka sztos, bardzo podoba mi się przemiana :)
    No i ten kolorek to typowo Twój kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie Ci w jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) w lecie częsciej w takich chodzę ;)

      Usuń
  22. You look amazing! Great jeans
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam motyw tie-dye❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) jest mega oryginalny ;)

      Usuń
  24. Świetnie wyglądasz kochana! A torebeczka skradła moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również ;) dziekuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Torebka świetna, okulary klasyka i jeansowy kolor na prawdę wszystko do siebie pasuje. Co możemy pochwalić oprócz Twojej stylizacji to te piękne, długie włosy. Pewnie nie jedna kobieta Ci ich zazdrości. One same w sobie są niesamowitą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ochotę się pobawić z tie-dye, muszę poczytać co tam trzeba kupić :D. Piekna Ci wyszła stylizacja, zwłaszcza spodnie kupiły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger