4.6.20

PISTACHIO GREEN


Witajcie Kochani!

Jak miło poczuć letnie klimaty. Pogoda wreszcie dopisuje, dlatego staram się z niej korzystać na maksa. Moja stylizacja wkracza mocno w wakacyjny nastrój. A jak wakacje to upał i odrobina schłodzenia się na poprawę nastroju. Dla mnie najlepszą opcją są lody, jednakże który smak wybrać? Ja zdecydowałam się na pistację, która pojawia się na mojej sukience ze sklepu Femmeluxe. Prosta w kroju ale cudna w barwie urzekła mnie od pierwszych chwil. Przylega do ciała, dzięki czemu można poczuć się naprawdę atrakcyjnie. Kolor pistacjowy według mnie jest większym hitem niż barwa Classic Blue, która to została okrzyknięta kolorem roku przez Instytut Pantone. Ten piękny odcień zieleni można znaleźć w wielu sklepach, w tym oczywiście w sieciówkach. To co mi się w nim podoba to to, że w zasadzie można go nosić cały rok, a jak wiadomo barwy pastelowe docelowo nosi się w okresie od wiosny do lata. Kolor ten pojawił się już w zeszłym roku m.in. na pokazie Marca Jacobsa. W mojej stylizacji pojawia się jako gwóźdź programu. Dopełnieniem są sznurowane cieliste sandałki na szpilce i delikatna srebrna biżuteria. Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Femmeluxe.

Co sądzicie o mojej propozycji? 
Lubicie kolor pistacjowy?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*







 
 
 




Sukienka -  Femmeluxe
Buty - Stradivarius

91 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyglądasz 😍
    Pasuje Ci ten kolor 😍
    Ogólnie, rewelacyjna stylizacja 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana :*
      Przyznam że ten kolor naprawdę mnie urzekł ;)

      Usuń
  2. Wonderful dress, u look really perfect!  

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz, a te Twoje włosy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing in that dress and it's a perfect fit too!

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie! sukienka jest bardzo ładna i pięknie na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniale wyglądasz! Sukienka idealna dla ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za takie miłe słowa :)

      Usuń
  7. piękny ten kolor jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Amelia5.6.20

    Straszie mi sie podoba ta sukienka! <3
    Skojarzyła mi się ze ślicznym zegrkiem który widziałam wczoraj chyba na zegarowni.. miał bardzo podobny kolor, jak wrócę do domu to podrzucę w komentarzu jeśli uda mi się go znaleśc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli go znajdziesz to możesz go podrzucić ;)

      Usuń
  9. idealna figura:) pasuje do Ciebie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, pasuje Tobie ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że czuję się w nim naprawdę dobrze ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie kolory zieleni :) Myślę, że taki odcień każdemu pasuje :D No i Twoje włosy ! Jakie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;) ten kolor pozornie trudny a tak naprawdę też uważam że pasowałby wielu typom urody ;)

      Usuń
  12. Rozkochałaś mnie w tych marszczeniach, poluję na marszczoną bluzkę w bershce :D. Mi chyba nie pasuje pistacja. W ogóle niezbyt lubię siebie w pochodnych zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to super że zaraziłam Cię marszczeniami ;) mam nadzieję ze zakupisz tę bluzkę z Bershki ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładny kolorek! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O yasss, uwielbiam ten kolor. Czekam na więcej sesji w takich przylegających sukienkach bo ślicznie i kobieco w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo miło mi czytać takie komentarze ;) postaram się zakładać więcej takich dopasowanych sukienek ;)

      Usuń
  15. Kochana wyglądasz olśniewająco! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kolor ten sukienki! Wyglądasz ślicznie, ależ Ty masz piękne długie włosy - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a co do włosów to parę lat je zapuszczałam ;)

      Usuń
  17. Jesteś taka piękna w tym stonowanym zielonym stroju ... te wszystkie fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow, ale masz włosy piękne!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, mega kobieco wyglądasz ;)
    Buziaki;*

    Zapraszam do siebie, właśnie pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor prześliczny, ale nie jestem fanką takiego kroju 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor sukienki śliczny. Fason idealny. Też bardzo lubię ten kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, bardzo naturalnie i kobieco, a Twoje włosy są cudowne tylko pozazdrościć takich długich, pięknych i zdrowych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) przyznam że bardzo dbam o swoje włosy ;P

      Usuń
  23. ŁAdnie podkresla talię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) czaami warto podkreślić talię i poczuć się naprawdę kobieco ;)

      Usuń
  24. Anonimowy6.6.20

    Bardzo ładna sukienka :D Na lato będzie idealna :D
    Świetne zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! tylko oby lato do Nas przyszło :(

      Usuń
  25. You look very beautiful! 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna sukienka! Wyglądasz w niej tak kobieco i seksownie! Super zdjecia i blog :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przyznam że czułam się w niej bardzo kobieco ;)

      Usuń
  27. you are looking soo beatifull share your intsgram with me
    https://knowhubs.blogspot.com/2020/06/cancer-share-your-opinion-about-this.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja może za lodami pistacjowymi nie przepadam, za to za kolorem owszem, co zresztą widać po poprzednim poście :) hehe
    sukienka jest świetna, czasem właśnie ta prostota sprawdza się najbardziej :)
    pięknie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;) minimalizm czasami wychodzi bardziej na dobre ;)

      Usuń
  29. Bardzo lubię marszczond sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor rzadko spotykany ale ma cos w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać Ci rację! chociaż jest naprawdę urokliwy ;)

      Usuń
  31. Super wyglądasz, piękny odcień zieleni ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem! ;) jak narazie mój ulubieniec wśród zieleni ;)

      Usuń
  32. Idealna figura to takiej sukienki <3 No i cudo włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam taki kolor, a lody pistacjowe są najlepsze :D. Pięknie wyglądasz skarbie :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pistacja to Twój ulubiony smak lodów Kochanie :* dziękuje :)

      Usuń
  34. Very interesting post! 👌👌👌 Have a great week! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka, ma ładny delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka fajna, wyglądasz w niej bardzo kobieco. Kolor bardzo mi się podoba. :):*

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny kolor sukienki :) Dla mnie nieco za krótka. Pamiętam, że takie sukienki bardzo się podciągają przy chodzeniu. Też tak masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację , niestety ta też się podciąga ale jej długosć jest na tyle odpowiednia że nie muszę się obawiać o żadne faux paus ;)

      Usuń
  38. Na Tobie ta sukienka wygląda dobrze, ja przy mojej bladości wyglądałabym jeszcze bardziej jak trup :) Zresztą przez kwarantannę nigdzie nie wychodzę teraz, a przez brak pracy nie myślę o tym, żeby kupować ubrania :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że do opalonej skóry wyglądałaby super ;) zresztą ja też mam bardzo jasną karnacje ;)

      Usuń
  39. ale laska ! :) ekstra wyglądasz ;D!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasuje Ci taka sukienka, kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz naprawdę ładnie w tej sukience!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. What a lovely dress!
    You look so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja na sobie nie lubię tego koloru, ale Ty wyglądasz w nim prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super jest ta sukienka :) Bardzo nietypowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  45. This color suits you so well! I love the dress!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, u mnie taka sama od FemmeLuxeFinery tylko karmelowa. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger