20.5.20

LOUNGEWEAR SET


Witajcie Kochani!

Przybywam do Was w domowych pieleszach i wygodnych dresach ze sklepu Femmeluxe. Strój ten przez ostatni czas stał się bardzo modny i większość kobiet zrezygnowała z sukienek i spódnic na rzecz dresów. Jednakże czy ten super komfortowy element stroju może być także kobiecy i elegancki? Otóż, według mnie tak ! Dzisiejsza stylizacja składająca się ze spodni wiązanych na sznurek w pasie oraz bluzo/sweterka jest niezwykle kobieca. Delikatny materiał, z którego uszyty jest ten komplet świetnie nadaję się na wiosnę i lato. Sprawdza się w domu, na zewnątrz w wersji sportowej ale myślę, że nieźle też prezentował by się ze szpilkami i marynarką. Jestem ciekawa czy lubicie bardziej klasyczne dresy czy jednak nieco bardziej kolorowe i pstrokate.

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę sklepu Femmeluxe.

Co sądzicie o takiej domowej stylizacji? Lubicie dresy?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*

















Dres/ Loungewear set - Femmeluxe

76 komentarzy:

  1. Looks great 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie komplety są naprawdę praktycznym ubiorem :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dresy bo kto ich nie lubi ? Do biegania/ćwiczeń do wyjścia czy do oglądania i leniuchowania przez cły dzień. W każdej postaci dres jest super.Ja wybieram te klasyczne szarości. A dla mnie ten dres jest prześliczny :)

    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) taki zestaw to fajna sprawa :) wygoda przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That's really comfy indeed and I also love how stylish it looks!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! ;) i like it so much too! ;)

      Usuń
  6. Anonimowy21.5.20

    Dresik bardzo mi się podoba :D Idealny na obecne siedzenie w domu :D
    Świetne zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) nie ma nic wygodniejszego niż dres ;)

      Usuń
  7. Super i jaki wygodny ten set sie wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! jest naprawdę milutki i mięciutki ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajny ten dresik-świetnie w nim wyglądasz i pokazujesz że w dresie też można świetnie wyglądać 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham dresy i uważam, że też mogą być kobiece. Ślicznie Tobie w takich fasonach i przede wszystkim kolorach. Taki kolor idealnie pasuje do Twojej urody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! dobrze powiedziałaś dresy także mogą być kobiece ;)

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię dresy i noszę je dość często mimo, że mam tylko jedną parę długich i dwie krótkich xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie mam jakoś dużo dresów ;)

      Usuń
  11. Często chodzę w dresach po domu, ale ten dres jest zbyt ładny, aby ukrywać się w nim w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak. Czasami wychodzę w nim również na zewnątrz ;)

      Usuń
  12. Excellent Color On You - Really Dig Those Pillows As Well - Enjoy The Weekend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  13. This set is adorable! Perfect for home.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Exactly! ;) This is really comfortable set ;)

      Usuń
  14. strój idealny na obecne czasy, gdy większość z nas przesiaduje w domu ;) ja ostatnio przywłaszczyłam sobie bluzę mojego P i czuję się w niej świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) która dziewczyna nie lubi podkraść rzeczy z szafy od swojego chłopaka ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie prezentuje się ten dres :) Ja jednak nie przepadam za dresami, wolę zwykłą koszulkę i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leginsy także są świetną i do tego wygodną opcją ;)

      Usuń
  16. Bellissima tuta e tu sei stupenda♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ten zestaw! Wyglądasz cudownie! Bardzo promieniście! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  18. jak ja lubię szarość :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny komplecik :) Ja lubię połączenie bieli, szarości i różu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne połączenie kolorystyczne proponujesz ;)

      Usuń
  20. Uwielbiam takie dresowe komplety :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This looks like the cutest, and most comfiest loungwear outfit! It's such a nice colour too xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! Yess this loungewear is the most comfortable set ever! ;)

      Usuń
  22. This is such a cute set for home!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. You look very beautiful! 👏👏👏 Have a great weekend! 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor i krój, wygląda mega wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się zaopatrzyć w taki dresik, bo od dawna szukałam czegoś eleganckiego, ale wygodnego :) Ślicznie Ci w szarościach ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. To bardzo ważne, żeby w domu czuć się również pięknie i kobieco. Taki strój to gwarantuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to ;) bardzo lubię także w domu czuć się atrakcyjnie ;)

      Usuń
  27. Przyznam ,że nie mam żadnego dresu jako typowego kompletu. Ale Twoja propozycja prezentuje sie szykownie i elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie się w taki zaopatrzyć ;)

      Usuń
  28. Jagódko, Ty nawet w szarym dresie wyglądasz zniewalająco 😍!!! Bardzo mi się podoba Twoja domowa stylizacja 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku Kochana jesteś :*:* i miło mi że podoba Ci się moja stylizacja na domowe dni ;)

      Usuń
  29. Wygląda na wygodny w użyciu i podoba mi się rodzaj szarej odzieży.
    Nice post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się mój look ;)

      Usuń
  30. Bardzo ładna sesja. Fajny dres, mam teraz manię na ten styl. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. ależ CI pasuje ten dres ;)! ;D genialny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) uwielbiam w nim chodzić ;)

      Usuń
  32. Ja od jakiś 10 lat nie miałam dresu i ciężko mi się do niego znowu przyzwyczaić. No ale podążyłam za wygodą i kupiłam spodnie z adidasa w miękkim materiale. Łącze je z różnymi bluzami, bo taki total look jeszcze mnie nie kupuje. Twój dres mi się podoba, zawsze na kimś to inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 lat to sporo czasu! ;) mam nadzieję że się do niego przyzwyczisz ;)

      Usuń
  33. Bardzo lubię takie dresy, ale tylko w domu bądź na siłowni. Za wychodzeniem z domu w dresach nie przepadam, źle się w tedy z tym czuję. Ale może kiedyś to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też zakładam je po domu lub na siłownie chociaż czasami jak muszę po coś skoczyć do sklepu obok domu to także wybieram dres ;)

      Usuń
  34. Super Ci pasuje ten szary komplet :). Pięknie się prezentujesz w nim kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi sie podoba góra:)) i idealna opcja na siłownie, a w szarym bardzo ładnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger