13.5.20

ILLUSTRATED SHIRT


Witajcie Kochani!

W miniony weekend wybrałam się do Zakrzówka, w którym to można podziwiać naturę, zrelaksować się, a przy tym zrobić zdjęcia wsród cudownej scenerii. Jako, że miała to być wycieczka to też strój musiał być wygodny. Postawiłam na przecierane jeansy i trampki. Jeżeli chodzi o górną część garderoby to skusiłam się na koszulę i to nie byle jaką. Z racji tego, że sama rysuję i tworzę ilustracje modowe to gdy tylko ujrzałam ten model koszuli w sklepie to wiedziałam, iż muszę ją mieć. Modowe printy są mocno na czasie i potrafią ożywić cały look. Linearna kreska, którą narysowane są twarze modelki jest niezwykle lekka i delikatna. W Polsce rysunek modowy rozwinął się stosunkowo niedawno. Osobiście mam kilka ulubionych ilustratorek m.in. Annę Halarewicz, a także Elenę Ciuprinę. Tworzą w zupełnie innym klimacie, a ich prace są po prostu magiczne. Ja sama w wolnych chwilach rysuje zarówno ręcznie jak i w programach graficznych. Jestem ciekawa co sądzicie o ilustracjach modowych na odzieży.

Podobają Wam się ,,ilustrowane ubrania''? 
Co sądzicie o mojej koszuli?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :* 
















Koszula - Mohito
Jeansy - Bershka
Buty - Stradivarius
Torebka - Zaful

76 komentarzy:

  1. I love the prints and it's really perfect for summer too!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, artystyczna koszula, podobają mi się te plamy, ale niestety nie jest to mój styl :(
    PS. Bardzo dobrze dobrałaś buty do niej hehe

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna ta koszula, akurat w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Koszula mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wiosenne zdjęcia! A ta koszulka super, nie widziałam nigdzie podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dlatego od razu wpadła mi w oko ;)

      Usuń
  9. Właśnie taki styl jest teraz najbliższy mojemu sercu, tramposze rządzą zarówno do portek, jak i sukienek :)

    Świetna koszula i bosssska torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że w ostatnim czasie u mnie też sportowe obuwie wygrywa ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Ja uważam że jest cudna a przede wszystkim oryginalna. Mimo to podoba mi się motyw nawet widziałam z takim kształtem ostatnio kolczyki :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ten motyw jest na czasie ;) ja także widziałam takie kolczyki bodajże w Monki ;)

      Usuń
  11. Muszę się i ja wybrać w końcu na Zakrzówek 🙂
    Pięknie wyglądasz 😍
    Niezbyt lubię takie ubrania z "nadrukami",ale ta koszula jest bardzo ładna 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) ja jestem totalnie zachwycona tą scenerią ;)

      Usuń
  12. Koszula bardzo ciekawa, pasuje do ciebie. ;) Udostępniasz gdzieś swoje prace? Chętnie bym obejrzała! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) moje prace są na instagramie ale za jakiś czas dodam posta na bloga ze swoimi rysunkami modowymi ;)

      Usuń
  13. Bardzo dajna i stylowa koszulka :) Idealnie dobrałaś dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) dodatki są dopełnieniem każdej stylizacji ;)

      Usuń
  14. Piękna koszula :) Naprawdę, lubię takie nietuzinkowe i oryginalne wzory. Sama też mam białą koszulę, z krzywo zrobionymi ustami w losowych miejscach. Nie jest tak bardzo pstrokata, ale również jestem nią zachwycona :) Jeżeli chodzi o mnie, to jestem miłośniczką takich właśnie koszul :) Piękna stylizacja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! koniecznie muszę ją na Tobie zobaczyć ;) uwielbiam takie nietuzinkowe ubrania i wzory ;)

      Usuń
  15. Śliczna ta koszula! Bardzo oryginalna! :)
    Życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15.5.20

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D Koszula jest naprawdę oryginalna i super się prezentuje :D Od razu przykuła mój wzrok :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowaie ;) mój przykuła na tyle że od razu znalazła się w koszyku ;P

      Usuń
  17. To pora gdzie sesje wychodzą cudownie, a natura zachwyca na każdym kroku! przepiękna koszula, chętnie bym taką kupiła :) a do scenerii pasuje idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) takie piękne plenery aż kuszą do stworzenia sesji zdjęciowej ;)

      Usuń
  18. Pięknie wyglądasz. Koszula także sliczna. I te włosy... nieziemskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna koszula. Klasyczna i elegancka. Kocham koszule i noszę je praktycznie do wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) Koszule są niezwykle eleganckie i kobiece ;)

      Usuń
  20. Piekna koszula! Chetnie kupiłabym taką córce na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) może jest jeszcze dostępna na stronie Mohito ;)

      Usuń
  21. What a cute outfit for spring, I love that shirt! Such a pretty print xo

    Gemma | Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna jest ta koszula, ma coś w sobie i pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie ma coś w sobie ;)

      Usuń
  23. Sceneria piękna a koszula nietuzinkowa . Mówisz ze rysujesz może kiedys się tu pochwalisz pracami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) za jakieś 2 tygodnie dodam posta ze swoimi pracami ;)

      Usuń
  24. Koszula nie jest w moim stylu, ale za to sceneria bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula rewelacja, lubię nosić takie printy. Piękne zdjęcia. :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) czym bardzie dziwaczne tym bardziej wpada mi w oko ;)

      Usuń
  26. ten kolor idealnie pasuje do Twoich włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna koszula, jeszcze lepiej by wyglądała gdyby była bardziej wciągnięta w spodnie, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo była ale jednak zdecydowałam ją wyciągnąć ;)

      Usuń
  28. genialna jest ta koszulka! bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ci ładnie w tej koszuli :)
    Ale ja i tak jak zawsze podziwiam Twoje przepiękne włosy <3 Są mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) haha tak zawsze wspominasz o włosach ;) bardzo mi miło Kochana :*

      Usuń
  30. Elena Ciuprina nie tworzyła przypadkiem rysunków na puszki lipton? Coś mi się to kojarzy, ale nie jestem na sto procent pewna. Przypomniałaś mi że mam w szafie koszulę w rysowane primabaleriny czy coś takiego. Myślałam żeby ją sprzedać, ale może jeszcze założę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula pasuje do Ciebie idealne, taka twoja :D. Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz w tej koszuli, bardzo pasuje do Ciebie :) Toner XL do Brother TN2220 Black G&G Premium pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger