13.1.20

POSITIVE VIBE


Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post nadaje odrobinę optymizmu poprzez wykorzystaną przeze mnie kolorystykę. Ostatnio pogoda jest mocno dobijająca, a więc trzeba sobie jakoś pomóc. Moim ulubieńcem ostatnich dni jest cudny golf o niebiesko-fioletowym odcieniu, z małym brokatowym akcentem w postaci logo. Kolor ten jest na czasie, ponieważ jak zapewne wiecie fiolet (Ultra Violet) był wybrany kolorem roku 2018 przez Instytut Pantone i do teraz można spotkać ubrania w tej barwie. Natomiast rok 2020 należy do klasycznego niebieskiego (Classic Blue), który jest kolorem ponadczasowym, eleganckim wprowadzający nieco spokoju. Mnie osobiście ten wybór bardzo się podoba i sprawdzi się w zasadzie na każdą porę roku. Odcień, który dzisiaj mam na sobie pięknie współgrał z moją holograficzną kurtką. W reszcie stylizacji postawiłam na minimalizm; jeansy, sznurowane trapery oraz klasyczna czarna czapka. W tym dniu miałam ochotę nieco poszaleć z makijażem dlatego też zdecydowałąm się na niebieskie barwy na oku, usta natomiast są tylko muśnięcte pomadką.

Co sądzicie o kolorze mojego golfa? 
Wolicie barwę fioletową czy granatową?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Golf - United Colors of Benetton
Kurtka - Mohito
Jeansy - Stradivarius
Buty - Venezia
Czapka - Greenpoint

62 komentarze:

  1. Love your outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super golf! Bardzo fajnie w nim wyglądasz :) Ale kurtka kradnie stylizację, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne kolorki, zarówno kurtka jak i golf bardzo mi się podobają:) wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) trzeba dodać trochę koloru podczas gdy tak szaroburo za oknem :(

      Usuń
  4. Anonimowy13.1.20

    Hello, I've back now from work :) of course I am following you back my dear :))
    Have a lovely evening..
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie odcienie szarości i niebieskiego ! To moje dwa ulubione kolory :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zestawienie kolorów 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna kurtka. Muszę sobie kupić coś takiego.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) jest zjawiskowa i do tego cieplutka ;)

      Usuń
  9. Anonimowy14.1.20

    Świetna stylizacja i super zdjęcia :D Golf fajnie się prezentuje, ale to kurtka najbardziej wpadła mi w oko :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak tu nie zauważyć takiej błyszczącej kurtki ;)

      Usuń
  10. Lubię fiolet, ale taki bardziej w różowej tonacji niż niebieskiej. Co do granatu to jest ponadczasowy i równie elegancki co czerń. Przynajmniej dla mnie. Super kurtka 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet jest totalnie na czasie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. What a fun casual outfit! i really like your metallic jacket! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor golfy jest super. Lubie kolor fioletowy ale jakos mało mam ubrań w tym kolorze. Kurtka tez wymiata ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam mało więc jak tylko zobaczyłam ten kolorek w sklepie to wiedziałam żę muszę go mieć ;)

      Usuń
  13. Świetny golf! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja. Kurtka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Na takie nostalgiczne dni jest idealna ;)

      Usuń
  15. Jejjkuu, ta kurtka jest cudowna!! Waham się między właśnie taką, a zwykłą białą. Czeka nie trudna decyzja :DD

    https://www.youtube.com/channel/UCAfkmpOLgujebxFrkE2Eknw?view_as=subscriber

    Zapraszam serdecznie. Dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałabym się na taką holograficzną ;P

      Usuń
  16. Kolor zupełnie nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te kolorki, Za błyszczącymi kurtkami nie przepadam, ale tak to jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, I love your outfit! :)...btw, would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and I´ll follow you back :) - https://whatafancyworldbylaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolor kurtki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, ten trend metalicznych kurtek jest jednym z moich ulubionych ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka jest świetna, sama mam ochotę na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz coś dorwać na wyprzedaży ;)

      Usuń
  22. Ja osobiście nie lubię takich kolorów, źle się w nich czuje. Tobie pasują, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) no cóż każdy wie w czym czuje się najlepiej ;)

      Usuń
  23. Śliczny golfik :) Masz rację w taką pogodę trzeba dodać trochę kolorów, żeby sobie nastrój poprawić. Kurtka też jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasują Ci takie kolorki :) No i śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the blue color. It has always been my favorite!
    Cool outfit!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ale to co rzuca się w oczy i co niezaprzeczalnie jest na pierwszym planie to włosy! Mega włosy! Naprawdę zazdroszczę, są piękne :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no tak włosy rzucają się w oczy w każdym poście ;P
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  27. Benzynowa kurtka wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba ta kurtka. Cała stylizacja wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten golf idealnie komponuje się z tą kurtką :D. Pięknie wyglądasz kochanie :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger