3.1.20

LEATHER PANTS


Witajcie Kochani

Miło mi powitać Was w Nowym Roku. Z racji braku czasu i możliwości nie miałam jak wstawić posta z propozycją sylwestrową dlatego teraz chce Wam złożyć Noworoczne życzenia: Zdrowia, szczęścia, samych wspaniałych chwil w gronie najbliższych i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Was jeszcze lepszy niż poprzedni. A wracając do dzisiejszego posta, przedstawiam Wam look, który wybrałam na mały wypad do Wrocławia z chłopakiem. Musiałam ubrać się wygodnie bo w grę wchodził również shopping. Postawiłam na cienki golf w paseczki, cieplutkie futerko, pojemną torebkę, opaskę oraz czarne trapery. Jeżeli chodzi o spodnie zdecydowałam się na  skórzane z kieszeniami po bokach. Ich forma jest nieco militarna i można rzecz męska ale moim zdaniem mają w sobie coś kobiecego. Muszę przyznać, że zbierałam się ładnych parę lat do zakupu skórzanych spodni, gdyż kojarzyły mi się głównie z tandetą i te które mierzyłam były zbyt obcisłe i wulgarne. Materiał ten jest pożadany w branży erotycznej, więc zapewne dlatego takie skojarzenie. Jednakże na drugim miejscu noszą go kowboje, dzięki czemu mają większą ochronę przed uszkodzeniem rozwścieczonego byka. Kolejni zwolennicy tych spodni to motocykliści, którzy muszę przyznać prezentują się świetnie w skórze, a dodatkowo mają tak jak poprzednicy większą ochronę przed kolizją. 
Jestem ciekawa czy moja stylizacja przypadłą Wam do gustu.

Co sądzicie o skórzanych spodniach? Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Golf - Mohito
Futro - Zaful
Spodnie - Zara
Torebka - Guess
Buty - Bershka
Opaska - Carry

37 komentarzy:

  1. I love hair colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Ja również poluję na skórzane spodnie! Niestety teraz mam inne wydatki niż możliwość kupna ubrań.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) w takim razie że kiedyś znajdziesz idealne dla siebie ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Świetne spodnie! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh so cute style darling
    Cute pants~ Happy New Year
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. It is a lovely pants. You look so cool with the pants and bag!

    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem jest torebka! Wygląda przepięknie:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look :D. Pięknie wyglądasz kochanie :*. P.S. : dziękuje za doradztwo w zakupach :D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. futerko wygląda na bardzo cieplutkie :3
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.1.20

    Super stylizacja! Spodobała mi się torebka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tym futerku. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi skórzane spodnia sie mega podobają. Świetna ta torebka guess i ogólnie cały look bardzo fajnie wyglada :) Dużo radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skórzane spodnie podobają mi się u kogoś, ale sama źle się w takich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja zwłaszcza spodnie i futro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście za nimi jakoś nie przepadam. Skórzane, eleganckie szorty lub spódniczki bardziej mnie przekonują, ale chyba i tak wolę inne materiały. W tej stylizacji wyglądają fajnie :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) Jednak ja nie przepadam za skórą. Zdecydowanie wolę inne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny futrzak :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo fajna. Skórzane spodnie bardzo fajnie wyglądają :)

    https://toskaonline.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  20. Wow genialna stylizacja- bardzo mi się podoba 😍
    Połączenie tego futerka i tych skórzanych spodni robi wrażenie 💕
    Chętnie sama bym się tak ubrała 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Wszystkiego najlepszego w 2020 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super torebka, jakbym dopiero co nie kupiła shopera to na pewno bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely outfit!
    Have a Nice day
    https://caracanela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Futerko prezentuje się wspaniale, cieszę się, że teraz mało kto nosi te prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna torebka! Klasyczna, minimalistyczna, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja, wyglądasz w niej po prostu pięknie :) Ja mam w szafie skórzaną sukienkę ale płaszcz (z eko skórki) nic poza tym. Nie bardzo potrafię łączyć te ubrania, zresztą nadal poszukuję swojego stylu i nadal uczę się tego w czym mi najlepiej :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, chętnie bym sobie takie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  27. genialna stylizacja i piękne futerko :) Wszystkiego dobrego w nowym roku! pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, wyglądasz szałowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna ta Twoja stylizacja. Bardzo fajne futerko. Ale zazdrościmy ci twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Futerko rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, fajna stylizacja. Czy takie spodnie są wygodne? Czy to jest naturalna skóra? Myślę, że raczej to krzywdzące postrzeganie ubrań skórzanych już nie jest aktualne i coraz częściej wybiera się taką odzież w codziennych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Warto mieć takie spodnie w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy23.5.21

    Jeśli to skóra naturalna to klasa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger