20.1.20

DUSTY PINK


Witajcie Kochani!

Weekend zleciał mi bardzo szybko i rodzinnie. Urodziny dziadka to dla mnie szczególna okazja do świętowania, a także do eleganckiej stylizacji. Tym razem pozwoliłam sobie pójść w róż ale nie taki infantylny. Brudny róż bo ten właśnie kolor prezentuje jest niezwykle elegancki, a co za tym idzie kobiecy. Rok 2016 należał do pięknego pastelowego różu (rose quartz) wybranego przez Instytut Pantone. Był nieco przesłodzony ale i tak pokochali go millenialsi do których i ja należę. Brudny róż natomiast jak nazwa wskazuje jest nieco zbrudzony, jest w nim zawarta odrobina szarości. Kolor ten cudnie prezentuje się z czernią tak jak wygląda to w moim przypadku ale świetnie obroni się także ze złotem np. biżuterią. Bardzo podoba mi się użycie tego koloru w sukience, którą mam na sobie. Tkanina, z której jest wykonana posiada nieco hippie wzór, który pięknie koresponduje z tą barwą. Na wierzch zarzuciłam krótką różową marynarkę. Żeby nieco się wysmuklić zdecydowałam się na czarne kozaki na obcasie. Makijaż bazuje równie na różowych tonach. 

Podoba Wam się mój różowy look? Lubicie róż?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :* 











Sukienka - Reserved
Żakiet - Zara
Kozaki - Noname


73 komentarze:

  1. Uwielbiam róż :) Jeszcze w takich delikatnych odcieniach, to już wgl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja także ;) nie ma nic bardziej kobiecego ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor sukienki :). Jak zawsze elegancko i z klasą :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Amei a combinação! Bjo
    http://unhasdaraquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór, bardzo Ci pasuje. Masz obłędne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) i co do włosów również dziękuje ;)

      Usuń
  6. szukam właśnie sukienki na wesele midi w takim kolorze, bo bardzo mi się on podoba :) stylizacja piękna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że znajdziesz coś odpowiedniego ;)

      Usuń
  7. Przepięknie wyglądasz :D!!! Sukienka jest śliczna :D!!! Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Dziadka 🙂
    Pięknie wyglądasz 😍
    Stylizacja ,wręcz idealna na taką okazję jak rodzinna kolacja -elegancko ,z klasą
    Bardzo lubię ten kolor 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno przekaże Dziadkowi ;)
      Bardzo się cieszę że podoba Ci się mój look ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Oczarowała mnie sukienka, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja. Bardzo, bardzo mi się podoba uważam że jest idealna na zimowe, ważne wyjścia, w końcu bardzo gorącym trendem w tym sezonie takie kwiatowe printy :) kolorystyka bardzo do mnie przemawia, odnajduję się w takich stłumionych kolorach, wszystko pasuje do siebie idealnie, wyglądasz po prostu pięknie!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak wpadła Ci w oko moja propozcyja ;) przyznam że czułam się w niej naprawdę elegancko i wyjątkowo ;)

      Usuń
  11. Anonimowy22.1.20

    Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :D Podoba mi się sukienka, bo jest dosyć oryginalna :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Tak romantycznie, marzycielsko :) Bardzo nastrojowa, subtelna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak myślę że romantycznie to słowo które bardzo pasuje do tej stylizacji ;)

      Usuń
  13. Anonimowy22.1.20

    that jacket match very well with the lovely dress :)
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie wolę właśnie te brudne róży, aniżeli pudrowe- te zostawiam dla dziecka :)
    I właśnie taki brudny róż płaszcz kupiłam kilka dni temu- pokazywałam go na instagramie i na dniach pokażę go również tutaj :)
    Kochana masz też IG ?? :)

    Super wyglądasz, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś w tym jest ;) pudrowy róż dla dziecka a brudny dla mamy ;) Koniecznie muszę zobaczyć Twój płaszczyk ;). A jeżeli chodzi o Instagrama to tak mam : https://www.instagram.com/jagglam/?hl=pl

      Buziaki :*

      Usuń
  15. Super stylizacja ! Jestem za takimi klasykami a kurteczka cudna !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. The blazer is super pretty darling
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This dusty pink looks great!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci w takich kolorach . Ten odcień różu ładnie się prezentuj na Tobie . Sto lat dziadkowi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje zarówno za komplement jak i życzenia dla Dziadka ;)

      Usuń
  20. Sukienka może nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej bardzo ładnie! Piękny makijaż :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam brudny róż, albo pastelowy jasniuti :D róż jest okej, ale taki własnie inny. Co do stylizacji - super, ale wzór na sukience (moim zdaniem) psuje całość :x bez wzoru byłoby strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z racji tego że jestem fanką wszelkiego rodzaju wzorów zdecydowałam się właśnie na taką sukienkę ;)

      Usuń
  22. Ta sukienka skradła moje serce ! <3 Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taki pastelowy róż przełamany czernią, pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka cała stylizacja w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ŁAdna kolorystyka całości no i oczywiście sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancko i z klasą <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te 2 połączenie lubię najbardziej ;)

      Usuń
  27. Bardzo ładna sukienka, jak i cała stylizacja! Szkoda, że jej nie widziałam jak ostatnio byłam w Reserved.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze uda Ci się ją znaleźć stacjonarnie lub online ;)
      Powodzenia ;)

      Usuń
  28. Przepiękna sukienka! :) Super tło do zdjęć:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) stare kamienice zawsze prezentują się cudownie na zdjęciach ;)

      Usuń
  29. Hi,
    I follow you # 591 ,follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi osobiście nie gra kurtka w tej stylówce, ale sukienka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię taki odcień ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) ma w sobie dużo klasy i elegancji ;)

      Usuń
  32. Żakiet rewelacja, jak nie lubię krótkich, tak ten mnie zainteresował :)
    Zapraszam do siebie na NOWĄ STYLIZACJĘ:)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie przepadam za krótkimi ale tego mam od paru ładnych lat i jak na razie nie mam zamiaru się z nim rozstawać ;)

      Usuń
  33. bardzo ladna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka jest piekna - ma sliczny wzór. Marynarka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Akurat nie dla mnie takie falbany. Ale tobie pasuje pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falbany pomimo że wyglądają pięknie to czasami mogą nieźle zniekształcić sylwetkę.
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  36. Sukienka jest śliczna, podoba mi się ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mnnie także ;) połączenie orientu i boho ;)

      Usuń
  37. Thank you co much for you comment. Sure why not ;)
    Have a nice day ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger