24.12.19

MERRY CHRISTMAS


Witajcie Kochani!

Wprost nie mogę uwierzyć, że dzisiaj jest już 24 grudnia, czyli Wigilia. Święto tak ważne dla wszystkich ludzi, które łączy rodziny przy jednym stole. Z tej właśnie okazji przygotowałam dwie propozycje stylizacji na ten ważny dzień. Pierwsza z nich jest bardziej elegancka. Satynowa bluzka z wytłaczanym, kwiatowym wzorem i marszczeniem w okolicach brzucha nadaje szyku i elegancji. Butelkowy kolor jest niezwykle trendy, a także wpisuje się w kolorystykę Świąt Bożonarodzeniowych. Do bluzki wybrałam skórzaną spódniczkę mini również o tej samej kolorystyce. Dopełnieniem całości są czarne buty peep toe oraz wiszące kolczyki. Moja druga propozycja różni się górą. Ta opcja na pewno spodoba się zmarzluchom. Gruby, a co za tym idzie cieplutki sweter pozwala poczuć się niezwykle komfortowo. To co najbardziej mnie w nim urzekło to cekinowa góra nadająca blasku. Złoty kolor to także barwa, która bardzo często pojawia się w świątecznych motywach. W tej propozycji dodatkiem są złote kolczyki koła. W kwestii makijażu postawiłam na mocniej podkreślone oko i czerwone usta, które są zawsze dobrym wyborem. Mam nadzieję, że moje świąteczne propozycje wpadną Wam w oko ! ;)

Kochani z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam Wam życzyć zdrowia, 
szczęścia, radości, dużo prezentów, pysznych potraw oraz miłości.

Która stylizacja podoba Wam się bardziej? 
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*










Bluzka - Reserved
Sweter - Reserved
Spódniczka - Reserved
Buty - Stradivarius

50 komentarzy:

  1. Pięknie i elegancko jak zawsze :*. I ten świąteczny klimat :). Buziaki skarbie :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne stylizacje ,chociaż ta pierwsza mi się bardziej podoba 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Wesołych Świąt 😘🎄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje ci każda , ale jak dla mnie cała na zielono zdecydowanie wygrywa :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ta pierwsza stylizacja też jest moim ulubieńcem ;)

      Usuń
  6. piekna butelkowa zielen

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej, wyglądasz cudownie. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylówki są super. W sumie to u mnie trafiłaś. Na wigilijny wieczór wybrałam sweter z cekinami tyle że na rękawach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! ;) haha czyli udało mi się ;)

      Usuń
  9. Really cute!
    Merry christmas
    https://mipielcanella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so cute sweater, lovely style darling
    Merry Christmas
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie propozycje mi się podobają, druga odrobinę bardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, elegancko i z klasą :)
    Na świąteczne życzonka już za późno, ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym 2020 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) myślę że o to chodiz w świątecznej stylizacji ;)

      Usuń
  13. Anonimowy27.12.19

    Bardzo ładne stylizacje :D Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy holidays my friend. I love the all green look!
    See you in 2020!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje mi się bardzo podobają na równi!
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ten odcień zieleni ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) jest niezwykle elegancki ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładne stylizacje. Fajnie się prezentują w takim Świątecznym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) choinka w tle robi robotę ;)

      Usuń
  18. Super stylizacje :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Non è un segreto che gli orologi sportivi rolex imitazioni perfette in acciaio inossidabile siano richiesti in questo momento e che guidano il gruppo sono i Nautilus di Patek Philippe. Il orologi rolex replica riferimento standard Nautilus 5711 sta comandando prezzi stupidi in questo momento, quindi come vanno le cose a Le replica orologi rolex Brassus? Royal Oaks è più facile da raggiungere? Bene, orologi replica rolex dipende da come guardi le cose. Lo standard "Jumbo" 15202 Royal Oak ha un premio ed è quasi orologi replica contrassegno impossibile da ottenere al dettaglio. Detto questo, il premio che comanda è notevolmente inferiore orologi replica siti affidabili all'equivalente Nautilus di Patek. E che dire delle altre sembianze della Royal Oak? Dovrai premere il link qui Breitling replica sotto per scoprirlo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy31.12.19

    Great outfit for Christmas and I like the photos! :)
    Hi, would you like to follow each other?
    Fifty Shades Fashion Blog

    Happy 2020..!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zdążyłam na Święta to życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Bardzo ładne stylizacje jednak to ta w czerni podoba mi się bardziej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjęcia, slicznie na nich wyglądasz :) Zyczę dużo radości w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne stylizacje ♥
    Wszystkiego dobrego i samych cudowności w tym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie także ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  24. Do Ciebie świetnie pasują obie stylizacje! :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger