1.8.19

BIRTHDAY LOOK


Witajcie Kochani!

Dzisiejszy dzień jest dla mnie szczególny z racji tego, że są to moje urodziny. Myślę, że nie muszę mówić które, sami się domyślicie ;). Ten dzień mogę również połączyć z 3 urodzinami mojego bloga, gdyż w tym letnim okresie został on założony. Nie wiem jak Wy ale ja jeżeli nadarza się tak ważna okazja jak urodziny to chce wyglądać wyjątkowo i kobieco. Moja dzisiejsza stylizacja bazuje tak naprawdę na minimalizmie ale za to dominuje mocną barwą. Czerwień jest to zdecydowanie odważny kolor, z którym niegdyś byłam na bakier ale od paru ładnych lat czuję się w nim niezwykle atrakcyjnie. To co przykuwa również uwagę w tym looku to materiał, z którego jest wykonana sukienka. Frędzle przywodzą mi na myśl tylko jedno...lata 20-te. Kobiety nosiły wtedy suknie z frędzlami, bądź piórami, które miały pięknie prezentować się w tańcu. Lata te, także rezygnowały z podkreślania kobiecych kształtów, królowała sylwetka H. Moja sukienka, także nie jest obcisła, jednak to co ją odróżnia od lat 20-tych to długość. Panie w tamtych czasach nosiły suknie za kolano, bądź do połowy łydki, ja jednak zdecydowałam się na mini, do której założyłam czerwone szpilki. Dzięki temu całość tworzy monochromatyczny zestaw. Jedynym elementem nieco odmiennym kolorystycznie jest tutaj kopertowa torebka w groszki. Jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na czarną delikatną kreskę i czerwone usta.

A co Wy myślicie o mojej urodzinowej stylizacji ? Lubicie takie klimaty?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*




















Sukienka - Zara
Szpilki - Stradivarius
Torebka - Zaful

52 komentarze:

  1. Moja najpiękniejsza :*. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń ;). Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na bardzo ciepłą :D
    sto lat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy nie było mi w niej tak ciepło ;)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Wszystkiego Naj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy birthday. You are very pretty in beautiful orange dress.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! in natural light this dress is red ;)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudownie !!! mam ostatnio bzika na punkcie takiego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego :). Mega odważna sukienka, dla mnie aż chyba za. Choć kolor bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt odważ na ale ja czasami lubię takie ubrania ;p

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Ja również mam podobne podejście jak Ty - również w urodziny chcę wyglądać ładnie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! w końcu to jedyny taki dzień w roku ;)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Świetna stylizacja wyglądasz pięknie i naprawdę kobieco! Masz świetna figurę!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😘🎂
    Pięknie wyglądasz 😍
    Też w dniu swoich urodzin lubię wskoczyć w taką stylizacje 😀
    Do twarzy Ci w tym kolorze czerwonym ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przyznam że bardzo polubiłam ten kolor ;)

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego. W tej sukience wyglądasz jak gwiazda i o to wlasnie chodzi w urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest ekstra jeszcze ten kolor. Powalająca po prostu

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń :3! Piękne buty, z torebką tworzą fajne połączenie kolorystyczne :3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądałaś! Wszystkiego dobrego!

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z kursu letniego w Norwegii.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sukienka taka nietypowa :D
    Wszystkiego Najlepszego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna czerwień bucików i sukienki-taka soczysta.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalna ta sukienka. Pierwszy raz taką widzę. Podoba mi się, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i like this dress!
    Like your blog, thank you for sharing.
    luxhairshopcom wigs for homecoming
    I think this post is very good.
    (*^▽^*)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin:-) Wyglądasz fantastycznie w tej imprezowej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujaca sukienka- bardzo nietuzinkowa- pięknie Ci w tym kolorze.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  22. I followed your blog 😊 thanks for your visiting my blog 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego :) Dla mnie sukienka mega odważna, ale Tobie w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo ja ciekawa ta sukienka nie powiem <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo Ci do twarzy w tej sukience! :)
    Lekko spóźnione, ale najlepsze życzenia urodzinowe Kochana! <3 Spełnienia w każdej dziedzinie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Ślicznie wyglądasz, masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego naj. spełnienia marzeń. Rzeczywiście domyśliłam się które to urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wyglądasz! Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna sukienka :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka, taka oryginalna! :D
    Spóźnione życzenia urodzinowe - wszystkiego najwspanialszego! <3

    Ann xx
    https://love-english-by-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna czerwień! wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Happy Birthday. I really like dress that you pick for your celebration. You look gorgeous.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/08/kerastase-resistance-serum_5.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Happy Birthday to you! You look so gorgeous in your outfit!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. czerwony to Twój kolor !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger