17.6.19

FLOUNCE DRESS


Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać przepiękną sukienkę, która niewątpliwie przyciąga uwagę detalami. Frędzelki oraz falbana sprawiają, że ma ona to "coś". I właśnie temat falbany chciałabym Wam nieco przybliżyć, w skrócie jest to kawałek materiału, który dzięki marszczeniu pozwala stworzyć fałdki. Falbany znane są już od dawna ale największy popyt na nie przypada na okres XVII w. kiedy to kobiety posiadały bogato zdobione suknie z kilkunastoma wartstwami falban. Motyw ten słynny jest również w Hiszpanii, która to znana jest ze swojego ognistego tańca flamenco, w którym to dzięki falbanom jeszcze bardziej widać energię tego tańca. Ten kawałek materiału pozwala również pomóc Nam z mankamentami, dla Pań o małym biuście ten element przy dekolcie optycznie powiększy te rejony. To samo tyczy się kobiet o chłopięcej sylwetce, dzięki falbanie mogą dodać sobie optycznie parę centymetrów w biodrach. Mnie osobiście falbany kojarzą się z czymś romantycznym i delikatnym i dlatego też zwróciłam uwagę na tą sukienkę. Do niej postanowiłam założyć jeansy oraz buty typu peep toe na obcasie. Dopełniem stylizacji jest wiklinowa torebka oraz złote kolczyki.

A co Wy sądzicie o falbanach?
Jak podobają się Wam w tej sukience?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*


  



 





Sukienka - Diverse
Jeansy - Stradivarius
Buty - Stradivarius
Torebka - Rosegal
Kolczyki - Tedi

44 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz 😍
    W Twojej stylizacji ta sukienka mi się podoba 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego zestawu najbardziej podoba mi się torebka:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) pomimo swojego małego rozmiaru jest naprawdę pojemna ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta sukienka i buty! Jeansy trochę mi tam nie pasują, ale może dlatego, że obecnie temperatura nie spada poniżej 26 stopni.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam nieco przełamać stereotyp sukienki noszonej do gołych nóg i postawiłam na jeansy ;) Ps. Podczas sesji nie było jeszcze takich upałów ;)

      Usuń
  5. Jak zawsze piękna i uśmiechnięta :*. Kocham :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sceneria i super dobrane ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja wygląda na Tobie świetnie <3 Mnie się bardzo podobają tego typu sukienki, ale niestety z moją budową i wzrostem wyglądam nieciekawie. Torebka jest dla mnie hitem!
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;) Napewno na Twojej sylwetce inne modele wyglądają świetnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczna sukienka! Bardzo spodobała mi się torebka :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska sukienka i buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Te buty to najwygodniejsze jakie posiadam ;)

      Usuń
  11. Świetna jest ta sukienka kochana!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie naturalne i piękne zdjęcia! Faktycznie sukienka przykuwa oko i bardzo Ci pasuje!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) naturalność przede wszystkim ;)

      Usuń
  14. Ale czemu ze spodniami ? :( :(
    Świetna sukienka, też uwielbiam falbany, takiego wdzięku dodają <3
    Także kochana, mam nadzieję, że pokażesz nam ją jeszcze -sukienka w roli głównej, bez portek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam nieco przełamać stereotyp sukienki z gołymi nogami ;) Mnie osobiście bardzo się to podoba ale oczywiście każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  15. wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Subtelne falbany "robią" tą sukienkę ;D genialnie też wygląda w połączeniu ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) mnie te połączenie także przypadło do gustu ;)

      Usuń
  17. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalna stylizacja, super! Uwielbiam te torebki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;) a co do torebki to mam ją drugi sezon i wprost ją uwielbiam!

      Usuń
  19. Dżinsy mnie tu zaskoczyły i totalnie zagrały z całą nude'ową stylówką. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie torebki koszyki. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Falbany zawsze dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połaczenie sukienki z jeansami ! masz przepiękne włosy, napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te rękawy by mnie wkurzały. ale ogólnie sukienka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy krój sukienki, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger