30.5.19

SWEET PINK


Witajcie Kochani!

W tym ostatnim majowym poście chciałam zaprezentować Wam coś niezwykle pozytywnego. Miesiąc maj kojarzy mi się z pięknymi kwiatami, a więc staram się je pokazywać jak tylko się da. Moja różowa sukienka ze sklepu Rosegal świetnie współgra z kwiatowym tłem ale nie tylko. Jej jasna pudrowa barwa świetnie odnajdzie się również w stylizacjach na komunie, których w maju jest sporo, a także na wesele, w końcu sezon weselny można uznać za rozpoczęty. Co prawda z początku róż przypisywany był do mężczyzn ale z biegiem lat został zarezerwowany dla pań. Faktyczna przyczyna tego podziału jest dosyć prosta, tak naprawdę chodziło o pieniądze, duże fabryki, aby zdobyć miliardy postanowiły stworzyć podział według płci, który okazał się być kluczem do sukcesu. Jednak jak to możliwe, że słodka różowa sukienka wygląda zarówno dobrze na małej dziewczynce jak i na dorosłej kobiecie? Dosyć prostym przykładem jest porównanie lalki Barbie, której kolorem flagowym jest róż oraz ikony Marilyn Monroe w pięknej satynowej sukni i rękawiczkach, kokietującej mężczyzn w jej słynnej piosence ,,Diamonds..''. A więc i mała i duża kobietka może wyglądać w różu obłędnie! Ja w mojej stylizacji, do sukienki dobrałam neutralne sandałki na sznurowanie. Dopełnieniem całości jest kolorowa kopertówka z pawiem oraz włosy związane w kucyk i przewiązane elegancką apaszką ze sklepu Rosegal.

Wszystkich chętnych zapraszam do sklepu Rosegal
Mam dla Was również kod rabatowy - 25% na hasło: RGIWD

A co Wy sądzicie o mojej różowej sukience? Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*










Sukienka - Rosegal
Buty - Stradivarius
Torebka - Parfois
Kolczyki - Tedi
Naszyjnik - YES
Apaszka - Rosegal

99 komentarzy:

  1. Super sukienka! Pomimo tego, że bandana/chustka nie ma w sobie domieszki różu, to i tak według mnie super łączy się z różem i eleganckim krojem. Również bardzo podobają mi się buty!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się mój look ;) apaszka może nie jest różowa ale tak jak mówisz fajnie współgra z całością ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Kochana, ta sukienka jest boska ♥
    Pięknie ci w różowym!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) ostatnio bardzo polubiłam ten kolorek ;)

      Usuń
  3. W tym sklepie mają wiele ciekawych ubrań. Sukienka śliczna, ale nie za bardzo przepadam za takim materiałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) ciężko mi było zdecydować się na cokolwiek ;P

      Usuń
  4. Na weselu zrobiłabyś furorę. Świetne dodatki :). Ja nie lubię generalizacji że coś nie pasuje komuś ze względu na wiek, czy cokolwiek innego tam ludzie sobie wymyślają. Kwestia samopoczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w najbliższym czasie nie mam zaproszenia na żadne wesele ale na może jakąś inną imprezę ją wykorzystam ;)

      Usuń
  5. Boska jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie! Bardzo podoba mi się ta apaszka we włosach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) taki mały dodatek a tak wiele robi ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam róż :) Wyglądasz w tej sukience naprawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też zaczynam go uwielbiać ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. o jak pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kobieco i naturalnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci ten róż. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) przyznam szczerze że bałam się nieco tego odcienia ale ostatecznie jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  12. Nie wiedziałam że róż był przypisywany dla mężczyzn
    Kochana wyglądasz przepięknie 😍
    Do twarzy Ci w tym kolorze 😍
    Oczywiście nie będę pisała że buty mi się najbardziej podobają 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) historia niektóych rzeczy jest dosyć dziwna ;P
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  13. piękna ta torebka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mam ją już kilka dobrych lat ;)

      Usuń
  14. Idealna sukienka na kuminie, chrzciny i inne okazje :)
    Świetnie wyglądasz kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) niestety ani chrzciny ani komunia się nie zapowiadają u mnie ;P

      Usuń
  15. Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój skarb najpiękniejszy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest bardzo fajna :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Apaszka we włosach świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) bez niej stylizacja mogłaby wydawać się nieco mdła ;)

      Usuń
  19. Dokładnie różowe sukienki ślicznie wyglądają na małych dziewczynkach ale i dorosłej kobiecie dodają uroku. W tej wyglądasz pięknie :) apaszka też jest fajnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się zgadzasz z tym stiwerdzeniem ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Śliczna sukienka i ten kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie wyglądasz!!!! Sukienka jest świetna :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubie takie sukienki, mam nawet kilka podobnych, ale takiego rózu mi brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz się w niego zaopatrzyć ;)

      Usuń
  24. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się przełamanie tego różu tą piękną chustą i torebką. Wszystko idealnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) widzę że chustka wpadła w oko już kilku osobom ;)

      Usuń
  25. Bardzo podoba mi się sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pudrowy róż to coś co baaaardzo lubię - genialnie wygląda o każdej porze roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) chociaż wiosną i latem podoba mi się jeszcze bardziej ;)

      Usuń
  27. Lubię sukienki o takim kroju. Ten róż też piękny, taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) ja już dawno nie miałąm takiego kroju sukienki ;P

      Usuń
  28. Jedyny odcień różu, który lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka, a dodatki ładnie dopełniają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) apaszka zdecydowanie robi swoje ;)

      Usuń
  30. Ja Ciebie już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. It' s the sweetest pink!!!
    You look fabulous!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz fenomenalnie w tej sukience, tło również dobrałaś świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) tło tak naprawdę przypadkiem się nawinęło ;P

      Usuń
  33. Piękna sukienka :) Uwielbiam też apaszki we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz:) bardzo pasuje Ci taka chusta we włosach<3 no i sukienka również świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow co za kolor :) Piękna sukienka ale niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  37. Ta apaszka i Twoje włosy .. pięknie to wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) dzięki niej cała stylizacja staje się wyrazistsza ;)

      Usuń
  38. Co prawda, nie mam w tym roku żadnej komunii, ani wesela, ale myślę, że przy włożeniu płaskich butów czy tramposzy, ta sukienka będzie też fajną alternatywą na co dzień, na spacer, czy wyjście ze znajomymi :)

    Bardzo podoba mi się akcent tej chustki- mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście ;) wszystko zależy od doboru akcesoriów ;)
      Pozdrawiam i dzięuje :*

      Usuń
  39. Ślicznie kochana wyglądasz :) Do twarzy Ci w pudrowym różu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) chyba muszę cześciej nosić ten kolorek ;)

      Usuń
  40. ja tam nie lubię tego kolru ale na wyjątkowe okazje jestem w stanie coś z niego dobrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czasami warto zaryzykować ;)

      Usuń
  41. Wiosennie :D Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger