15.4.19

TIE DYE EFFECT


Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z sukienką w bardzo modnym w ostatnim czasie wzorze. Tie dye bo tak dokładnie nazywa się ten motyw, dosłownie oznacza wiązać-farbować. Jest to bardzo prosta metoda na stworzenie czegoś niepowtarzalnego za grosze. Wystarczy wziąć Wasz ulubiony ciuch, zawiązać go gumkami lub zwyczajnie w supeł i polać wybielaczem. Testowałam to zarówno na t-shirtach jak i jeansach. Potrafią wyjść fantastyczne wzory, które zarazem są nieco psychodeliczne, co najbardziej wpisuje się w hipisowskie lata 70-te. Wszystko co było stworzone techniką własną było pożądane. Ponadto wzory te jescze bardziej pobudzały zmysły po używkach na które hipisi byli bardzo otwarci. Kolejne bum na farbowanie ubrań tą techniką nastąpiło w latach 90-tych. Dokładnie pamiętam zespół Backstreet Boys w koszulkach tego typu, zresztą jako dziecko sama taką posiadałam. Przez pare lat trend ten był traktowany jako synonim kiczu, a teraz powraca do Nas z przytupem. Motyw ten pojawia się zarówno na światowych wybiegach m.in. Calvin Klein, Christian Dior czy Proenza Schouler, jak i w sieciówkach. To właśnie tam dorwałam swoją sukienkę, którą pokochałam od razu! Jej neutralne kolory przypadły mi do gustu, a krój z fantazyjnym rozkloszowanym rękawem nadaje jej charakteru. Aby nie było zbyt dziewczęco postanowiłam założyć ciężkie sznurowane buty oraz proste kolczyki koła.

A co Wy sądzicie o ubraniach typu tie dye? Macie coś z tym motywem? 
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki :*










Sukienka - Stradivarius
Buty - Bershka
Kolczyki - Medicine

78 komentarzy:

  1. Moja piękna modelka :*. Bardzo ładne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic z tie dye ale właśnie jestem w trakcie poszukiwań. Wyglądasz szałowo w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) Koniecznie musisz mieć coś z tym motywem :)

      Usuń
  3. Nie w moim stylu, ale robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka! Bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ! ;)
      Na pewno do Cb wpadnę :*

      Usuń
  5. Pasuje Ci ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz po prostu niesamowite włosy! Cudowne! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Kochana ;) mam z nimi trochę roboty ;P
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ciekawa sukienka :) Prześliczna stylizacja, wyglądasz cudownie! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no kochana wyglądasz mega stylowo! :)
    Pomyślę nad stworzeniem własnego ciuszku o tym jakże inspirującym motywie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! jest to mega frajda a do tego oryginalny ciuhch ;)
      Buziaczki :*

      Usuń
  10. Piękna sukienka! Bardzo mi się podoba połączenie z tymi butami!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) nie chciałam zakładać szpilek aby całość nie wyszła za kobieca ;)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładna stylizacja, choć najbardziej mi się podobają Twoje włosy 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) No tak włosy chyba zawsze przyciągają najpierw uwagę ;)

      Usuń
  12. Ta sukienka jest śliczna! <3 Fajnie leży, wzór również przypadł mi do gustu

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie jestem jakoś bardzo zakochana w tym wzorze, ale niektóre rzeczy w niego są ładne np ta sukienka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że pomimo większej chęci do tego wzoru spodobała Ci się moja sukienka ;)

      Usuń
  14. Nie słyszałam o aleworek

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi akurat ten trend średnio przypadł do gustu, ale na tobie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż rozumiem że nie każdy musi lubić ten motyw ;)

      Usuń
  17. Bardzo lubię motyw tie dye.
    A co do twojej stylizacji to jest mega, sukienka bardzo mi się podoba.
    Obserwuje! I czekam na kolejny post!


    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! jestem ciekawa czy Ty również masz coś w szafie z tym wzorem ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Jestem totalnie na tak jeżeli chodzi o motyw tie dye ;) Sukienka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Kochana :* mnie również ten trend przekonał ;)

      Usuń
  19. Nie mój fason, ale wzór nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda kobieta jest fanką takich obszerniejszych sukienek ;)

      Usuń
  20. Bardzo mi sie podoba, wyglada genialne :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc, chyba pierwszy raz spotykam się z takim motywem, i przyznam że wyglądasz bardzo fajnie. Pasuje ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę że to właśnie u mnie mogłaś poznać ten wzór ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  22. Nawet nie wiedziałam że taki wzór jest modny- ale przyznam że wygląda bardzo fajnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) myślę że jak przejdziesz się po sieciówkach to dostrzeżesz jak często się w nich pojawia ;)

      Usuń
  23. Mega stylizacja!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot honey!
      Kisses from Poland :*

      Usuń
  25. Trend jako sam trend nie przemówił do mnie, choć kiedyś przecież miałam wiele rzeczy, które nawet sama tak przygotowałam do szafy. Zobaczymy co na dniach, bo twoja sukienka mnie zauroczyła :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie każda rzecz z motywem tie dye jest szałowa ale są ubrani, które naprawdę wpadają w oko ;) Mam nadzieję, że jednak przekonasz się do tego wzoru ;
      )
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Beautiful dress! Tie dye is something I wouldn't wear but like seeing it on others.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! i understand! sometimes i feel the same ;)
      xoxo

      Usuń
  27. Świetna całość, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Przekaże mojemu fotografowi ;)

      Usuń
  28. Ależ to wszystko wraca, trzeba było trzymać te rzeczy z kiedyś hehe ;)
    pamiętam, że farbowałam tak ciuchy, świetna sprawa na zrobienie czegoś z niczego i zawsze wychodziło niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! wszystko co już było wraca z przytupem! ;) tak naprawdę trzeba by było trzymać każdą rzecz ;P

      Usuń
  29. No prawda szkoda że mama pozbyła się starych ubrań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż chyba każdy miał coś z tym motywem ;) Moja mama także pozbyła się ubrań z tym wzorem ;P

      Usuń
  30. Ciekawa stylizacja. Bardzo fajne zdjęcia - miło się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka. Bardzo udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda sprzyjała a fotograf też się spisał ;)

      Usuń
  32. Oh very nice style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. It's really nice to hear that words ;)

      Usuń
  35. Niestety nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks a lot ! ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger