2.4.19

SEA LOOK


Witajcie Kochani!

Ostatnimi czasy jestem dosyć zabiegana, co niestety odbija się na blogu. Mam nadzieję, że ta piękna wiosenna pogoda da mi jeszcze większego powera do blogowania. Ostatni tydzień spędziłam nad polskim morzem, które jak zwykle mnie zachwyciło i pozwoliło się nieco zrelaksować. Sesja, którą prezentuje została wykonana na Sopockim molo, które swoim norweskim klimatem totalnie mnie urzekło. Dlatego też postanowiłam się nieco wpisać w tamtejsze klimaty. Moja stylizacja bazuje na spokojnych barwach: bieli i szarości. Sportowego akcentu dodaje temu outfitowi niewątpliwie czapka oraz sportowe buty Calvina Kleina. I na tej marce chciałabym się nieco skupić. Projektant ten urodził się w Nowym Jorku. Pasją do szycia i projektowania zaraziła go jego babcia, która była krawcową. Pochodzący z Bronksu młody chłopak po ukończniu studiów modowych odbywał staż u producenta płaszczy. W 1968 r., wraz ze swoim przyjacielem postanowił otworzyć firmę sygnowaną swoim nazwiskiem. Śmiało można powiedzieć, że miał sporo szczęścia, bo już zaledwie po roku działalności dorobił się pierwszego miliona. Początkowo marka ta była kojarzona głównie z jeansem i kontrowersyjnymi reklamami ukazującymi nagość. Teraz marka Calvin Klein to nie tylko ubrania ale także dodatki, perfumy i inne kosmetyki. Klein może pochwalić się również udziałem sławnych osób w jego kampaniach m.in. Kate Moss, Kendall Jenner czy Mark Wahlberg. Mnie osobiście marka ta podoba się za ponadczasowość i klasykę zarówno tą sportową jak i bardziej elegancką. Z racji zwiedzającego trybu postawiłam na wersję sportową, do moich akcesoriów bazę stanowią białe jeansy i wełniany sweter. Ciepła kurtka z różowym polarem dodaje miłego akcenu, a lustrzane pilotki nieco błysku. 

A co Wy myślicie o tej stylizacji? Jesteście na tak?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Sweter - H&M
Kurtka - Zaful
Czapka - Allegro
Pilotki - H&M
Jeansy - Lidl
Buty - Calvin Klein

72 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja - ja jakoś mam opory przed białymi spodniami... zawsze ubrudzę od razu po wyjściu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że coś w tym jest ;) ja zakładając te spodnie również się ubrudziłam także nie jesteś sama z tym problemem;P

      Usuń
  2. Piękna stylizacja. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest boska! Idealne miejsce na zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) o tak molo w Sopocie totalnie mnie urzekło ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz! rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* Przekaże fotografowi ;P

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) jest to moja najcieplejsza kurtka i sprawdza się w każdych warunkach ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja i ciekawe buty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) a jakie wygodne ;P

      Usuń
  7. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) z taką scenerią, aż miło robi się zdjęcia ;)

      Usuń
  9. Jak zawsze piękna :*. Było cudnie - jak zawsze z Tobą :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemna dla oka stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć ;) nadmorskie klimaty robią swoje ;)

      Usuń
  12. No wiosna nas przywitała

    OdpowiedzUsuń
  13. zaczełam obserwowac zapraszam tez do mnie <3 https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  14. Nie wiedziałam, że w H&M były takie ładne sweterki. Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! mam go już parę lat i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu, kurteczka wręcz skradła moje serce Dodaję Cię do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) a do tego dużym plusem tej kurtki jest fakt że jest bardzoo ciepła ;)

      Usuń
  16. Te buty super wyglądają, piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, taka nadmorska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) specjalnie dobrana na weekendowy nadmorski wypad ;)

      Usuń
  18. Preferuję jednak bardziej dopasowane spodnie, ale połączenie tej stylizacji bardzo fajnie wygląda. Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też noszę te bardziej dopasowane ale czasami warto dać sobie nieco luzu ;)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia 😍
    Nie sądziłam że szary i biały mogą tak świetnie wyglądać w duecie ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a jednak ;) te 2 kolory w połączeniu ze sobą wyglądają niezwykle elegancko ;)

      Usuń
  20. Piękna stylizacja zachowana w morskim klimacie, jako całość super się prezentuje <3 Stylizacja cudowna, najbardziej podobają mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) buty to mój nowy nabytek ;D

      Usuń
  21. Świetna stylizacja! Dobrze zauważyłam, że Klain jest z tych tańszych-luksusowych marek?

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) to zależy od kolekcji ;) Versace i Armani też mają tańsze linie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Zdjęcia maja świetny klimat, poza tym cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) zależało mi aby na zdjęciach czuć było ten morski klimacik ;D

      Usuń
  23. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Calvina trzeba pokazać 😉 swietny styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) w końcu to mój nowy nabytek ;D

      Usuń
  25. Świetna stylizacja, wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny klimat bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba ;) Mam nadzieję żę będziesz do mnie wpadaćregularnie ;)
      Zapraszam ;)

      Usuń
  27. Wiosenna pogoda sprzyja blogowaniu! Zauważyłam, że w ciągu kilku ostatnich dni dużo osób wróciło do blogosfery - więc coś w tym musi być :)

    Bardzo ładna stylizacja - buty wydają się być mega wygodne i ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) po tej okropnej zimie wraca mi na nowo energia ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  28. Świetnie wyglądasz, właśnie tak kojarzy mi się morska stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć ;) chciałam połaczyć jasne barwy i luz ;)

      Usuń
  29. też mi ostatnio brakuje czasu na wszystko :/
    bardzo przyjemna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety chyba wiele osób tak ma. Mam wrażenie że doba jest krótsza niż kiedyś ;/
      Pozdrawiam i dzięuje ;)

      Usuń
  30. Bardzo ładna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja w moim guście! :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wpadła Ci w oko ;) na takich wyjazdach lubię stawiać na wygodę ;)

      Usuń
  32. Fajny look, idealny na obecną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się połączenie kolorystyczne, pasuje do klimatu zdjęć!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) zależało mi aby całą stylizacja wpasowała się w klimat Sopockiego molo ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  34. Super wyglądasz w tym zestawieniu :) lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super artykuł i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger