24.12.18

CHRISTMAS OUTFITS


Witajcie Kochani!

W ten magiczny dzień chciałam zaprezentować Wam moje dwie stylizacje, które mam zamiar założyć zarówno w Wigilię jak i kolejne dni świąt. W tym roku podeszłam nieco inaczej do tematu Bożonarodzeniowych looków. Chciałam, aby były one nieco na luzie, z nutką kobiecości, a jednak mocno w klimacie świątecznym. A cóż innego bardziej kojarzy Nam się ze świętami, jak nie świąteczne swetry?! Nieco kiczowate, przesłodzone, kolorowe i infantylne, a jednak mają szerokie grono wielbicieli, do których należę również ja. Zapewne nie jedna z Was pamięta słynną i nieco żenującą scenę z filmu Bridget Jones w którym to Marc Darcy przychodzi na świąteczne spotkanie ubrany w sweter z reniferem. Szczyt obciachu czy może jednak nie? Lata 80-te spopularyzowały swetry tego typu, dzięki serialom familijnym, w których występowali aktorzy odziani w brzydkie, świąteczne swetry. Trend ten wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i właśnie tam w okresie przed Bożym Narodzeniem sweterki te rozchodzą się jak świeże bułeczki. To co najbardziej mnie zaciekawiło to fakt, że organizowane są nawet specjalne imprezy, na których wybierany jest najbrzydszy sweter z szansą na zdobycie 1 miejsca. Ja jednak nie kierowałam się tym, aby kupić jak najbrzydszy sweter tylko taki, który polubię na tyle, że zostanie ze mną na dłużej. Moja pierwsza propozycja to szary sweterek z centralnie umieszczonym reniferem wykonanym z cekinów. Reszta stylizacji to skórzana spódniczka, brokatowe skarpetki i szpilki. Druga propozycja to sweter z norweskim wzorem i zapewne to co go wyróżnia to piękny czerwony kolor wzoru. Do całości założyłam czarne szpilki, kolczyki bombki, a usta podkreśliłam czerwoną szminką. Jestem bardzo ciekawa czy moje outfity wpadną Wam w oko. 
Oczywiście korzystając z okazji chciałam życzyć Wam spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych Wam osób, w radości i zdrowiu. Mam nadzieję, że objedzie się pysznościami i będziecie zadowolone z prezentów;)

Która stylizacja podoba Wam się bardziej? 1 czy 2?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*

Stylizacja nr 1






Sweterek - Reserved
Spódniczka - Mohito
Buty - Noname
Kolczyki - Tedi
Skarpetki - Kik

Stylizacja nr 2







Sweterek - Reserved
Buty - Parfois
Kolczyki - Rossmann

58 komentarzy:

  1. Też planuj na dzisiaj sweterek ze świątecznym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne stylizacje :) Wesołych świąt Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje bardzo ładne. Czytając o norweskim swetrze inaczej go sobie wyobrażałam i byłam bardzo miło zaskoczona.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nazwa nie brzmi zbyt zachęcająco ale te sweterki są naprawdę urocze w swoim wyglądzie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. sweterki, a przede wszystkim te swiateczne NIE SA KICZOWATE! powinnismy miec troche humorku i podchodzic do swiat bardziej na luzie! cudownie! <3 Tobie rowniez zycze wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie druga opcja bardziej nie do soiebie przekonała! Ślicznie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego zdrówka i szczęścia kochana!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) czyli jednak odrobina czerwonego w stylizacji bardziej Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Śliczne sweterki, iście świąteczne ;) Druga propozycja zdecydowanie bardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :) Muszę kupić sobie wreszcie jakiś świąteczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) może w trakcie trwających wyprzedaży uda Ci się coś upolować ;)

      Usuń
  9. Obydwie stylizacje są przepiękne, choć mi o wiele bardziej podoba się ta pierwsza 😍
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt 😘 🎄
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza jest może nieco bardziej kobieca ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetnie kochana wygladasz i uwielbiam Twoje włosy <3

    Zapraszam również do siebie https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) miło mi to słyszeć ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Przepiękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje moim zdaniem są swieteczne. Jal też zdecydowanie w te świeta stawiam na wygodę dlatego sweterki kroluja w świątecznym look'u.
    Wesołych Świąt
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) troche luzu nikomu jeszcze nie zaszkodziło ;)

      Usuń
  13. Piękne sweterki! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja. Super wyglądasz na tych fotkach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja numer 2 wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja! mega zimowo- tak jak powinno być:D pozdrawiam ciepło!

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nieco bardziej wyrazistsza ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  17. Masz piękny uśmiech! Super look! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie zarówno 1 jaki i 2 świetnie dla Ciebie pasuje. Obie stylizacje są fenomenalne i jak dla mnie obie robią ogromne wrażenie:) Pozdrawiam cieplutko zapraszam do siebie i życzę samych sukcesów i mnóstwo uśmiechu na nadchodzący nowy rok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje obie stylizacje przypadły Ci do gustu ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. oba sweterki mi się mega podobają <3 ten sukienkowaty też jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa sweterki baaaardzo mi się podobają:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe połączenie skarpetek i szpilek, jednak bardziej urzekła mnie 2 opcja, ma więcej świątecznej czerwieni ;). Też mam kilka świątecznych sweterków i pierwszy raz zakładam je w Mikołajki, albo gdy spadnie pierwszy śnieg ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać że nie musi być tak standartowo ;) a takie brokatowe skarpetki są moim zdaniem urocze ;) a co do 2 stylizacji to faktycznie poprzez czerwony kolor ma więcej świątecznego klimatu ;)

      Usuń
  22. stylizacja nr 1 genialna!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne 2 zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba zestawy są świetne :) Śliczne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) czasami są nieco kłopotliwe ;P

      Usuń
  25. looking gorgeous

    Great Post. Lovely Blog.
    Follower # 566
    I am following your blog. hope follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 na kolację wigilijną, 2 do Kevina :D. Pomysł skarpetki + szpilki miazga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) świetnie je dopasowałaś ;)

      Usuń
  27. pięknie... a lampion bym ci skradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo schludny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22.10.19

    W obu wersjach jest Pani niesamowicie kobieca, piękna i bardzo seksowna. Przy tym tak bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger