13.10.18

SURPLICE NECKLINE


Witajcie Kochani!

 W dzisiejszym dniu z miłą chęcią prezentuje Wam jedną z moich ulubionych wakacyjnych stylizacji zakupionych w przed dzień wyjazdu. Mowa o przepięknie dzierganym kombinezonie. Symetryczny wzór o jesiennych barwach kojarzy mi się z dziką Afryką, a szerokie nogawki pozwalają na swobodę. Ważnym dodatkiem jest tutaj sznurek, który przewiązując w talii pięknie ją podkreśla. Jednakże moim faworytem w tym kombinezonie jest dekolt i to na nim postanowiłam się nieco skupić. Ten rodzaj dekoltu spopularyzowała jedna z najbardziej charakterystycznych projektantek; Diane Von Furstenberg. Przenieśmy się na chwilę do lat 70-tych, gdzie młoda Diane, oczarowana kulturą Dalekiego Wschodu postanowiła poeksperymentować z modą. Wymyśliła kopertowy top, który połączyła z super wygodnym i dopasowującym się do każdej sylwetki dżersejem. Jednak szybko wiedziała, że to nie top jest kluczem do sukcesu. Poszła o krok dalej, kopertowy dekolt powiązała z sukienką, dodając sznurek w talii. Jak się okazało ten niezwykle kobiecy krój był strzałem w dziesiątkę, został sprzedany w 5 milionach egzemplarzy. Rok 1975 był niezwykle łaskawy dla Belgijskiej projektantki zwłaszcza, że wpisała się w amerykańską rewolucję seksualną. Kopertowe sukienki Diane są nadal sprzedawane i cieszą się ogromną popularnością, a to co je dodatkowo wyróżnia to przepiękne wzory i kolory! Tak jak w moim przypadku te dwa elementy robią swoje. W moim outficie istotnym dodatkiem, który niewątpliwie wydłuża sylwetkę są sznurowane sandałki na obcasie. Z racji wakacyjnego luzu w makijażu postawiłam na minimalizm, a włosy związałam w luźny, niedbały kok.

A co Wy sądzicie o kopertowych dekoltach? Lubicie je?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Kombinezon - Reserved
Buty - Stradivarius
Kolczyki - Medicine

54 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wzór ma ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kombinezon ;) Ja się w nich nie czuję zbyt komfortowo, ale bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię ;) dużo osób uwąża że kombinezony nie są zbyt wygodne i praktyczne ;) ja jednak czuję się w nich jak ryba w wodzie ;)

      Usuń
  3. Piękny kombinezon ;) Zdjęcia mają cudowny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) aż trudno mi uwierzyć że te wakacje tak szybko minęły ;)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz :*
    Cudna stylizacja, bardzo mi się podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten kombinezon. Fantastyczne kolory i wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) od razu wpadł mi w oko ;)

      Usuń
  6. Pasują Ci do sylwetki rozszerzane nogawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak uważasz ;) w lecie znacznie częsciej noszę spodnie z takimi nogawkami niż zwąskimi ;)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie 😍
    Bardzo fajnie pasuje do miejsca zdjęć ☺
    Ja również ostatnio polubiłam takie dekolty ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę żę całość sesji Ci się podoba ;) ojj te dekolty są niesamowicie kobiece ;)
      Pozdrawiam również;)

      Usuń
  8. What a nice outfit i really like it :)
    suits you very well! kisses!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością jest wygodny - ten kombinezon- i idealny na wakacje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zdecydowanie! ;) i przewiewny co jest niezwykle ważne w letnie dni ;)

      Usuń
  12. Kombinezon super. Z resztą jak cała stylizacja ;) Podobają mi się Twoje buty. To skórzane szpilki czy kontury? Wygodne? Jak duży obcas? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Jeżeli chodzi o buty to są to szpilki około 8 cm, wygodne i zakupione w Stradivariusie ale jakieś 4 lata temu .
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Wygladasz obłędnie, dekolty bardzo lubię. Ten kombinezon jest obłędny- kolorystyka, fason

    OdpowiedzUsuń
  14. Dekolty uwielbiam, a kombinezony jeszcze bardziej ;) Świetnie się prezentuje na Tobie :)

    Pozdrawiam :*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dekolt plus kombinezon to duet idealny dla Cb ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Wyglądasz bardzo kobieco:) Pasują te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Kobiece stylizacje to coś co uwielbiam ;)

      Usuń
  16. świetnie wyglądasz :) i sprawiłaś, że jeszcze bardziej zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak oglądając takie zdjęcia od razu chce się powrotu lata ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  17. Mi się kopertowe dekolty bardzo podobają :) a kombinezon ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) są bardzo kobiecie to trzeba przyznać ;)

      Usuń
  18. Świetnie się w nim prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ostatnio uzależniłam się od kolczyków w kształcie koła ;) noszę je niemal codzinnie tylko w różnych wielkościach ;)

      Usuń
  20. bardzo oryginalny kombinezon :) taki w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny jest ten kombinezon i idealnie współgra z butami *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) i dzięki nim wydłuża sylwetkę ;)

      Usuń
  22. Kurczę mi to chyba za sto lat dane będzie polecieć w tak piękne, egzotyczne miejsce, bo mała jeszcze za mała, a żeby z kimś ją zostawić na tydzień czy dłużej, to też nie bardzo, dlatego cieszę się, że chociaż oko mogę nacieszyć takimi pięknymi fotami :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci zarazić córeczkę podróżami ;) Moja kuzynka swoją pierwszą podróż samolotem przeżyła mając 4 miesiące ;)
      Pozdraiwam

      Usuń
  23. Thanks a lot! ;)
    Have a nice day ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rok 1975 był niezwykle łaskawy dla Belgijskiej projektantki zwłaszcza, że wpisała się w amerykańską rewolucję seksualną.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger