27.5.18

SIDE STRIPES


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przybywam do Was z modnym trendem jakim są lampasy. Kojarzone z kultem ludzi sportu i do nie dawna uważane za syndrom tandety. Lampasy w latach 90 łączono z ortalionem. Pamiętam jak, jako dziecko nosiłam komplety z owego materiału ( bluza + spodnie), które na samą myśl przyprawiają mnie o śmiech. Jeszcze wcześniej ten drobny detal pojawiał się w mundurach żołnierzy. Bardzo często można zobaczyć na zdjęciach Wojska Polskiego lampas na zewnętrznych szwach. Nasze wojsko posiadało, aż 10 kolorów! Każdy z nich przynależał do innego pułku ułanów. Rok 2018 zawładnął tym trendem i pokochały go blogerki modowe na całym świecie . Na dzień dzisiejszy lampas pojawia się nie tylko na dresach czy leginsach ale również w połączeniu z cygaretkami, cullotami, rybaczkami  czy dzwonami. Ja jednak wybrałam spodnie typu marchewki na gumce z nogawką typu 3/4. Ich szary kolor i biały lampas mogą nieco nawiązywać do typowego dresu, jednakże materiał z którego są wykonane kojarzony jest raczej z biurem. Osobiście uwielbiam łączyć style, dlatego też postawiłam na biały luźny t-shirt oraz szare koturny w szpic. Do tego kolorowa kopertówka z motywem czapli oraz bransoletki. 

A czy Wam przypadł do gustu ten trend? Lubicie nosić lampasy?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Spodnie - Reserved
T-shirt - Takko Fashion
Torebka - Parfois
Buty - Ryłko

70 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!! I te włosyyy ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) te włosy zabierają mi tyle czasu ;D

      Usuń
  2. Anonimowy27.5.18

    Te spodnie są swietne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. You look stunning, your hair is so amaziiing <3

    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this! Nice casual look :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie. Spodnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lampasy, zarówno w eleganckich stylizacjach jak i sportowych, luźnych stylówkach. Mega podobają mi się Twoje spodnie :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) nie zależnie od stylu dodają charakteru ;)
      Buziaki *

      Usuń
  7. Świetna stylizacja ;) Z jednej strony trochę elegancka, a z drugiej idealna na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) trochę tego i trochę tego ;)

      Usuń
  8. Dla mnie bardzo się podoba, wyglądasz rewelacyjnie:) Podoba mi się połączenie spodni z butami świetnie do siebie pasują. Podobne buty damskie widziałam tutaj. Rewelacyjna stylizacja. Ta nutka elegancji świetnie się tutaj odnajduje, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Dzięki butom całość nabrała kobiecego akcentu i tak jak wspominasz nutkę elegancji ;)
      Pozdrwiam również ;)

      Usuń
  9. Lampasy to nie moja bajka, ale u Ciebie wyglądają świetnie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiśćie rozumiem nie każdy lubi ten trend ;)

      Usuń
  10. Lampasy to raczej nie dla mnie :D Chociaż faktycznie, ostatnio coraz częściej można je spotkać, ja chyba jednak się nie przekonam. Ale w Twojej stylizacji wyglądają bardzo ciekawie :)
    PS. Zachwycam się jak zawsze Twoimi pięknymi włosami! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę ;) Jeżeli nie jesteś przekonana to lepiej odpuścić ;) Mnie przekonały ze względu na kolorystykę i materiał ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  11. Mam dwie pary spodni z lampasami! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. O tak ;) akurat w tym dniu były urodziny w mojej rodzinie także stosownie do okazji ;)

      Usuń
  13. Z całej stylizacji jedynie podkoszulek do mnie przemawia :D Jakoś nie mogę się przekonać do takiego stylu spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się tego typu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny codzienny look <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) ostatnio bardzo lubię nosić takie casualowe stylizacje ;)

      Usuń
  16. Wyglądasz świetnie 😍
    Ja nie przepadam za lampasami
    Świetna bluzeczka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) tak jak pisałam niektórzy nie mają zbyt przyjemnych skojarzeń z lampasami także rozumiem ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękna stylizacja ! <3
    Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam szarosci polaczone z biela <3 swietnie wygladasz Kochana ;*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja również ;) jest to niezwykle eleganckie i zarazem klasyczne połaćzenie kolorystyczne ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  19. świetnie wyglądasz <3 masz urode modelki, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje Kochana! :* zawsze chciałam nią być jednak mój wzrost na to nie pozwala :(

      Usuń
  20. Rewelacyjny look! Uwielbiam lampasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne spodnie, muszę takie kupić

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja za nim nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Odkąd się pojawiły to moja mała miłość. Wyglądasz świetnie :)
    https://zuzannajedra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się że je pokochałąś ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  24. Cudowne są te spodnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) są jeszcze dostępne w Reserved ;)

      Usuń
  25. Tak wyglądają spodnie idealne świetnie sprawdzą się w zestawach casualowych jak i eleganckich super:)


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! noszę je zarówno do trampek jak i butów na obcasie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  26. Anonimowy30.5.18

    Bardzo ładne zdjęcia i super stylizacja :D Świetne spodnie!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You look gorgeous! Love your hair. :)
    Would you like to follow each other on GFC and G+?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Sure ;) why not ;)

      Usuń
  28. Świetnie wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja od zawsze akceptowałam lampasy tylko w dresach (i to jeszcze nie we wszystkich), ale ostatnio zaczynam się do nich przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niegdyś też miałam takie samo zdanie! lampasy kojarzyły mi się tylko ze sportowym dresem ale teraz moda to totalne szaleństwo ;)

      Usuń
  30. Pierwsze co rzuca mi się w oczy to Twe przepiękne włosy!
    I stylizacja bombowa, świetnie dobrane połączenie popielu oraz elegancji w postaci butów.
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) no tak włosy to coś na co najczęściej ludzie zwracają uwagę w moim przypadku ;P
      Buziaki :*

      Usuń
  31. Świetne spodnie :) Bardzo pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lampasy są super, bardzo Ci pasują te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze że świetnie się w nich czuje ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  33. Of course ;)
    I visit you blog ;)
    xoxo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest genialna!~Ale...na Twoje włosy to się nie mogę napatrzeć! :) PS - dopiero odwiedzam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz rewelacyjnie i chyba coraz bardziej przekonuje się do lampasów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger