18.3.18

POLKA DOT


Witajcie Kochani!

Dzisiaj pomimo mrozu przychodzę do Was z radosną i wiosenną stylizacją. Moja propozycja jest nieco retro, a to za sprawą groszków, niestandardowych butów i kolczyków. Jednak niezaprzeczalną ,,gwiazdą'' tego outfitu są grochy! Wzór ten można rzec banalny lub dziecinny, jednakże nic bardziej mylnego bo właśnie ten klasyczny deseń pokochała sama księżna Diana. Zazwyczaj można było ją spotkać w propozycji najbardziej kontrastującej, czyli czarne kropki na białym tle. Propozycja ta została również powielona w wielu pokazach mody na sezon wiosna/lato 2018, m.in marka Blumarine ukazała piękne, zwiewne sukienki właśnie w takim zestawieniu. Pomimo, że grochy pojawiają się już w latach 20-tych to nie można również nie wspomnieć o latach 60-tych, które były zdominowane przez różnego rodzaju wzory i w tym właśnie grochy. Światowe gwiazdy takie jak Brigitte Bardot czy Marilyn Monroe zręcznie operowały tym deseniem w stylizacjach, które automatycznie pokochały miliony kobiet i które chciały naśladować kinowe sławy. Ja w moim outficie wybrałam koszulę z białymi groszkami na niebieskim tle, dzięki czemu całość pomimo klasyki wzoru nadaję się również na co dzień. Do tego założyłam uwielbiane przeze mnie białe jeansy oraz błyszczące buty na klocku. Całość uzupełnia warkocz zapleciony dookoła głowy oraz  szminka w kolorze fuksji.

A czy Wy lubicie nosić grochy?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Koszula - Stradivarius
Spodnie - Stradivarius
Buty - Venezia
Kolczyki - Parfois

58 komentarzy:

  1. Anonimowy18.3.18

    Uroczy piesek ❤
    Bardzo podoba mi sie ta koszula w grochy
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak a jaki rozrabiaka ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  2. piękny kolor bluzki, ale przede wszystkim włosy-cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a fryzura to robota mojej koleżanki ;D

      Usuń
  3. W kropkach Ci do twarzy!:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) przyznam że polubiłam je na tyle mocno że chyba kupię sobie kolejną nakrapianą rzecz ;D

      Usuń
  4. jakie cudowne wlosy, wygladasz meeega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Super koszula. Cudna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna sesja :) Jak ja ci zazdroszczę włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a co do włosów to nie mam z nimi tak łatwo ;D

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor pomadki :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) To pomadka z Rimmela seria Kate Moss ;)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warkocz jest świetny!
    Podoba mi się także naszyjnik słonik :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik podkradłąm mamie ;P bardzo lubię go nosić ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  11. Teraz ten wzór wraca do mody ;) Przyznam szczerze, że nie do końca do mnie przemawia, ale w tej stylizacji prezentuje się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest na nowo modny ;) w takim razie cieszę się że podoba Ci się w mojej stylizacji ;)

      Usuń
  12. Dla mnie ta stylizacja na tobie wygląda fenomenalnie! Fajnie widzieć że potrafisz dobrać do siebie odpowiednio elementy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;) Uwielbiam bawić się modą ;)

      Usuń
  13. Ładnie. Bluzka ma delikatny kolor i groszki nie są przytłaczające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) zdecydowanie mniejsze grochy bardziej do mnie przemawiają ;)

      Usuń
  14. Jakie piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie grochy nie pasują, ale Ty wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chociaż w dodatkach się u Cb sprawdzą ? ;)

      Usuń
  16. Lubię grochy. :) Widzę, że koszula kupiona w moim ulubionym sklepie, dużo koszul mam stamtąd. Pewnie i po tę ruszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stradivarius ma naprawę świetnie rzeczy ;) i to również mój ulubiony sklep ;) a koszula jest świetna , polecam ;)

      Usuń
  17. Piękne wnętrze i zdjęcia ;). Super klimat. Planuję kupić sobie coś w grochy na ten sezon ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;). Koniecznie, o grochy to stanowczy hit tego sezonu ;)

      Usuń
  18. Pekinie wyglądasz Kochana, romantyczna fryzura, słodki makijaż, całość prezentuje się doskonale :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) miało być dziewczęco i nieco retro ;)

      Usuń
  19. Lubię wszystko w groszki :) Fajnie ożywiają i nigdy nie pogrubiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! można z nimi szaleć do woli ;)

      Usuń
  20. Bardzo lubię grochy. Ubieram w nie siebie i córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello, i'm a new follower, on your amazing blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    thanks TIZIANA

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są takie klasyczne groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia :) fryzura bomba <3
    i ta koszula - kolor przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Kolor tej koszuli od razu mnie urzekł ;)

      Usuń
  24. You are so beautiful ^_^
    Have a nice day, dear!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day too! ;)
      xoxo

      Usuń
  25. Kiedyś jak jeszcze miałam długie włosy często robiłam takiego warkocza na głowie:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak wyglądałaś w długich włosach ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  26. ja nie przepadam za grochami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta koszula ma śliczny pomysł ;) chętnie sama bym taką nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześlicznie Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21.5.21

    Piękna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger